Mihin fiktiivisiin hahmoihin olet samaistunut?
Jollakin tasolla: voi olla luonne, tyyli ihmissuhteissa, elämäntarina tai sen osa.
:)
Kommentit (34)
Mullan alla -sarjan Nate. Herkkä ihminen, joka on ajoittain hyvin itsekäs. Tasapainoton sekopää.
Lisa Simpson. Olin nuorena kiusattu, koska olin hyvä koulussa.
Ralph Wiggum.
Ihan yhtä älykkäitä oivalluksia kuin meikäläisellä.
Muumimamman äidillisyys, tekee herkkuruokia, antaa lapsilleen tilaa toteuttaa omaa itseään, joskus harvoin ottaa tilaa myös itselleen. Samaistun siihen äitiyden täyteyteen, huolehtimisen ihanuuteen, vaimouteen. Äitini on samanlainen, täydellinen kopio muumimammasta.
Olen samaistunut Jeesukseen ja pelkään jo valmiiksi mitä minulle tapahtuu sen jälkeen kun täytän 30 vuotta. Ristiinnaulitaanko minut somessa silloisen pääministerin käskystä?
Ei mulla ole koskaan ollut tarvetta samaistua fiktiivisiin hahmoihin. Nehän ovat satua.
Vierailija kirjoitti:
Klonkku.
Ei kenenkään kaveri. Elää itsekseen ja syö raakaa ruokaa. Ei kylläkään kalaa minun tapauksessani, mutta sellaista mitä ei tarvitse keittää.
Arat silmät, ja siksi viihtyy pimeydessä. Tykkää koruista.
Täällä toinen klonkku:)
Vierailija kirjoitti:
Peter pan, lapsenomainen innostus ja mielikuvitus. Vaikka minulla ei ole omia lapsia, lapset yleensä pitävät minusta.
Tällä palstalla Peter Pan on diagnosoitu narsistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klonkku.
Ei kenenkään kaveri. Elää itsekseen ja syö raakaa ruokaa. Ei kylläkään kalaa minun tapauksessani, mutta sellaista mitä ei tarvitse keittää.
Arat silmät, ja siksi viihtyy pimeydessä. Tykkää koruista.
Täällä toinen klonkku:)
ja täälläkin. en ole korujen perään, mutta yksinäinen hiippailija kyllä
- Nuuskamuikkunen
- Mr. Bean
- Monk
- Sheldon Cooper
En varsinaisesti ole samanlainen kuin nuo, mutta jotenkin silti samaistun. Tuntuu siltä että ymmärrän heidän ajattelutapaansa paremmin kuin muiden.
My little ponyn prinsessa Lunaan, joka ekoilla kausilla vasta opettelee elämistä maassa, oltuaan tuhat vuotta karkoitettuna kuuhun.
Haluaa pohjimmiltaan kaikille vain hyvää, mutta on samaan aikaan yksinäinen. Tahtoo kovasti olla muiden ponien kanssa, mutta ei oikein tiedä, miten. Esim. yrittää saada muut nauramaan, mutta saakin heidät pelkäämään -> suuttuu tästä, ja alkaa huutamaan pelottavalla äänellä, että muiden tulisi rakastaa prinsessaansa. Lopulta vetäytyy yksinäisyyteen ja antaa periksi.
Kirjaimellisesti nieleskelin, kun näin jakson ensimmäistä kertaa.
Minullakin Fucking Åmålin Agnes. Samaistuin häneen teini-iässä, koska olin yksinäinen ja koulukiusattu. Olin ihastunut toiseen tyttöön, mutta vasta elokuvan näkemisen jälkeen ymmärsin oman suuntautumiseni. En ole sen jälkeen kokenut yhtä voimakasta samaistumisen tunnetta keneenkään toiseen hahmoon.
NCIS-sarjan Abby! En ole ehkä yhtä nero, mutta haluan olla hyvä, taitava ja tärkeä työssäni ja välitän läheisistäni kuten hän. Lisäksi koen olevani jotenkin outo, ja se haittaa mua tasan yhtä paljon kuin Abbya. Juon myös yhtä paljon kahvia.
Kiva kysymys.
Modesty Blaise