Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on?

Vierailija
20.07.2018 |

Saatan olla yhden päivän aikana jonkin aikaa hyvin onnellinen ja sitten tosi masentunut ilman mitään varsinaista syytä. Tarvitsen paljon huomiota ja loukkaannun todella pienistä syistä. Välillä on kuitenkin myös aika tasaisia päiviä. Tai onnellisia tai tyhjiä. Pienet ongelmat tuntuvat isoilta. Ajattelen usein itsemurhaa ja olen itsetuhoinen, mutten enää yhtä paljon kuin ennen. Asun lastensuojelun erityisyksikössä ja syön mielialalääkkeitä. Saatan joskus lähteä juoksemaan tietä pitkin, koska tuntuu että on "pakko" ja pelkään että kaikkea pahaa voi tapahtua, lähinnä psyykeelle. Mulla on todettu masennus, mutta en tiedä pitääkö se paikkansa. Olen 16-vuotias tyttö.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan käynyt juttelemassa ammattiauttajan kanssa? Jos et sinun tulee päästä sellaisen vastaanotolle eli vaadi pääsyä. Ei ole yksiselitteisyä vastausta kokemiisi ongelmiin ja tuntoihisi. Varmasti masennus on yksi syy, mutta tarvitset terapiaa. Tsemppiä:)

Vierailija
2/5 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan käynyt juttelemassa ammattiauttajan kanssa? Jos et sinun tulee päästä sellaisen vastaanotolle eli vaadi pääsyä. Ei ole yksiselitteisyä vastausta kokemiisi ongelmiin ja tuntoihisi. Varmasti masennus on yksi syy, mutta tarvitset terapiaa. Tsemppiä:)

Juttelen psykologille ja sairaanhoitajalle noin viikon välein, joskus on palaveri lääkärin kanssa jossa ne ehdottelee sitä terapiaa. Nyt on vain kuitenkin stressiä tulevasta sijoituspaikasta ja koulun valinnasta, etten ole ehtinyt ajatella asiaa syvemmin.

Ap

Vierailija
4/5 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin.

Olen kyllä ollut lääkärillä, mutta en saa kerrottua kaikkea vieraalle oikeassa elämässä.

Ap

Vierailija
5/5 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieraalle ihmiselle puhuminen tuntuu vaikealta, yksi vaihtoehto on kirjoittaa asiasi paperille ja joko antaa se luettavaksi tai lukea ääneen itse vastaanotolla. Tarvitset nyt apua ja toivottavasti sitä myös saat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme