Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks just minut valitaan silmätikuksi jos on paha olo?

Vierailija
21.07.2018 |

En ymmärrä. Monessa paikassa ja etenkin kouluissa mut aluksi on otettu silmätikuksi, jota härnätään. Joskus baarissakin pilkun jälkeen.
En ymmärrä, en kuitenkaan tee tai sano kenellekään mitään pahaa, mut jotain nää ihmiset näkee minussa, enkä tiedä et mitä.

Tuntuu, että oon jotenkin huonompi ihminen muitten silmissä, kun näin tapahtuu.
Ärsyttävää.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kotiin ennen pilkkua.

Vierailija
2/53 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohdannut reppanoita epävarmuuden ja -toivon hetkellä. Vai mikä heitä on mielestäsi yhdistänyt, kun tarkemmin aattelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kohdannut reppanoita epävarmuuden ja -toivon hetkellä. Vai mikä heitä on mielestäsi yhdistänyt, kun tarkemmin aattelet?

No oot kyllä ihan oikeessa.

Mut oon vaan miettinyt, että mikä piirre mussa muka vetää näitä reppanoita puoleensa, kiltin näkönen naama vai?

Ihmetyttää.

Vierailija
4/53 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä - olen luonnostaan kiltti ja vetäytyvä. Kai noi alfat köyhät nokkimaan tästä syystä. Luonnonvalinta?

Vierailija
5/53 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joskus kyseenalaistaa heidän mielenterveytensä tai hauku hulluiksi.

Vierailija
6/53 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä omille kasvonpiirteilleen mahtaa, en kuitenkaan ole sitä miltä näytän.

Pitäs varmaan keksiä kunnolla tekemistä, niin ei stressais jonnenjoutavia, koska kuitenkin suurin osa ihmisistä haluaa käyttäytyä hyvin kanssani.

Vierailija
7/53 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama täällä - olen luonnostaan kiltti ja vetäytyvä. Kai noi alfat köyhät nokkimaan tästä syystä. Luonnonvalinta?

"Alfat" ? Siis jotkut muka kova jätkät jotka kiusaa heikompiaan?

Vierailija
8/53 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oot kyllä ihan oikeessa.

Mut oon vaan miettinyt, että mikä piirre mussa muka vetää näitä reppanoita puoleensa, kiltin näkönen naama vai?

Ihmetyttää.

Ja onko nää oikeesti vaan kateellisia siitä, että oon positiivinen ja iloinen yleensä? Ns. Fiksunnäköinen myös tai ainakin niin sanovat monet.

Täytyy alkaa pyörimään taas enemmän new age piireissä, kun siellä tuntus olevan ne kaikista fiksuimmat ja avoinmielisimmät hmiset kuitenkin.

Vierailija
9/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa ei käyttäydy niin, alfanaaras on johtaja, oikeudenmukainen johtaja ja johtaa ei alista

Alfanaaras kun olen niin tiedän tämän

Mutta sitten kysymykseesi niin jotkut tekee sellaista ja valitsee jonkun jolle tehdä ja ne valitsi sinut enkä myöskään itse ymmärrä tuollaista ja sitten oli puhetta kateudesta ja älystä niin ehkä ne tekee niin, koska ovat kateellisia sulle älystäsi, koska ovat itse tyhmiä kun noin käyttäytyvät, koska älykkäät ei noin käyttäydy

Vierailija
10/53 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sanomaan takaisin ja naura pilkallisesti. Ei se kauan jatku sen jälkeen. Itseäni pilkattiin aina ja joka paikassa kunnes opin antamaan takaisin. Olet liian aran ja kiltin oloinen, sellaista on helppo piikitellä, ei ole pelkoa että saa samalla mitalla takaisin. Kiusaajat oppii varomaan sanojaan kun tiedostavat että isku tulee heti takaisin ja kahta terävämpänä.

Vierailija
11/53 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele sanomaan takaisin ja naura pilkallisesti. Ei se kauan jatku sen jälkeen. Itseäni pilkattiin aina ja joka paikassa kunnes opin antamaan takaisin. Olet liian aran ja kiltin oloinen, sellaista on helppo piikitellä, ei ole pelkoa että saa samalla mitalla takaisin. Kiusaajat oppii varomaan sanojaan kun tiedostavat että isku tulee heti takaisin ja kahta terävämpänä.

