Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Systeemi mahdollistaa sen, että voi lomailla koko ikänsä. Miksi jotkut eivät usko sitä vaan väittävät vastaan tosiasioidenkin edessä?

Vierailija
21.07.2018 |

Tuli mieleen toisesta ketjusta, jossa joku väittää, ettei tuo olisi mahdollista vaikka siinäkin ketjussa on kyseinen mahdollisuus jo ennen epäilijöitä kerrottu. Fakta on, että systeemi ei pärjää elämäntapatyöttömille.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeemissä on aina vapaamatkustajia ja ikuisia lomailijoita. Minä esimerkiksi elän leppoisasti omistuksieni osinkotuloilla jotka syntyvät toisten töissäkäyvien työllä. Yhteiskunnan tuella elävät eivät tässä suhteessa tee eroa - raha vain pyöräytetään kunnan kassan kautta. Kommunistit yrittivät tasapäistää systeemiä mutta siinäkin systeemissä puolueliitti vietti luxuselämää.

Vierailija
22/23 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön ei paljoa lomaile sillä rahalla.

Onko lomailu synonyymi ulkomaanmatkailulle?

Eikö takapihalla/parvekkeella puutarhatuolissa Pirkka-oluttölkki kädessä ja Smatr-sätkä suupielessä löhöäminen ole lomailua?

On, jos se on vastakohta arjelle.

Ei ole olemassa lomaa ilman työtä - eikä onnellisuutta ilman tunnetta surusta - eikä päivää ilman yötä.

No minulla kun on jokainen päivä lomaa, niin kyllä se tuntuu ihanalta jokaikinen aamu herätä, kun tietää, että saa taas elää yhden lomapäivän, jolloin ei ole pakko tehdä mitään. Minua ei mikään kuukauden loma vuodessa paljon naurattaisi tämän 365 päivää/vuodessa-loman jälkeen. Onneksi lomani ei päätykään koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pohtii työ vai vapaa-aika niin ratkaisu on aika helppo. Pitäisi olla ihan hiton hyvä palkka ennenkuin se lomailun voittaa. Tämä voi hyvinkin olla ainoa elämä ja siitä pyrin käyttämään mahdollisimman paljon nautiskeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi