Kuinka usein pölypussi kannattaa/pitää vaihtaa?
Kysymys otsikossa. Terv. Kasvattamatta jätetty uusavuton joka on nyt saanyt imurin :D
Kommentit (13)
Se vaihdetaan sitten kun se on täysi. Kukaan ulkopuolinen ei sulle kerro, koska sun pussi on vaihdettava, ota aivot käyttöön.
Riippuu siitä, paljonko imuroit. Itse vaihdan pölypussin, kun imuri ei enää ime kunnolla. Pitäisi varmaan vaihtaa useammin, ei ne kovin kalliita ole.
Vierailija kirjoitti:
Se vaihdetaan sitten kun se on täysi. Kukaan ulkopuolinen ei sulle kerro, koska sun pussi on vaihdettava, ota aivot käyttöön.
Miksi? Kunnon kerskakulutusta moinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos pussi on täynnä, imuri ei toimi. Niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sinä kerroit.
Vaihda kun pussi on 3/4 täynnä. Liian täysi pussi rasittaa imurin moottoria!
Joskus riittää puoli vuotta. Laitan pvm koska olen vaihtanut. 2 kk välein liian usein.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa. Terv. Kasvattamatta jätetty uusavuton joka on nyt saanyt imurin :D
Siinä imurissasi on todennäköisesti valo, joka syttyy kun pussi täynnä.
Jos ei, niin nopeasti asian tarkistaa, kun avaa luukun.
Lisävinkkinä laita imurin sisään, mistä puhaltaa ilmaa ulos, Gladen ilmanhajustinpussi. Tulee hyvä tuoksu huoneeseen imuroidesssa.
Kun pussi on täynnä tai jos imuroitavaa on vähän pussi saattaa alkaa haista niin silloin. Esim. lemmikin karva alkaa haista. Kannatta myös välillä vaihtaa/pestä suodattimet. Jos on pölypussiton imuri saattaa "röörit"mennä tukkoon ja imuteho heikkenee, joten nekin kannatta tsekata välillä. Mutta kyllä se nyt normaalissa kotikäytössä kuukauden kaksi luulisi riittävän. Itse teen kotisiivouksia ja vaihdan pussin kerran viikossa kun käytän myös asiakkaiden imureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos pussi on täynnä, imuri ei toimi. Niin yksinkertaista.
Minä tyhjennän sen käsin. Ja tadaa imuri toimii taas ja rahat säästyy.
Vierailija kirjoitti:
Kun pussi on täynnä tai jos imuroitavaa on vähän pussi saattaa alkaa haista niin silloin. Esim. lemmikin karva alkaa haista. Kannatta myös välillä vaihtaa/pestä suodattimet. Jos on pölypussiton imuri saattaa "röörit"mennä tukkoon ja imuteho heikkenee, joten nekin kannatta tsekata välillä. Mutta kyllä se nyt normaalissa kotikäytössä kuukauden kaksi luulisi riittävän. Itse teen kotisiivouksia ja vaihdan pussin kerran viikossa kun käytän myös asiakkaiden imureita.
Kiitos tästä :D ja ehkä muistakin vastauksista. Vähän sitä mietinkin että 4 pussin pakkaus on melkein 10 euroa että kyllä siitä luulisi riittävän enemmäksi kuin viikoksi. Tuo kuukausi ja kaksi antaa vähän suuntaa antavan arvion kivasti. Terv. Ap
15 vuotta sama imuri. Vaihdettuja pölypusseja 0.