Ruman naisen avioero
Onko mitään mahdollisuutta löytää eron jälkeen mies?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä kuvittele että miehen kanssa oleminen on elämän tärkein asia.Ei ole. Tärkeintä on hyväksyä itsensä.
Tämä. Tärkeintä on vaan hyväksyä, että tulet olemaan yksin ja onneton lopun elämäsi.
Mies on varmaan myös onneton koska hän on sitten rahattomampi.
Vierailija kirjoitti:
Kahdessa viestissä jo mainittu että reppana-mies ei kelpaa.
Kuvailkaa tarkemmin minkälainen mies on reppana?
Mä oon se ekan reppana-sanan käyttänyt.
Eli. Mun reppana oli mies, jonka avokki jätti sen toisen miehen takii, 2 pientä lasta. Mies oli hyvännäköinen mutta koko olemukseltaan reppana. Hiljainen, vain pari kaveria, ei muita sosiaalisia suhteita. No äiti ja isä joo. Ei ikinä lähtenyt mihinkään, oli kuin olisi pelännyt ihmisii. Eli makaroonilla ne viikot kun oli ilman lapsia. Värittömät ilottomat kasvot, kiitos ruokavalion. Kun menin hänen luokseen, mies istui television edessä koko illan, ei puhunut mitään, ei kääntänyt päätään. Yritä siinä nyt saada keskustelua aikaiseksi. Kaveriltaan kuulin miten toimii isommassa sakissa..istui tottakai tuppisuuna koko ajan.
Reppanaa en tämän paremmin osaa selittää, älkää nyt tarttuko yksityiskohtiin koska ette ole nähneet kyseistä miestä. Olemus ja elintapa ne miehestä reppanan tekee.
Tämä. Tärkeintä on vaan hyväksyä, että tulet olemaan yksin ja onneton lopun elämäsi.