Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viettää omaa lomaa

Kesäsade kastelee
21.07.2018 |

Miehellä on tapana riitojen jälkeen häipyä omille teilleen. Hänellä on siihen mielestään oikeus. Koskaan hän ei ilmoita minne menee, voi viipyä useita päiviä ainakin loman aikana. Ei välttämättä pidä yhteyttä edes lapsiin.

Riitojen aiheet ovat yleensä pieniä ja omalta osaltani pyrin oikaisemaan väärinkäsitykset ainakin saman päivän aikana. Anteeksi en saa koskaan, koska mun anteeksipyynnöt on kuulemma epäuskottavia. Itse hän ei pyydä anteeksi juuri koskaan ja kun hän sanoo pahasti, niin sekin on mun syy. Monesti pyydän anteeksi omia ja hänenkin sanomisia. Mitään vaikutusta sillä ei kuitenkaan ole.

Tällä kertaa perheen lomareissu vaihtui miehen omaan lomaan, koska mihinkään ei kuulemma kannata lähteä, kun vituttaa tai koska mun kaltaisen ihmisen kanssa ei vaan voi. Hänellä ei tietenkään ole osuutta asiaan. Hän on todella pitkävihaista tyyppiä. Viikko mykkäkoulua ei ole mitenkään harvinaista.

Tiedän että hän saa tämän käännettyä mun syyksi ja vielä pyytelen anteeksi että hän joutui häipymään. Jokusen päivän kuluttua hän saattaa ehkä tulla takaisin ja olettaa että "olen oppinut läksyni" ja olen vaan onnellinen kun hän ilmestyy paikalle. Mitään anteeksipyyntöä on turha odottaa. Hän ei koe tehneensä mitään väärin.

Ja miksi tämä jatkuu. Koska lapset.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset varmaan tykkää. Kai tiesit että parisuhdemallit opitaan kotoa?

Vierailija
22/24 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja millainen kusipää idiootti on ap:n mies! Lähde lasten kanssa tuollaisesta liitosta niin pian kuin voit! Lapset kärsii tuossa ehdottomasti enemmän kuin rauhallisessa kodin ilmapiirissä minkä pystyt itse luomaan kun saat tuon sian siitä pois!! Ei ole perhettään arvosta mies/isä tuollainen ! Sen verran pitää naisella olla itsekunnioitusta ettei suostu tuollaiseen kohteluun, uskomatonta miten naiset viitsii olla kusipää äijien kynnysmattoina!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia aloittajalle! Epätoivo valtaa omankin mieleni täällä kotona. Mies jäi lomalle ja kuten arkenakin töiden jälkeen tuijottaa vaan telkkaria ja pelaa Pleikalla jne koko päivän yöhön. Rehellisesti sanoen täällä pitäisi vain olla hiljaa, mies ei kuuntele sanaakaan, alkaa haukotella, puhisee, vaihtaa huonetta tai tuijottaa puhelintaan jos yrittää sanoa yhdenkin sanan ihan mistä tahansa vaikka että 'ulkona sataa' niin mitätöi kaiken puheen, ei kuuntele yhtään tai sulkee korvansa yhdeltäkin sanalta. Tosin kun hänellä itsellään on asiaa pitäisi olla niiiin valmis kuuntelemaan ja tukemaan ja kommentoimaan ja ymmärtämään hänen asioitaan tms. Minä en voi sanoa sanaakaan. Sitten jos olen hiljaa ja en noteeraa miestä hänen asioiltaan koska ei ole minuakaan kuunnellut sanaakaan niin alkaa syytellä 'että mistä nyt tuulee ja miksi pitää näyttää hapanta naamaa jne jne..!!'. 

Tämä on ihan sairasta ja en tiedä pitäisikö mun itkeä vai heittää tuolilla seinään. Lähtee pariksi päiväksi pois mutta mun pitäisi neljä viikkoa jaksaa tätä samojen seinien sisällä.  Onhan se pelaaminen parempaa kuin että ryyppäisi tuossa päivät pitkänsä ja ymmärrän että on loma ja haluaa rentoutua, mutta kun en voi puhua...yhtään mitään?!! Tämä on vain kärjistynyt ja ollaan pitkässä suhteessa. Eikä ole muita naisia kehissä; siis täysin varma tieto ettei ole. 

No mikäpä estää lähtemästä lätkimään, tai edes vastaamasta hapannaama-syyttelyihin, että et itsekään kuuntele mua?

Vierailija
24/24 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lynkatkaa nyt yhden osapuolen kertomuksen perusteella. Pari kertaa olen lähtenyt muutamaksi tunniksi rauhoittumaan kun yksi keksi mitä typerämpiä riidan aiheita.

Pari tuntia on varmaan eri asia kuin pari päivää. Mikä estää sinua sanomasta kumppanille, ettet jaksa tollasta riidankylvämistä. Tai mikset eroa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi