Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muut ihan ihmeissään miten thaimaan luolapoikia on kohdeltu pelastamisen jälkeen?! Nyt heitä ollaan kutsumassa jo suomeen:O

Vierailija
20.07.2018 |

Itse kuvittelin että heitä yritetään suojella julkisuudelta kaikin keinoin ja keskitytään heidän psyykkeeseen ja takaamaan että elämä jatkuu mahdollisimman samankaltaisena kun ennen turmaa. Mitä vielä! Nyt he ovat kansainvälisiä julkkiksia joita yritetään riepotella sinne ja tänne. Joka päivä ilmestyy uusia haastatteluja ja filmin pätkiä heistä. Toivottavasti saavat edes taloudellista turvaa tästä julkisuudesta eivätkä rahat valu täysin ulkopuolisten taskuihin. Jos he osallistuisivat kaikkiin kissanristiäisiin ympäri maailmaa johan siinä jäis koulu ihan hunningolle!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite yllätyin enemmän sitä että mielenkiinto heihin tällä palstalla loppu kun seinään pelastumiseen. Ei oikeastaan enää sanaakaan kun viiminen poika saatiin luolasta ulos. Voi tietysti olla ettei niitä keskustelijoita ollut alkujaankaan kun muutama jotka pitivät ketjuja ylhäällä.

Vierailija
2/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi nämä pojat pitäisi vielä kiinnostaa. Heidät pelastettiin ja se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kattelin kun se nuorin heistä paineli temppeliin nahkarotsissa nyökytellen kun rokkistara konsnaan. Ja kamerat laulo. Toivottavasti ei pääty huonosti:(

Vierailija
4/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaako ne oikeasti tulla suomeen? Minkä ihmeen takia?

Vierailija
5/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite yllätyin enemmän sitä että mielenkiinto heihin tällä palstalla loppu kun seinään pelastumiseen. Ei oikeastaan enää sanaakaan kun viiminen poika saatiin luolasta ulos. Voi tietysti olla ettei niitä keskustelijoita ollut alkujaankaan kun muutama jotka pitivät ketjuja ylhäällä.

Niin se kuluu mennä, heidät pitää unohtaa.

Sitä psykologit myös toivoo,

Kai osaat järjellä ajatella.

Silti mulla lämmin mieli ja heidät muistan, ovat turvassa ja olkoot rauhassa.

Vierailija
6/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi nämä pojat pitäisi vielä kiinnostaa. Heidät pelastettiin ja se siitä.

En ymmärrä miksi tämä tapaus alunperinkään sai sellaisen huomion ja mittasuhteet mediassa. Samaan aikaan Japanin epätavallisissa rankkasateissa on kuollut oikeasti yli pari sataa ihmistä. 

Vierailija
7/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ihmetytti, että miksi heistä alunperinkään uutisoitiin niin paljon? En tarkoita ettei olisi saanut uutisoida, mutta kyllähän ihmisiä eksyy ja katoaa ja melkein kuolee koko ajan, miksi juuri nämä olivat niin tärkeitä? Ja ihmiset ympäri maailmaa kokevat olevansa mukana "auttamassa" vaikka vaan kovasti kotisohvilta toivovat hyvää ja kaunista...

Itsekin siis seurasin ja toivoin että pojat pelastuisivat, että en ole mitenkään parempi. Mietinpähän vain.

Vierailija
8/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se kuluu mennä, heidät pitää unohtaa.

Sitä psykologit myös toivoo,

Kai osaat järjellä ajatella.

Silti mulla lämmin mieli ja heidät muistan, ovat turvassa ja olkoot rauhassa.

Eivät he ole rauhassa, tiedä ovatko turvassakaan.

Vierailija
9/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hurjaa ajatella että kuukaus sitten he olivat vaan tavallisia poikia vaatimattomista oloista. Sitten ensin se painajaismainen piina ja nyt tämä julkisuus ja ihailu. Miten kestää lasten nupit? Varsinkin sitten kun huomio loppuu ja ovat taas vann poikia muiden joukossa.

