Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten meidän suhde kesti vaikeat ajat, mutta ei helpompia?

Vierailija
21.07.2018 |

Vanhempi lapsista on adhd+ muuta häikkää.
Nuorempi add.
Kun lapset oli 1v ja 5v.

Oli elämä tätä
-heräsin öisin 5-12 kertaa koska nuorimmainen heräs, isompi lapsi rehas jatkuvasti, parhaimmillaan 40min puri,potki,raapi,löi meitä aikuisia (jos vaikka tuotiin väkisin parvekkeen laidalta sisään) jatkuvasti piti vahtii hereillä ollessa ja aina toinen vanhemmista kiinni isomman vahtimisessa. Kukaan ei auttanu oltiinsiinä 24/7 . ,parisuhde kesti.

Vihdoin viime vuonna oli tilanne se että saatiin olla kahdestaan miehen kanssa muutama tunti joka arkipäivä kun lapset oli koulussa ja elämä muutenki helpottanut ku lapset kasvo. Tämä vuosi jolloin viimein oli kahdestaan aikaa päättyi eroon helmikuussa (mies lähti).
*enkä millään käsitä miksi ei lähteny silloin ku elämä oli helvettiä.

Kyllä olin miehelle kasvavassa määrin vihainen, kerrankin olisi voinut harrastaa seksiä rauhassa pidemmänkin kaavan mukasn ja mitä teki mies ? No vitt*u se NUKKUI!

Ymmärtäisin kyllä asian jos ei ois yöllä saanut nukuttua, mutta nukku yöllä 8-10h, aamulla kävi pissalle lapset lähti kouluun, äijä meni nukkuu ja heräs klo 14-15.
Itse sain nukuttua n.5tuntia. Koska olin stressaantunut.

Kuinka voi olla miehelle niin vaikeeta seksin harrastaminen, siitä puhuminen ja edes kerran viikossa suhteeseen panostaminen? Kyse kuitenkin nippa nappa 30 vuotiaasta miehestä, eikä mistään papasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän valtiokin pysyy kasassa, kunnon ulkoinen uhka. Tulee sisäisiä levottomuuksia ilman sitä.

Vierailija
2/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se kestänyt. Miehellä vain ei ollut jaksamista ja mahdollisuutta lähteä, kun piti selvitä akuutista kriisistä. Tuon kriisin aikana erkaannuitte toisistanne. Lisäksi mies oli mitä ilmeisimmin hirveän väsynyt, ehkä masentunutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väsynyt, oi ja voi. Tätä en niele.

Se ei tehnyt mitään muuta tuon vuoden aikana ku kävi kaupassa. Joka toinen kerta teki ruuan. No lasten riidat toki selvitti puoliksi.

Mutta muuten vaan laiskotteli.

Mä taas tein kaiken lumien luonnista, putkitöihin pyykinpesuun, kaikki.

Ja nukuin 5 tuntia pätkissä koska olin uupunut ja stressaantunu siitä et mun kontolla oli kaikki , joulukuussa tein työpäiviä 11-22.30(matkat mukaan laskettuna).

en todellakaan niele sitä että laiskottelu on ollu niin väsyttävää että tarvii vielä yöunien päälle vetää 6-7h unet.

Ja jos se on ollu todellista väsymystä, niin kai sitä aikuinen ihminen tajuaa mennä lääkäriin ji pitää nukkuu reilusti yli puolet jokaisesta vuorokaudesta.

Kuulostan katkeralta ja sitä olenkin, joskus olisi pitänyt olla mun vuoro laiskotella, kerätä voimia, rentoutua, eikä aina niin että

Miehen tarpeet on tärkeimmät.

Vierailija kirjoitti:

No eihän se kestänyt. Miehellä vain ei ollut jaksamista ja mahdollisuutta lähteä, kun piti selvitä akuutista kriisistä. Tuon kriisin aikana erkaannuitte toisistanne. Lisäksi mies oli mitä ilmeisimmin hirveän väsynyt, ehkä masentunutkin.

Vierailija
4/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha.... vai että putkityötkin teit. Pliis. Joku raja taas.

Vierailija
5/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä! Osaan myös ajaa traktoria, käyttää raivaussahaa ja moottorisahaa, no tukkikoura siinä ja siinä (mutta pikakertauksen jälkeen varmaan sitäkin). Toki myös porakone,vasara, istuu käteen. Olen hitsannut kaasulla ja mic:llä

Osaan vaihtaa autoon renkaat, tulpat, öljyt,öljynsuotimen,ja toki valot/pyyhkijät.

