"Taivas repesi kesken Sannin keikan: Pyysi yleisöä näyttämään keskisormea sateelle"
Hienoa käytöstä taas Sannilta, monen nuoren tytön esikuva heiluu keskisormi pystyssä. Lauloikohan nuoret tytöt taas kuorossa mukana ""jos haluut testaa mua yhden kerran vaan" tai "on ilo olla sun vahinko"?
https://www.aamulehti.fi/kulttuuri/taivas-repesi-kesken-sannin-keikan-p…
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa teiniangstia liki kolmikymppiseltä naiselta.
Mutta kun levy-yhtiön sedät on kertoneet, että näin menetellään, että rahaa tulee.
Musiikki muuttuu koko ajan paskemmaksi ja koko ajan kaupallisemmaksi.
Ja Sannit sekä monet muut artistit hyppivät kiltisti levy-yhtiön pomojen pillin mukaan, ja sitten kuitenkin esitetään jotain luovaa ja vapaata taiteilijaa. Melkoista kusetusta koko musiikkibisnes.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa käytöstä taas Sannilta, monen nuoren tytön esikuva heiluu keskisormi pystyssä. Lauloikohan nuoret tytöt taas kuorossa mukana ""jos haluut testaa mua yhden kerran vaan" tai "on ilo olla sun vahinko"?
https://www.aamulehti.fi/kulttuuri/taivas-repesi-kesken-sannin-keikan-p…
Huonoon suuntaan on kotimainen musiikki mennyt. Pienille lapsille ei tuollaisia lauluja pitäisi kohdentaa.
Minä kuuntelin lapsena isosiskon kaseteilta Klamydiaa, Raptoria yms, myöhemmin sitten kuvioon tulivat DMX ja muut räppärit, ihan normaali minustakin tuli. Ja ainahan on ollut seksistä laulavia Sabrinoita ja Kikkoja tai entäs hevi, se nyt ainakin pilaa lapset!
Tämä aikuisten moraalinen närkästys ja hätä lasten puolesta taitaa siis olla ikuista😂 Luulin kyllä että kaikki vanhemmat alkoivat boikotoida Sannia jo Mitähän vittua -biisin julkaisun jälkeen, ainakin uhkasivat niin. Mikään yllätys artistin tyyli ei ole voinut olla.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuntelin lapsena isosiskon kaseteilta Klamydiaa, Raptoria yms, myöhemmin sitten kuvioon tulivat DMX ja muut räppärit, ihan normaali minustakin tuli. Ja ainahan on ollut seksistä laulavia Sabrinoita ja Kikkoja tai entäs hevi, se nyt ainakin pilaa lapset!
Tämä aikuisten moraalinen närkästys ja hätä lasten puolesta taitaa siis olla ikuista😂 Luulin kyllä että kaikki vanhemmat alkoivat boikotoida Sannia jo Mitähän vittua -biisin julkaisun jälkeen, ainakin uhkasivat niin. Mikään yllätys artistin tyyli ei ole voinut olla.
Mutta Sannin pääasiallinen yleisö on juurikin nuoret tytöt, kun taas luettelemasi artistit tekivät musiikkiaan pääsääntöisesti yli 18-vuotiaille. Ainahan näitä seksistä ym. laulavia artisteja on ollut, mutta jos artisti jonka fanit koostuvat lähinnä pikkutytöistä tekee seksistisiä lauluja tahallaan on jossain menty metsään ja pahasti.
Mutta kun levy-yhtiön sedät on kertoneet, että näin menetellään, että rahaa tulee.
Musiikki muuttuu koko ajan paskemmaksi ja koko ajan kaupallisemmaksi.