Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raha ei tuo onnea.

Vierailija
29.04.2006 |

ahdistaa ja olen katkera.

Joudun / saan seurata naapurin perhe elämää päivittäin.

Vaimo kotona lasten kanssa (3 alle 5v) ja mies on joku siivooja tai vastaava, ainakin firman autosta päätellen.

talo on vähän rähjänen ja siihen on aina tekeillä jotain remppaa.

auton raatoja pihassa.

meillä menee varmasti taloudellisesti paremmin, itse ansiosidotulla

päivärahalla ja mies hyvä palkkaisessa työssä.

katselessani tänään heitä. isi opetti lapsia ajamaan pyörällä, äiti tonki kasvimaalla. välillä käytiin halaamassa, syötiin evästä pihassa,

laitettiin laastaria, oikeasti ihanaa perheen arkea.

itkin ja olin katkera.

oma mies aina töissä ja muutenkaan ei suhde oikein toimi.

rahaa on ja hieno uusi talo.

tajusin, että voisin milloin vain vaihtaa taloudellisesti turvatun elämän

oikeaan onneen.

anteeksi vuodatus , mutta ahdistaa pahasti

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme todella varakkaita ja mielettömät lainat...

Vierailija
22/28 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin halunut. Häntä en kuitenkaan rakastunut, joten en häntä huolinut. Halusin miehen, jolla olisi aikaa minulle ja tuleville lapsille. Nyt minulla on tavallinen mies, joka ei todellakaan ole mikään uratykki. Tälläkin hetkellä hän on pihalla lapsien kanssa. Kotona hän osallistuu kodinhoitoon yhtä paljon kuin minäkin. Toki ristiriitoja välillä on, mutta niitähän on joka suhteessa. Olen todella onnellinen perheestäni. Taloudellinen tilanne on ok, pärjäämme, mutta emme kylve rahassa. Joskus sitä on hieman kateellinen kavereille, jotka rakentavat uusia hienoja taloja. Joskus taas materia ärsyttää suunnattomasti...

Voimia kaikille joilla ryppyjä rakkaudessa tai murheita huomisesta! Tehkää rohkeita päätöksiä, älkää tyytykö onnettomaan elämään jos voitte itse vaikuttaa siihen! Nimim. kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta tiedän että tiukka rahatilanne kiristää myös ihmissuhteita. Ei ole helppoa olla onnellinen ja nauttia elämästä jos joutuu kokoajan miettimään miten pärjää, mistä saa rahat kasaantuviin laskuihin jne. Mulle riittäisi se, että rahaa olisi sen verran että pärjää, ettei tarvitsisi elää " kädestä suuhun" .

Vierailija
24/28 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan rikas poikaystävä, mutta en rakastanut häntä. Hänen arvomaailmansa ei kolahtunut, aluksi olin toki imarreltu niistä kaikista hienoista jutuista. Mutta kovin syvällisiä ei hänen kanssa pystynyt puhumaan. Hän ei pitänyt yhtään lapsista ja sanoi, ettei niitä ikinä haluaisikaan.

Menin naimisiin syvällisen ja miellyttävän miehen kanssa. Meillä on aivan ihana esikoulussa oleva tytär. Olemme molemmat korkeasti koulutettuja, mutta uratykiksi emme kumpikaan haluaisi. Tässä nyt pohditaan yhdessä miehelleni tehtyä työtarjousta!

Vierailija
25/28 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin seurustelin aikoinaan (18-21v) rikkaan pojan kanssa, joka oli aina saanut kotoaan kaiken mitä oli halunnut. Oli autoa, mökkiä, keskustakämppää... rahaa tilillä enemmän kuin mitä mä sain kesätöistä koko kesän aikana. Jos olisin nauttinut siitä vapaudesta tehdä mitä mieleen juolahtaa (rahanpuute kun ei koskaan ollut este) olisimme varmaan nyt naimisissa ja asuisimme isossa talossa rahojemme kanssa.

Mutta kun ei kolahtanut. Syvällisyydestä ja keskustelusta ei tietoakaan, ongelmia pyrittiin hoitamaan rahalla. Mäkin kun keran loukkaannuin yhdestä asiasta niin anteeksipyyntöä ei koskaan kuulunut mutta timanttisormuksen osti.

Ei mun tyyliä. Nyt mulla on ihana avoin ja huumorintajuinen mies, jonka taustalta löytyy tavallinen työläisperhe. Hän on oppinut pienestä pitäen sen, että mitään ei saa ilmaiseksi. Ja elämämme on tottavie raiteillaan!!!

Vierailija
26/28 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vaan jää kerjäämään rakkautta sellaiselta taholta, josta sitä ei tule koskaan saamaan, esim huonoon liittoon. Lasten ja ystävien kohdalla taaesn pätee se vanha että tee muille kuten khaluaisit itsellesi tehtävän.

Vierailija
27/28 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole koskaan sitä ollut, aina ollut tiukkaa, ihan lapsuudenkodista saakka. toisaalta on se paljon opettanutkin. pienistä asioista pystyy saamaan iloa:) en tunne että mistään olisin jäänyt paitsi. isompiin asioihin joudumme toki säästämään rahaa jonkun aikaa. mulla on kaikki mitä mä tarvitsen, ihana perhe ja mies, katto päänpäällä ja ruokaa riittävästi. en hetkeäkään vaihtaisi pois.

Vierailija
28/28 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi yrittää tehdä elämästään itsellensä mieluisa ja olla myös tyytyväinen siitä, mitä on jo saanut. Kadehtiminen ei auta yhtään, se vie vain energiaa. Viime vuosina olen alkanut arvostamaan entistä enemmän perheen kanssa vietettyä aikaa ja elämän tasapainoisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan