Ruman naisen avioero
Onko mitään mahdollisuutta löytää eron jälkeen mies?
Kommentit (23)
Nainen löytää aina miehen ja itseään tasokkaamman miehen oli miten ruma tahansa.
Tinder vain käyntiin ja valitsemaan miesmallien a, b ja c väliltä.
Olethan jo löytänyt. Miksi erosit?
Vierailija kirjoitti:
Olethan jo löytänyt. Miksi erosit?
Mies ei halunnut kanssani seksiä.
Kyllä varmaankin, jos ei rima ole kovin korkealla. Rumana naisena mulle olis ollut eron jälkeen tarjolla huomattavasti vanhempaa, viinaan menevää tai linnassa istunutta miestä, joten valitsin mielummin sinkkuuden ja tällä mennään.
Johan on taas alotus. Kiitos nauruista.
Sun haaveenasihan on elää yksin. Miksi sä mistään uuden miehen löytämisestä enää kyselet.
Vierailija kirjoitti:
Sun haaveenasihan on elää yksin. Miksi sä mistään uuden miehen löytämisestä enää kyselet.
Vaikka elää yksin niin saa kai sitä seksiä haluta ja siihen tarvitaan mies.
Ap, älä kuvittele että miehen kanssa oleminen on elämän tärkein asia.Ei ole. Tärkeintä on hyväksyä itsensä.
Enpä ole löytänyt minäkään vaikka olen kaikkea muuta kuin ruma. Tai no, onhan niitä 'löytynyt'.... 1 valehtelija, 2 työnarkomaania, 1 naistenmies, 1 reppana, 1 liian nuori, 2 naimisissa olevaa. Eli parempi olla yksin.
No mikä tekee sinusta ruman? Ylipaino? Miksi mies alunperin halusi sinut, olitko erilainen?
Aika surkeeta on ollut. 2,5v ilman ketään/mitään.
Itse useemman vuoden sinkkuna, ihan kivan näköinen ja muutenkin ok olen. Alkoholistit, pikkulasten isät ja nuoret pojat sekä täydet reppanat ainoastaan kiinnostuu. Ainiin ja vanhat ukot. :D
Vierailija kirjoitti:
No mikä tekee sinusta ruman? Ylipaino? Miksi mies alunperin halusi sinut, olitko erilainen?
Aivan kaikki. Halusi varmaan lapsen ja kun muutkin menivät naimisiin niin tavan vuoksi varmaan sitten meni hänkin.
Asialle varmasti voi tehdä jotain. En usko että olet täysin toivoton tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Asialle varmasti voi tehdä jotain. En usko että olet täysin toivoton tapaus.
Kyllä mä olen ulkonäköni suhteen toivoton tapaus.
Suomen naapurimaana venäjä ja ruotsalaiset eivät ole suomalaisista kiinnostuneita ollenkaan. Rumana ja vanhana on täällä todella vaikeaa. Gamibiamiehet sairaita ja eivät oikeasti ole rakastuneita. Suosittelen espanjalaisia tai virolaisia miehiä. Tärkeintä että et ota suomijuoppoa, etkä turkkilaista hakkaajaa .
Kahdessa viestissä jo mainittu että reppana-mies ei kelpaa.
Kuvailkaa tarkemmin minkälainen mies on reppana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka elää yksin niin saa kai sitä seksiä haluta ja siihen tarvitaan mies.
Onpas kapea katsanta seksistä.
Ei ole. Olisi kannattanut miettiä etukäteen ennen eroa.