Millaista peittoa pidät hellepäivinä nukkuessa?
Kommentit (26)
Minulla on tavella pelkkä pussilakana ja sisälämpötila on silloin +22. Helteellä pussilakana on jalkojeni välissä, ei päällä ja ikkunat ja ovet yöllä auki.
Näillä helteillä yleensä pieni pyyhe, jonka kastelen kylmällä vedellä. Sillä ensin kostutan jalat ja heitän lopuksi yön ajaksi selän päälle. IHANAA!
Mulla untuvapeitto ilman pussilakanaa. On miellyttävän viileä!
Jyskin halppis flanellilakanan kanssa tullut nukuttua viimeiset pari päivää.
Mulla on kans pelkkä pussilakana sängysdä, mutta nyt on ollut kyllä niin kuuma, että en pysty edes sitä pitämään päällä ja silti heräilen hiestä märkänä.
Alasti, mutta petivaatteet päällä.
Sellaista mikä on ollut pakastimessa koko päivä ja otetaan sieltä nukkumaan käydessä. Ihanaa ja uni tulee heti.
Pussilakana pelkästään, sen päälle märkä pyyhe. Hyvin tarkenee helleöinä.
Tuulettimen avulla tulee nukuttua, ei auta pitää peittoja.
Mää nukun öisin, en päivällä (vitsiä pukkaa, hii-hoo, tikahdun omaan näppäryyteeni)
Ei ole peittoa ollenkaan, olen nukkunut ilman koko viikon. Ei oo tullut kylmä...
Sama peitto kesät talvet ja ilmastoitu huone.
Mulla on kyllä ihan normaali muhkea peitto käytössä aina, mutta helteellä se vaan ei ole mun päällä vaan alla enimmäkseen.
Olen melkein kuin Marilyn Monroe, joka nukkui alasti vain suihkaus Chanel 5:ta ihollaan. Mulla ei vain ole sitä Chanel femmaa.
Talvella saatan käyttää peittoa jos on erityisen kylmää, muuten en koskaan. Näillä helteillä varmasti kuolisin nukkuessani liikaan kuumuuteen edes ohuen peiton alla. Olen karaissut itseäni lapsesta asti kestämään kylmää ja kestän siksi paljon paremmin kylmää kuin kuumaa. Siksi minä viihdyn syksyllä ja talvella paljon paremmin kuin kesällä varsinkin näin helteillä jolloin terveyteni on oikeasti huonompi kuin kylmällä. Mieluummin eläisin maassa, jossa olisi aina pakkasta kuin jossa on aina kuuma. Minulle sopisi hyvin, että kesällä olisi korkeintaan 15 astetta lämmintä, talvella saisi olla koko ajan pakkasta ainakin jotain 10 astetta.
En mitään. Sängyssä on muutenkin niin kuuma nukkua helteellä.
Valkoinen pellavainen pussilakana ja aluslakana on ihanan viileä kesähelteellä.
Pelkkä pussilakana mutta en saa kovin hyvin sillä nukuttua, koska tarvitsisin jotain painavampaa peitettä johon kietoutua. Olo on kovin outo ilman kunnon peittoa.
Kesät talvet on pelkkä pussilakana tai fleecehuopa, helteellä se on vain jalkojen välissä.
Villapeitto