Arvioiko muut ihmiset seksuaalista suuntautumistasi?
Minulle näin käy jatkuvasti esimerkiksi töissä. En ymmärrä mitä se muille kuuluu.
Kommentit (12)
Oikeastaan ei. Se on ihan sama miten vehkeitäs käytät tai olet käyttämättä, kunhan et paasaa asiasta niin kuin vegaanit vegaaniudestaan.
Joskus joo - kävin Stadissa eräällä kivalla klubilla, joku sekopää-DJ tuli sönköttämään, että utelias, lempeä ja seksuaalisesti neutraali hetero-katseeni on hänen tulkintansa mukaan ahdistava muita samassa julkisessa tilassa olevia kohtaan.
Joo, aina töissäkin vedän pedo pride world wide viiriä mukana
Nuorempana luultiin usein ulkona lesboksi, koska pidin lippistä. Pidin lippistä, koska silloin luultiin lesboksi, niin miehet jätti rauhaan 😀
Luulen että joo, musta saa ilmeisesti lesbo-viboja. Se näyttää innostavan tietynlaisia miehiä. Win-win, tykkään molemmista 😘
Ei pahemmin. Joskus kumppanista puhuessa huomaa, että joku alkaa vähän kiertäen kaartaen yrittämään selvittämään onko kumppanini mahdollisesti samaa sukupuolta kanssani.
Mulla pari tatuointia, niin tokihan olen heti jakorasia ja bi-henkinen nainen. No ei. Olen hetero ja en ole kiinnostunut naisista taikka mistään ryhmäseksisäädöistä.
Olen kihloissa ollut saman miehen kanssa jo yli 10 vuotta. Vi*uttaa suoraan sanoen että luullaan ihmisestä jotain, uskotaan huhupuheita eikä ajatella maalaisjärjellä.
Toivottavasti homoseksuaaliksi luulevat, se olisi ikisinkku miehelle ok. Voisivat kuvitella pedofiiliksikin, minut siis. Ja ihan olen naisista kiinnostunut, valitettavasti naiset eivät ole minusta kiinnostuneita. Joten, yrittäkää ymmärtää, hyväksyn sinkkuuteni, yksinäisyyteni, en tahdo miestä enkä lasta, en tahdo elämääni yhtään ketään enkä mitään enää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pari tatuointia, niin tokihan olen heti jakorasia ja bi-henkinen nainen. No ei. Olen hetero ja en ole kiinnostunut naisista taikka mistään ryhmäseksisäädöistä.
Olen kihloissa ollut saman miehen kanssa jo yli 10 vuotta. Vi*uttaa suoraan sanoen että luullaan ihmisestä jotain, uskotaan huhupuheita eikä ajatella maalaisjärjellä.
Mistä oletat tämän luulon johtuvan juuri tatuoinneista?
Vierailija kirjoitti:
Ei pahemmin. Joskus kumppanista puhuessa huomaa, että joku alkaa vähän kiertäen kaartaen yrittämään selvittämään onko kumppanini mahdollisesti samaa sukupuolta kanssani.
Olen huomannut saman kun puhun kumppanista. Tämä on hieman huvittavaa ja matalamielisenä sitten leikin tietämätöntä ja väistelen kaikki kiertoarvuuttelut kumppanini sukupuolesta. Kerran yksi työkaveri tapasi meidät sattumalta vapaa-ajalla ja koska hän on hieman hölösuu, huudahti hän tahattomasta, että ai sun kumppani onkin nainen. Oli ilmeisesti kaikessa arvuuttelussaan päätynyt siihen, että seurustelisin toisen miehen kanssa.
Joo homo tai peto. Tietysti tästä pääsisi, jos ottaisi kuulantyöntäjän vaimoksi,.. mutta ehkäpä yritän vain olla välittämättä ihmisten olettamuksista.
Joo se perus tällaisella ikisinkulla, että homoseksuaalihan minä olen.