"Taivas repesi kesken Sannin keikan: Pyysi yleisöä näyttämään keskisormea sateelle"
Hienoa käytöstä taas Sannilta, monen nuoren tytön esikuva heiluu keskisormi pystyssä. Lauloikohan nuoret tytöt taas kuorossa mukana ""jos haluut testaa mua yhden kerran vaan" tai "on ilo olla sun vahinko"?
https://www.aamulehti.fi/kulttuuri/taivas-repesi-kesken-sannin-keikan-p…
Kommentit (46)
Lapsellinen, eikös silläkin jo ikää ole
Hymähdin kans kun luin tuon otsikon.
Mitä muuta voi pissikseltä odottaa?
Ja media tekee kiltisti Sannia ylistäviä juttuja, ei haittaa vaikka nuoret tytöt saavat ihan väärän käsityksen rakkaudesta, pääasia että musiikki myy!
Ainako pitäisi auringon porottaa ja olla 30 astetta lämmintä? luonnosta vieraantunut ihminen.
Nyt meni pakana-Sanni boikottiin :D
No onpas kamalaa jos keskaria näyttää taivaalle.
Mä en ymmärrä tätä ilmiötä, että maailman pitäisi muuttua nuorten tyttöjen kehitystasolle sopivaksi. Ymmärrän, että esim. v-sanat biiseissä saa vaihtamaan radiokanavaa, mutta kukaan artisti ei ole velvollinen mukauttamaan ulosantiaan jonkun 8-vuotiaan mielelle sopivaksi.
Jos telkkarissa on lapselle sopimatonta materiaalia, telkkari laitetaan kiinni. Jos koneella on lapselle sopimatonta materiaalia, kone laitetaan kiinni. Jos radiossa on lapselle sopimatonta materiaalia, radio laitetaan kiinni. Vanhempien ei kuulu silitellä maailmaa lapsille pehmeäksi, vaan seistä lapsen ja maailman välissä niin kauan, kunnes lapsi on riittävän kypsä kohtaamaan maailman sellaisena kuin se on.
ruisrockissa dua lipa kehotti kokonaisen biisin ajan olemaan keskisormet pystyssä, pitäis varmaan soittaa takautuvasti poliisille
Sanni tuskin on kovinkaan hyvä roolimalli lapsillenne ilman näitä keskareitakin. Olkaa hyvät ja etsikää lapsillene parempia roolimalleja. Voisitte myös käydä lastenne kanssa keskustelua siitä, että "Tiedäthän sinä, Viljo-Petteri, että tuollainen *mitä Sanni nyt tekeekään* on oikeasti tosi rumaa ja mä en halua, että sä tekisit noin."
Onhan tuo aika törkeä kannanotto Luojaa ja taivasten valtakuntaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanni tuskin on kovinkaan hyvä roolimalli lapsillenne ilman näitä keskareitakin. Olkaa hyvät ja etsikää lapsillene parempia roolimalleja. Voisitte myös käydä lastenne kanssa keskustelua siitä, että "Tiedäthän sinä, Viljo-Petteri, että tuollainen *mitä Sanni nyt tekeekään* on oikeasti tosi rumaa ja mä en halua, että sä tekisit noin."
Nössöt lapset kuuntelee vaan tyyliin Tao Taon evergreen tunnaria.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä ilmiötä, että maailman pitäisi muuttua nuorten tyttöjen kehitystasolle sopivaksi. Ymmärrän, että esim. v-sanat biiseissä saa vaihtamaan radiokanavaa, mutta kukaan artisti ei ole velvollinen mukauttamaan ulosantiaan jonkun 8-vuotiaan mielelle sopivaksi.
Jos telkkarissa on lapselle sopimatonta materiaalia, telkkari laitetaan kiinni. Jos koneella on lapselle sopimatonta materiaalia, kone laitetaan kiinni. Jos radiossa on lapselle sopimatonta materiaalia, radio laitetaan kiinni. Vanhempien ei kuulu silitellä maailmaa lapsille pehmeäksi, vaan seistä lapsen ja maailman välissä niin kauan, kunnes lapsi on riittävän kypsä kohtaamaan maailman sellaisena kuin se on.
Mutta jos artistin pääasiallinen yleisö on nuoria tyttöjä niin kyllä silloin vähän pitäisi miettiä millaisia biisejä esittää, ja muutenkin luulisi, että jokainen vähänkään itseään ja maailmaa arvostava ihminen haluaisi tehdä jotain rakentavaa mieluummin kuin (moraalia)tuhoavaa. Mutta raha ja maine on toki ennenkin artisteja muokannut huonompaan.
Tahtomattani katselin jotain Sannin haastattelua. Yritti kovasti puhua fiksuja, mutta lähinnä noloksi turinoinniksi jäi. Pitää itseään selkeästi älykkäänä ihmisenä, mutta kun suunsa avaan niin flat.
Jotenkin tämä keskisormen näyttö sateella vaan vahvistaa mun käsitystäni Sannista.
Teininä tuota tehtiin. Se oli hyvä vitsi. Mutta ihmisille sitä ei näytetty kuin ääritapauksissa. Olin teini 80- luvun alussa.
Että mitähän v**tua, mulla alkaa huumori loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos artistin pääasiallinen yleisö on nuoria tyttöjä niin kyllä silloin vähän pitäisi miettiä millaisia biisejä esittää, ja muutenkin luulisi, että jokainen vähänkään itseään ja maailmaa arvostava ihminen haluaisi tehdä jotain rakentavaa mieluummin kuin (moraalia)tuhoavaa. Mutta raha ja maine on toki ennenkin artisteja muokannut huonompaan.
No artistin pääasiallinen yleisö ei olisi näitä tyttölapsia, jos heidän vanhemmat ei siihen suostuisi. Sanni ei tee musiikkia lapsille, vaan lapset ovat liian helpporuokaisia nielemään Sannin huonon musiikin. Musiikkibisnes on ollut kuraa jo vaikka kuinka kauan ja pahemmaksi vaan menee.
Mtä vttua! kirjoitti:
No onpas kamalaa jos keskaria näyttää taivaalle.
Ja keskisuomalainen kiittää Sannia ilamaisesta mainonnasta.
Ei ole artistin vika jos vanhemmat eivät ymmärrä että alaikäisen paikka ei ole festareilla.