Vierailija
10/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ihmetytti, että miksi heistä alunperinkään uutisoitiin niin paljon? En tarkoita ettei olisi saanut uutisoida, mutta kyllähän ihmisiä eksyy ja katoaa ja melkein kuolee koko ajan, miksi juuri nämä olivat niin tärkeitä? Ja ihmiset ympäri maailmaa kokevat olevansa mukana "auttamassa" vaikka vaan kovasti kotisohvilta toivovat hyvää ja kaunista...

Itsekin siis seurasin ja toivoin että pojat pelastuisivat, että en ole mitenkään parempi. Mietinpähän vain.

Yhä edelleen epäilen syyksi niitä filminpätkiä luolasta millä riutuneet hyväkäytöksiset pojat sulattivat kaikkien ne nähneiden sydämet.

Vierailija
11/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se valmentaja tekee työkseen? Millä se siis elää? Kova oli ainakin flirtti hoitaja tytön kanssa sairaalassa. Kumpikaan ei kerenyt edes vilkasta kameraan kun killittelivät ja hihittelivät keskenään😘

Vierailija
12/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se valmentaja tekee työkseen? Millä se siis elää? Kova oli ainakin flirtti hoitaja tytön kanssa sairaalassa. Kumpikaan ei kerenyt edes vilkasta kameraan kun killittelivät ja hihittelivät keskenään😘

Varmasti on tyttösten suojeluvaistot heränneet niin ettei tarvi valkunkaan enää munkkina elellä!

Vierailija
13/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luolapojat uusi pensselisetä?

Vierailija
14/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on tyttösten suojeluvaistot heränneet niin ettei tarvi valkunkaan enää munkkina elellä!

Mä mietin ihan samaa😆 Koska hänhän on thai mieheksi jopa harvinaisen hauskannäkönen plus avoin ystävällinen käytös.

Vierailija
15/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä pojilla ei ollut yhtään mitään evästä mukana ja he ovat uimataitoisia. Mistäköhän lehdistö senkin repäs että valmentaja olis säännöstellyt poikien eväitä ja kieltäytynyt itse syömästä? Oliko valkopesua koatsin hyväks?

Vierailija
16/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin jo sitä, että mennään sairaalavuoteiden äärelle kuvaamaan. Poikien yksityisyyttä rikotaan ja homma saa karnevalistisia piirteitä. Eihän noista mitään rokkistaroja kuulu tehdä. Pelastajakin kuoli, en valmentajana paljon hihittelisi.

Vierailija
17/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti ekojen uutisointien jälkeen tunne, että tämä on nyt joku lavastettu ja käsikirjoitettu juttu. Jotenkin se luolan suulle jätetty jalkapallo oli "liikaa" että kyse olisi puhtaasta sattumasta/vahingosta/onnettomuudesta.  

Ja hölmöt uskoo.

Vierailija
18/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne meinaa että nyt on pojat laskun maksun aika ja rahastaa heillä minkä voi. Mun mielestä koko ajan tuodaan esiin niitä ulkoisesti sulosimpia. Muut voi sitten istua vaikka vähän hiljempaa takarivissä jos ei ole edes mitään fiksua sanottavaa. Kylmää kyytiä:(

Vierailija
19/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli heti ekojen uutisointien jälkeen tunne, että tämä on nyt joku lavastettu ja käsikirjoitettu juttu. Jotenkin se luolan suulle jätetty jalkapallo oli "liikaa" että kyse olisi puhtaasta sattumasta/vahingosta/onnettomuudesta.  

Ja hölmöt uskoo.

Siitä on tehty tutkimus että salaliittoteorioihin uskoo yleensä narsistit. Tyyliin "vain MINÄ tajuan totuuden ja noi hölmöt uskoo mitä kerrotaan".

Vierailija
20/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia niistä tehdään suurempia tähtiä kuin pelastajista? Ainakin yksi pelastaja sentään menetti henkensä, ei tunnu paljoa liikauttavan? Itse kokisin loppuelämäni syyllisyyttä enkä todellakaan paistattelisi julkisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme