Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Taivas repesi kesken Sannin keikan: Pyysi yleisöä näyttämään keskisormea sateelle"

Vierailija
21.07.2018 |

Hienoa käytöstä taas Sannilta, monen nuoren tytön esikuva heiluu keskisormi pystyssä. Lauloikohan nuoret tytöt taas kuorossa mukana ""jos haluut testaa mua yhden kerran vaan" tai "on ilo olla sun vahinko"?
https://www.aamulehti.fi/kulttuuri/taivas-repesi-kesken-sannin-keikan-p…

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole artistin vika jos vanhemmat eivät ymmärrä että alaikäisen paikka ei ole festareilla.

Vierailija
2/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen, eikös silläkin jo ikää ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymähdin kans kun luin tuon otsikon.

Vierailija
4/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voi pissikseltä odottaa?

Vierailija
5/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja media tekee kiltisti Sannia ylistäviä juttuja, ei haittaa vaikka nuoret tytöt saavat ihan väärän käsityksen rakkaudesta, pääasia että musiikki myy!

Vierailija
6/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainako pitäisi auringon porottaa ja olla 30 astetta lämmintä? luonnosta vieraantunut ihminen.

Vierailija
7/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni pakana-Sanni boikottiin :D

Vierailija
8/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas kamalaa jos keskaria näyttää taivaalle.

Vierailija
9/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä ilmiötä, että maailman pitäisi muuttua nuorten tyttöjen kehitystasolle sopivaksi. Ymmärrän, että esim. v-sanat biiseissä saa vaihtamaan radiokanavaa, mutta kukaan artisti ei ole velvollinen mukauttamaan ulosantiaan jonkun 8-vuotiaan mielelle sopivaksi. 

Jos telkkarissa on lapselle sopimatonta materiaalia, telkkari laitetaan kiinni. Jos koneella on lapselle sopimatonta materiaalia, kone laitetaan kiinni. Jos radiossa on lapselle sopimatonta materiaalia, radio laitetaan kiinni. Vanhempien ei kuulu silitellä maailmaa lapsille pehmeäksi, vaan seistä lapsen ja maailman välissä niin kauan, kunnes lapsi on riittävän kypsä kohtaamaan maailman sellaisena kuin se on.

Vierailija
10/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruisrockissa dua lipa kehotti kokonaisen biisin ajan olemaan keskisormet pystyssä, pitäis varmaan soittaa takautuvasti poliisille

Vierailija
11/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni tuskin on kovinkaan hyvä roolimalli lapsillenne ilman näitä keskareitakin. Olkaa hyvät ja etsikää lapsillene parempia roolimalleja. Voisitte myös käydä lastenne kanssa keskustelua siitä, että "Tiedäthän sinä, Viljo-Petteri, että tuollainen *mitä Sanni nyt tekeekään* on oikeasti tosi rumaa ja mä en halua, että sä tekisit noin."

Vierailija
12/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika törkeä kannanotto Luojaa ja taivasten valtakuntaa kohtaan.

Vierailija
13/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni tuskin on kovinkaan hyvä roolimalli lapsillenne ilman näitä keskareitakin. Olkaa hyvät ja etsikää lapsillene parempia roolimalleja. Voisitte myös käydä lastenne kanssa keskustelua siitä, että "Tiedäthän sinä, Viljo-Petteri, että tuollainen *mitä Sanni nyt tekeekään* on oikeasti tosi rumaa ja mä en halua, että sä tekisit noin."

Nössöt lapset kuuntelee vaan tyyliin Tao Taon evergreen tunnaria.

Vierailija
14/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä ilmiötä, että maailman pitäisi muuttua nuorten tyttöjen kehitystasolle sopivaksi. Ymmärrän, että esim. v-sanat biiseissä saa vaihtamaan radiokanavaa, mutta kukaan artisti ei ole velvollinen mukauttamaan ulosantiaan jonkun 8-vuotiaan mielelle sopivaksi. 

Jos telkkarissa on lapselle sopimatonta materiaalia, telkkari laitetaan kiinni. Jos koneella on lapselle sopimatonta materiaalia, kone laitetaan kiinni. Jos radiossa on lapselle sopimatonta materiaalia, radio laitetaan kiinni. Vanhempien ei kuulu silitellä maailmaa lapsille pehmeäksi, vaan seistä lapsen ja maailman välissä niin kauan, kunnes lapsi on riittävän kypsä kohtaamaan maailman sellaisena kuin se on.

Mutta jos artistin pääasiallinen yleisö on nuoria tyttöjä niin kyllä silloin vähän pitäisi miettiä millaisia biisejä esittää, ja muutenkin luulisi, että jokainen vähänkään itseään ja maailmaa arvostava ihminen haluaisi tehdä jotain rakentavaa mieluummin kuin (moraalia)tuhoavaa. Mutta raha ja maine on toki ennenkin artisteja muokannut huonompaan.

Vierailija
15/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pumpuliin kasvamaan. :D

Vierailija
16/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtomattani katselin jotain Sannin haastattelua. Yritti kovasti puhua fiksuja, mutta lähinnä noloksi turinoinniksi jäi. Pitää itseään selkeästi älykkäänä ihmisenä, mutta kun suunsa avaan niin flat.

Jotenkin tämä keskisormen näyttö sateella vaan vahvistaa mun käsitystäni Sannista.

Vierailija
17/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tuota tehtiin. Se oli hyvä vitsi. Mutta ihmisille sitä ei näytetty kuin ääritapauksissa. Olin teini 80- luvun alussa.

Vierailija
18/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitähän v**tua, mulla alkaa huumori loppua.

Vierailija
19/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos artistin pääasiallinen yleisö on nuoria tyttöjä niin kyllä silloin vähän pitäisi miettiä millaisia biisejä esittää, ja muutenkin luulisi, että jokainen vähänkään itseään ja maailmaa arvostava ihminen haluaisi tehdä jotain rakentavaa mieluummin kuin (moraalia)tuhoavaa. Mutta raha ja maine on toki ennenkin artisteja muokannut huonompaan.

No artistin pääasiallinen yleisö ei olisi näitä tyttölapsia, jos heidän vanhemmat ei siihen suostuisi. Sanni ei tee musiikkia lapsille, vaan lapset ovat liian helpporuokaisia nielemään Sannin huonon musiikin. Musiikkibisnes on ollut kuraa jo vaikka kuinka kauan ja pahemmaksi vaan menee. 

Vierailija
20/46 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtä vttua! kirjoitti:

No onpas kamalaa jos keskaria näyttää taivaalle.

Ja keskisuomalainen kiittää Sannia ilamaisesta mainonnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi