Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin fiktiivisiin hahmoihin olet samaistunut?

Vierailija
21.07.2018 |

Jollakin tasolla: voi olla luonne, tyyli ihmissuhteissa, elämäntarina tai sen osa.

:)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modesty Blaise

Vierailija
22/34 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullan alla -sarjan Nate. Herkkä ihminen, joka on ajoittain hyvin itsekäs. Tasapainoton sekopää.

Lisa Simpson. Olin nuorena kiusattu, koska olin hyvä koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linsessa Luusunen

Vierailija
24/34 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Wiggum.

Ihan yhtä älykkäitä oivalluksia kuin meikäläisellä.

Vierailija
25/34 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimamman äidillisyys, tekee herkkuruokia, antaa lapsilleen tilaa toteuttaa omaa itseään, joskus harvoin ottaa tilaa myös itselleen. Samaistun siihen äitiyden täyteyteen, huolehtimisen ihanuuteen, vaimouteen. Äitini on samanlainen, täydellinen kopio muumimammasta.

Vierailija
26/34 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaistunut Jeesukseen ja pelkään jo valmiiksi mitä minulle tapahtuu sen jälkeen kun täytän 30 vuotta. Ristiinnaulitaanko minut somessa silloisen pääministerin käskystä?

Vierailija
27/34 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan ollut tarvetta samaistua fiktiivisiin hahmoihin. Nehän ovat satua.

Vierailija
28/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klonkku.

Ei kenenkään kaveri. Elää itsekseen ja syö raakaa ruokaa. Ei kylläkään kalaa minun tapauksessani, mutta sellaista mitä ei tarvitse keittää.

Arat silmät, ja siksi viihtyy pimeydessä. Tykkää koruista.

Täällä toinen klonkku:)

Vierailija
29/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peter pan, lapsenomainen innostus ja mielikuvitus. Vaikka minulla ei ole omia lapsia, lapset yleensä pitävät minusta.

Tällä palstalla Peter Pan on diagnosoitu narsistiksi.

Vierailija
30/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klonkku.

Ei kenenkään kaveri. Elää itsekseen ja syö raakaa ruokaa. Ei kylläkään kalaa minun tapauksessani, mutta sellaista mitä ei tarvitse keittää.

Arat silmät, ja siksi viihtyy pimeydessä. Tykkää koruista.

Täällä toinen klonkku:)

ja täälläkin. en ole korujen perään, mutta yksinäinen hiippailija kyllä

Vierailija
31/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nuuskamuikkunen

- Mr. Bean

- Monk

- Sheldon Cooper

En varsinaisesti ole samanlainen kuin nuo, mutta jotenkin silti samaistun. Tuntuu siltä että ymmärrän heidän ajattelutapaansa paremmin kuin muiden.

Vierailija
32/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

My little ponyn prinsessa Lunaan, joka ekoilla kausilla vasta opettelee elämistä maassa, oltuaan tuhat vuotta karkoitettuna kuuhun.

Haluaa pohjimmiltaan kaikille vain hyvää, mutta on samaan aikaan yksinäinen. Tahtoo kovasti olla muiden ponien kanssa, mutta ei oikein tiedä, miten. Esim. yrittää saada muut nauramaan, mutta saakin heidät pelkäämään -> suuttuu tästä, ja alkaa huutamaan pelottavalla äänellä, että muiden tulisi rakastaa prinsessaansa. Lopulta vetäytyy yksinäisyyteen ja antaa periksi.

Kirjaimellisesti nieleskelin, kun näin jakson ensimmäistä kertaa.

Vierailija
33/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin Fucking Åmålin Agnes. Samaistuin häneen teini-iässä, koska olin yksinäinen ja koulukiusattu. Olin ihastunut toiseen tyttöön, mutta vasta elokuvan näkemisen jälkeen ymmärsin oman suuntautumiseni. En ole sen jälkeen kokenut yhtä voimakasta samaistumisen tunnetta keneenkään toiseen hahmoon. 

Vierailija
34/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NCIS-sarjan Abby! En ole ehkä yhtä nero, mutta haluan olla hyvä, taitava ja tärkeä työssäni ja välitän läheisistäni kuten hän. Lisäksi koen olevani jotenkin outo, ja se haittaa mua tasan yhtä paljon kuin Abbya. Juon myös yhtä paljon kahvia.

Kiva kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi