Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri tekee leivonnaiset/ruuat lähes aina mummiltaan perimän reseptivihon mukaan, minusta omituista

Vierailija
20.07.2018 |

Vanha ketju jostain syystä poistettiin.

Eli on perinyt mummiltaan sellaisen reseptivihon, mikä on tahrainen ja osa tekstistä on niin kulunutta etten minä ainakaan saa osasta mitään selvää.

En ymmärrä miksei katso reseptejä netistä tai kokeile mitään uutta. _Aina_ kun kokkaamme tai leivomme hänen luonaan niin se sama "Odotas mä haen mummin reseptivihon"

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun saisin edesmenneen mummini reseptikansion takaisin. Siellä oli ne maailman parhaat reseptit, ei voi verratakaan netin tusinaresepteihin.

Pelkkä se fiilis kokatessa/leipoessa oli niin erilainen, ihan se että sai hypistellä sitä käsissään sitä kansiota ja reseptit oli kirjoitettu mummin persoonallisella käsialalla, kaunokirjoituksella (sitä ei enää liian usein näe) Menetin kansion tulipalossa viitisen vuotta sitten :,(

Niinpä. Minulla sama juttu. Lapsuudenkotini paloi, ja sen myötä kaikki ihanat äitini reseptit :(

Vierailija
22/25 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis ap:n mielestä on varmaankin omituista, että joku valmistaa ruokaa itse, koska ap hakee "ruokansa" jostain kebap-läävästä. XD

Nyt 5 vuotta myöhemmin ei tarvitse enää vaivautua kuin avaamaan ovi wolt-kuskille, ja valinnan varaakin kotiin kuljetuksissa on.

Meilläkin on mummovainaan reseptit hyvin luettavissa. Nykyään vaan on vähän vaikea löytää niitä vanhanajan tarvikkeita, kuten lampaansuolia ja sianpäitä. Eikä edes hirvensarvisuolaa pipareihin löydy.

Vierailija
24/25 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis ap:n mielestä on varmaankin omituista, että joku valmistaa ruokaa itse, koska ap hakee "ruokansa" jostain kebap-läävästä. XD

Todennäköisesti ei edes itse hae, vaan Wolttaa tuon :D 

Vierailija
25/25 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät osaa enää suomea. Tuollaiset aloitukset pitäisi poistaa.