Miks just minut valitaan silmätikuksi jos on paha olo?
En ymmärrä. Monessa paikassa ja etenkin kouluissa mut aluksi on otettu silmätikuksi, jota härnätään. Joskus baarissakin pilkun jälkeen.
En ymmärrä, en kuitenkaan tee tai sano kenellekään mitään pahaa, mut jotain nää ihmiset näkee minussa, enkä tiedä et mitä.
Tuntuu, että oon jotenkin huonompi ihminen muitten silmissä, kun näin tapahtuu.
Ärsyttävää.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei johdu mistään muusta kuin siitä, että sun kiusaamistasi pidätään harmittomana huvina. Ilmeisesti sulla ei ole varakkaita vanhempia, varakasta puolisioa tai sellaista kontaktiverkostoa, joka pelottaisi muita ja loisi syyn mielistellä siinä toivossa, että pääsisi osille hyvästä. Kusipäitä riittää aina. Mua ei suoranaisesti kiusata, se ei olisi palkitsevaa koska en reagoi tunteella oikein mihinkään. Samaan tyssäsi koulukiusaaminenkin. On kivempaa kiusata niitä, jotka saa herkästi parkumaan. Jonkinlainen ulkopuolinen kyllä olen, mutta lähinnä omasta tahdosta ja kyllähän siitä vähän joutuu tavalla tai toisella maksamaan. Niin kauan kun hinta tuntuu olevan ookoo, en edes yritä muuttaa itseäni sosiaalisemmaksi. Maailma on aika raadollinen paikka. Ihmiset tavoittelevat lähinnä henkilökohtaista hyötyä ihmissuhteistaan. Mulla on joitakin taitoja, joita muilla ei ole ainakaan yhtä paljon, joten kelpaisin kyllä hyväksikäytettäväksi mutta ongelma on, ettei mulle ole hyötyä muista, koska selviän kaikesta hyvin itse. On aina ollut turha tulla leikkimään kaveria vaikkapa tukiopetuksen saamisen toivossa.
Tässä tulee oleellinen. Välillä kyllä siinä erehdytään tuleeko niitä seurauksia vai ei.
Ihmisen todellisen luonteen paljastaa myös se miten hän kohtelee niitä ihmisiä joista hänelle ei ole hyötyä.
Jos yllättäen saakin erityisen hyvää kohtelua osakseen voi miettiä mikäköhän on syy.
Tähän tarkennus, itselle haittaa tekeviä kuuluukin karsastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voi joskus olla hauskaa seuraa mutta pohjimmiltaan he ovat petoja toisillensa. Parhaimmat ystävätkin voivat pettää. Aikuistuminen ei muuta tätä perusluonnetta vaikkakin paremmissa piireissä yritetään ylläpitää täysin erilaista mielikuvaa itsestä.
Petoja ovat vain tiedostamatonta elämää elävät ihmiset. Tietoinen ihminen ei tee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei johdu mistään muusta kuin siitä, että sun kiusaamistasi pidätään harmittomana huvina. Ilmeisesti sulla ei ole varakkaita vanhempia, varakasta puolisioa tai sellaista kontaktiverkostoa, joka pelottaisi muita ja loisi syyn mielistellä siinä toivossa, että pääsisi osille hyvästä. Kusipäitä riittää aina. Mua ei suoranaisesti kiusata, se ei olisi palkitsevaa koska en reagoi tunteella oikein mihinkään. Samaan tyssäsi koulukiusaaminenkin. On kivempaa kiusata niitä, jotka saa herkästi parkumaan. Jonkinlainen ulkopuolinen kyllä olen, mutta lähinnä omasta tahdosta ja kyllähän siitä vähän joutuu tavalla tai toisella maksamaan. Niin kauan kun hinta tuntuu olevan ookoo, en edes yritä muuttaa itseäni sosiaalisemmaksi. Maailma on aika raadollinen paikka. Ihmiset tavoittelevat lähinnä henkilökohtaista hyötyä ihmissuhteistaan. Mulla on joitakin taitoja, joita muilla ei ole ainakaan yhtä paljon, joten kelpaisin kyllä hyväksikäytettäväksi mutta ongelma on, ettei mulle ole hyötyä muista, koska selviän kaikesta hyvin itse. On aina ollut turha tulla leikkimään kaveria vaikkapa tukiopetuksen saamisen toivossa.
Tuskin se harmittomasta huvista on kiinni, nää mun tapaukset.
Ne on ollu just sitä, mitä joku sanoikin, eli sitä että ne epävarmat tyypit haluaa ja RIISTÄÄ sen huomion itselleen, minkä tarvitsevat pysyäkseen kasassa.
Esimerkiksi se pilkun jälkeinen "kiusaaminen" oli sitä, kun olin läheisissä tunnelmissa ollut loppuillan yhden naisen kanssa, niin baarin ulkopuolella yks tämän naisen mukana olleista kavereista sanoo mulle, että "hei rillorousku, soita meille taksi" .
Tää huutelija ite oli lyhyt ja tanakka, ei kovin kaunis. Joten huomiota oli pakko saada, jos eo hyvällä, niin pahalla!
Ja muut kiusaamiset on ollu just sitä, että joku jossain huutaa mun nimeä yms. Hämmentävää tulee iholle, vaan huutamaan mun nimeä.
~Meri~ kirjoitti:
Alfa ei käyttäydy niin, alfanaaras on johtaja, oikeudenmukainen johtaja ja johtaa ei alista
Alfanaaras kun olen niin tiedän tämän
Mutta sitten kysymykseesi niin jotkut tekee sellaista ja valitsee jonkun jolle tehdä ja ne valitsi sinut enkä myöskään itse ymmärrä tuollaista ja sitten oli puhetta kateudesta ja älystä niin ehkä ne tekee niin, koska ovat kateellisia sulle älystäsi, koska ovat itse tyhmiä kun noin käyttäytyvät, koska älykkäät ei noin käyttäydy
Oman kokemuksen mukaan alfanaaraat on pahimpia selkäänpuukottajia. Tämä ryhmä on esim. jostain syystä erittäin riippuvainen miesten huomiosta. Eivät kestä, jos joku toinen nainen sen saa.
Tässä siirryttiin alfanaaraisiin. Kiusaaja naiset ovat aikuisiässä harvemmin niitä häikäiseviä. Joku kouluaika lienee sitten toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tässä siirryttiin alfanaaraisiin. Kiusaaja naiset ovat aikuisiässä harvemmin niitä häikäiseviä. Joku kouluaika lienee sitten toinen juttu.
Oliko se siis alfanaaras, joka huuteli rillirouskua mulle pilkun jälkeen, kun ei muuten saa miehiltä huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se harmittomasta huvista on kiinni, nää mun tapaukset.
Ne on ollu just sitä, mitä joku sanoikin, eli sitä että ne epävarmat tyypit haluaa ja RIISTÄÄ sen huomion itselleen, minkä tarvitsevat pysyäkseen kasassa.
Esimerkiksi se pilkun jälkeinen "kiusaaminen" oli sitä, kun olin läheisissä tunnelmissa ollut loppuillan yhden naisen kanssa, niin baarin ulkopuolella yks tämän naisen mukana olleista kavereista sanoo mulle, että "hei rillorousku, soita meille taksi" .
Tää huutelija ite oli lyhyt ja tanakka, ei kovin kaunis. Joten huomiota oli pakko saada, jos eo hyvällä, niin pahalla!Ja muut kiusaamiset on ollu just sitä, että joku jossain huutaa mun nimeä yms. Hämmentävää tulee iholle, vaan huutamaan mun nimeä.
Niinkun siis tätä.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että kammoat lentäviä hyönteisiä.
Mene hoitoon sen pääsi kanssasi, ei ne miljoonat kärpäset turhaa pääsi ympärillä pörrää.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa mikä se hinta on, jonka joudut maksamaan? Halventavaa kohtelua muilta?
Ole sellainen kun haluat, mutta tolla asenteella menettää myös ne ihanat kokemukset ja kontaktit niihin hyviin ja rakastaviin ihmisiin!
Koska _kaikki_ ihmiset EIVÄT ole liikkeellä vain hyötyökseen muista. On vilpittömiäkin ihmisiä, mutta ymmärrän kyllä, että on turvallista pitää kaikki ovet kiinni oman mielenrauhan vuoksi.
Juuri siksi koska sinulla paha olo ja huomaavat ettei varmaan ole energiaa näpäytellä takaisin. Ihmiset on aika sairaita kyllä käytöksessään.
Lukija89 kirjoitti:
Juuri siksi koska sinulla paha olo ja huomaavat ettei varmaan ole energiaa näpäytellä takaisin. Ihmiset on aika sairaita kyllä käytöksessään.
No mutta eihän se heidän näpäyttely kuitenkaan kerro muutakun, että HEILLÄ on joku tarve saada huomiota tms.
Minusta se kertoo vain sen, että en voi hyvin, ei mitään muuta.
Näin pääsee eroon turhasta häpeästä.
Kun rakastaa ja pitää huolta itsestään, niin se näkyy, eikä silloin vedä enää puoleensa pahaa oloa, vaan päinvastoin hyvää oloa ja kivoja ihmisiä!
Omat energiat ja nuppi kuntoon, hyvät ihmiset ja pitäkää huolta itsestänne, niin se riittää!
Lukija89 kirjoitti:
Ihmiset on aika sairaita kyllä käytöksessään.
Käytös paljastaa sielun kehittyneisyyden tason.
Itseään ja toisia rakastava ihminen osaa arvostaa ja kunnioittaa myös sellaisia ihmisiä, ketkä eivät arvosta itseään.
Vahvat nostaa toisia ylös, heikot painaa toisia alas.
Näin se valitettavasti on, hakeudu kilttien ihmisten seuraa - hae heitä vaikka nettiseurapalstoilta.
Jätä kaikki ne paikat, jossa tulet todennäköisesti kiusatuksi - valitse ympärillesi rakastavia, kilttejä ihmisiä.