Täytyykö tollanen käytös muka ihan oikeesti ite opetella?

Ihan aikuiset ihmisetkin muka sua pilkkas joka paikassa, kunnes opit antamaan takaisin?

Vierailija
12/53 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aikuiset ihmisetkin muka sua pilkkas joka paikassa, kunnes opit antamaan takaisin?

En ole sama, mutta järkyttävintä käytöstä olen kohdannut n. 50-60 vuotiaiden kollegojen taholta, joita pitää kunnolla näpäyttää tai hyppivät silmille.

Vierailija
13/53 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sama, mutta järkyttävintä käytöstä olen kohdannut n. 50-60 vuotiaiden kollegojen taholta, joita pitää kunnolla näpäyttää tai hyppivät silmille.

No, olen kyllä antanut takaisinkin elämässäni, mutta en aina. Töissäkin juuri jollekin 60 vuotiaalle.

Mut mikä mielestäsi vaivaa näitä kolleegojasi?

Ovatko naisia vai miehiä?

Vierailija
14/53 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo, tiedän ainakin nyt MIKSI olen joutunut näitten silmätikuksi;

Olen mies ja oikeasti näytän todella kiltiltä ja ns. Kauniilta silmälaseineni.

Olen ollu myös tosi ujo pienenä, johtuen tosin erityisherkkyydestäni, joten monet varmaan saattaa ihmetellä, kuinka "erilainen" mies minä olen.

Toisaalta sit naiset ovat aina tykänneet minusta paljon, usein ihan kaverina mut kyllä "siinä mielessäkin" ja on se oma vaimokin jo löytynyt onneksi.

Mut minkäs minä naamalleni ja luonteelleni mahdan!

Se vaan aina yllättää välillä, kuinka jotkut ihmiset vaan elävät niin negatiivisessa maailmassa, että on pakko piikitellä ja kiusata toisia.

Ja jos minut sen takia on joskus valittu uhriksi, koska vaikutan liian kiltiltä ja aralta, niin eipä se toisten huono käytös kerro MINUSTA sen enempää. Se mitä sen kiusaajan päässä liikkuu, en tiedä, eikä se varmaan kovin kaunista ole.

Mut tosiaan, eipä tarvi kantaa enää turhaa häpeää, kun tiedän sen nyt miksi mulle on näin tapahtunut (ja jos joskus vielä tapahtuu).

Kiitos!

Vierailija
15/53 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla jotain sukupuolisidonnaista. Miehiltä en ole koskaan kokenut vastaavaa sitten kouluvuosien.

Vierailija
16/53 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla jotain sukupuolisidonnaista. Miehiltä en ole koskaan kokenut vastaavaa sitten kouluvuosien.

Jep, miehet harvemmin enää 20 v jälkeen jaksaa olla ilkeitä, elleivät ole katkeria jostain syystä.

Vierailija
17/53 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen usein joutunut huonon kohtelun uhriksi. Nykyään olen opetellut aiemmassa vaiheessa poistumaan vaikeista tilanteista sen sijaan että ajattelisin, että aikuisen pitäisi vain sietää kaikenlaista muilta. Ei tarvitse. Törppöjä riittää, mutta heidän seurassaan ei tarvitse viettää aikaa.

Vierailija
18/53 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys näkyy naamasta.

Enimmäkseen olen kiltti ja ystävällinen. Tämä perusasenne ilmeisesti paistaa kauas, koska saan jo kaukaa kimppuuni rahaa kerjäävät lähimmäiset. - Valitettavasti lompakkoni ei noudata omistajansa höveliä linjaa :D

Vierailija
19/53 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat varmaan sille, että otat helpost ja vähällä vaivallai tur paasi.

Vierailija
20/53 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat varmaan sille, että otat helpost ja vähällä vaivallai tur paasi.

Voi olla, mut aika karmeat kelat saa olla päässä, jos sellasista ihmisistä "kiinnostuu" ja alkaa kiusaamaan.

Luuleeko nää kiusaajat todella, et muut ihmiset jotenkin arvostaa sitä mitä he tekevät?