Osaan tehdä traktorin keväthuollon.

Osaan antaa lehmälle ja koiralle synnytysapua.

Vaikka viime vuodet kaupungissa asunut, nii. Maalla olen kasvanut suurperheen vanhimpana lapsena ja isän mukana hommissa 7v iästä ylöspäin.

Veikkaan että moni nykypäivän nuorimies on avuttomampi kuin minä.

Et aika turha naureskella.

Periaatteessa siis en tarvii miestä mihinkään muuhun kuin seksiin.

Mutta sitte se tunnetason ysinäisyyn onkin toinen juttu.

Vierailija kirjoitti:

Hahaha.... vai että putkityötkin teit. Pliis. Joku raja taas.

Vierailija
6/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain otsikon. Selvä juttu. Vaikeina aikoina keskittyy ongelmien ratkomiseen ja työskentelyyn ja jaksamiseen ja riittävän levon saamiseen. Kiire pitää mielestä kaiken maailman ärsyttävyydet loitolla. Helppoina aikoina on liikaa aikaa viettää toisen kanssa... ja sitten huomaakin kuinka tympeä toinen on... ja toinen alkaa inhottaa niin paljon että pakko lähteä pois. Totta kai.

Mitä enemmän on kiire, sitä vähemmän huomaa että kumppani on ärsyttävä p*ska. Ja vaikka vaikeina aikoina huomaisi että toinen on hankala ihminen niin saattaa ajatella että "tuo käyttäytyy vaikeasti vain koska meillä on vaikeat ajat, kyllä se sitten on taas oma kiva itsensä kun meillä ajat helpottaa".

Mutta olis ehkä pitänyt lukea sun aloitus.

Vierailija
7/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vain otsikon. Selvä juttu. Vaikeina aikoina keskittyy ongelmien ratkomiseen ja työskentelyyn ja jaksamiseen ja riittävän levon saamiseen. Kiire pitää mielestä kaiken maailman ärsyttävyydet loitolla. Helppoina aikoina on liikaa aikaa viettää toisen kanssa... ja sitten huomaakin kuinka tympeä toinen on... ja toinen alkaa inhottaa niin paljon että pakko lähteä pois. Totta kai.

Mitä enemmän on kiire, sitä vähemmän huomaa että kumppani on ärsyttävä p*ska. Ja vaikka vaikeina aikoina huomaisi että toinen on hankala ihminen niin saattaa ajatella että "tuo käyttäytyy vaikeasti vain koska meillä on vaikeat ajat, kyllä se sitten on taas oma kiva itsensä kun meillä ajat helpottaa".

Mutta olis ehkä pitänyt lukea sun aloitus.

Kirjoitin tämän. Ja nyt sitten luin sun aloituksen. Olen edelleen samaa mieltä kuin mitä jo kirjoitin. Paitsi että vielä lisäksi:

1. Ehkä se mies halusi lähteä jo vuosia sitten, mutta se ei halunnut jättää sua ja lapsia yksin pulaan kaikkien ongelmien kanssa. Eli hyväntahtoinen mies/isä.

2. Kyllä mäkin häipyisin jos mun kumppani olisi tuollainen noita-akka kuin sinä.

3. Olet aika dorka nettitrolli.

Vierailija
8/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis noita-akka ja paska, kun vaadin että avioliitossa on seksiä riittävästi ja jos miehellä on ongelma haluttomuudessa tai missä lie niin hyvä mies yrittää etsiä ratkaisun asiaan.

Jos teille riittää parisuhteen sisällöksi se että mies nukkuu sohvalla niin ok. Mulle ei riitä.

Vierailija
9/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin loppu että halusin tappaa itseni, jos silloin vaadin että mies tekee oman osan kotitöistä niin olen noita-akka.

Mieskö on siis unelmien prinssi??, ei seksii, ei syvällisiä keskusteluita, jos on seksii kestää se 5 min sisältäen ainoastaan yhdynnän ja pillun vatkauksen. ei tee mitään kotitöitä.

Kun jätin lapsen synttäreiltä miehen huolehdittavaksi yhden kakkuvuuan pesun, se meni homeisena roskiin 3 viikon päästä, mun toimesta! Kusipää äijä oli. Mutta kuvittelin että asia muuttuisi joskus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä