Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tunnen itseni kotona jopa nätiksi, mutta kaupoissa/kaupungilla suohirviöksi?

Vierailija
21.07.2018 |

Jotenkin masentavaa kun kotona ajattelee, että näytämpä tänään jopa kivalta, meikki ja tukka hyvin, eikä ole turvonnut olokaan. Tämä illuusio katoaa nopeasti kun katsoo itseään kaupassa/kaupungilla mistään heijastavasta pinnasta :(

Muututteko te muutkin ok/kivan näköisestä suohirviöiksi kun poistutte kotoa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran erehtynyt luulemaan toisen ihmisen peilikuvaa omakseni. Kyseessä oli kanssani samoja piirteitä omaava hoikka siskoni. Ilahduin, että no enhän mä nyt niin kamalalta näytä! Sitten katsoin peilistä hieman sivummalle ja kohtasin sen suohirviön joka tuijotti minua takaisin peilistä....

Hämmentävä tilanne ja kuinka pihalla sitä ihminen voi ollakaan omasta ulkonäöstään, että luulee toisen ihmisen peilikuvaa omakseen!

Vierailija
22/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oikeastaan toisinpäin. Joskus oikein hätkähtänyt kun kulkenut peilin edestä huomaamatta sitä. Katsonut siihen ja pohtinut et onpa kaunis... se oonki minä :)

Olis kiinnostavaa tietää mikä nämä aiheuttaa, puolin ja toisin. .. ja on mullakin rumapäiviä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo. millo me lähetää panemaa?

Vierailija
24/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuota ongelmaa, mutta muutun öisin ihmissudeksi,..tosi vain täydenkuun aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän