Muita Fazerin minttusuklaalevyn kaipaajia?
Kaipaan takaisin markkinoille sitä Fazerin minttusuklaata, jota myytiin ysärin lopusta johonkin vuoteen 2007 tms. Ensin suklaapatukoina ja sitten myöhemmin myös 200g levyinä. Siinä oli mintturakeita seassa ja oli kyllä parasta minttusuklaata omaan makuuni. Ei ole löytynyt vertaista, ei Fazermint, Fazer travel, Maraboun minttukrokantti, ei oikein mikään ole niin hyvää kuin tuo herkku. Takaisin kauppoihin sieltä ja äkkiä!
Kommentit (19)
Pandan minttukonvehti on kyllä ihan hyvä korvike, myönnetään! Samoin se enkelikonvehtien minttuversio. Pandan Ahaa -minttu crisp sen sijaan on aivan liian makeaa, maistuu vain sokerille.
Mä rakastin tuota! Hauskinta oli imeskellä ensin se suklaa päältä ja rouskutella sitten minttupalloset. Kunpa tuo suklaa tulisi takaisin kauppoihin!
Täällä! Muistan peruskouluvuosista kun aina välillä oli pakko ostaa sellainen 5 palan patukka. Imeskellä suklaat kunnes mintturakeet kolisee hampaisiin tai pureskella sellaisenaan että saa koko makukombon.
Miksi ihmeessä katosi kaupoista. :( Ei ole mitään vastaavaa tullut sen jälkeen.
Itse kaipaan fazerin kahvisuklaa-crisp 200g levyä. Siitä on jo monta vuotta kun sitä oli myynnissä.
Tuota en muista, mutta itse kaipaan sitä Fazerin pötkylää, jonka makuna oli pistaasi-merisuola. Se oli ihan parasta! Niitä oli kaksi muutakin makua, olisko ollut mustapippuri ja mansikka?
Kaipaan Fazerin omenajogurttisuklaapatukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä! Muistan peruskouluvuosista kun aina välillä oli pakko ostaa sellainen 5 palan patukka. Imeskellä suklaat kunnes mintturakeet kolisee hampaisiin tai pureskella sellaisenaan että saa koko makukombon.
Miksi ihmeessä katosi kaupoista. :( Ei ole mitään vastaavaa tullut sen jälkeen.
Tämä kuvaus saikin minulle aikaan hämärän muistikuvan. Joo ne oli ihania!
T. nro 6
Fazerin basilika-mansikka suklaapatukka, rakkautta.
Joo se oli vihreä Fazerin patukka. Ihan parasta oli.
Eikö Marianne-levy ole melkein sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Marianne-levy ole melkein sama asia?
No, eipä oikeastaan. Raksahtelee hampaissa joo, mutta maistuu ihan erilaiselle.
En edes muista tuollaista. Uskomatonta sinällään, kun mintusta tykkään.
Minä sen sijaan kaipaan Pandan minttusuklaalevyä, 100 g. Mokomat ovat tainneet lopettaa tuotteen kokonaan (juu Pandan minttumuru on ok, mutta ei yhtään sama asia, koska tuo 100 g:n levy piti sisällään minttutäytettä).
Se Pirkan tummasuklaaminttu on kans ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Te läskit ette tarvitse yhtään mitään suklaata.
Olen kyllä ihan hoikka ja tykkään silti suklaasta, mitä se sulle kuuluu? Oo hiljaa jos ei ole mitään asiaa.
Osta pandan irtosuklaana.