Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ongelma toisinpäin, ajaudun suhteisiin itseäni alempitasoisten kanssa

Yksin yksinäinen minäkin
20.07.2018 |

Tuli toisesta ketjusta mieleen. Onko kenelläkään muulla ongelmaa näin päin? Olen saanut niin paljon pakkeja "oman tason" miehiltä, että itsetunto on romahtanut. Ylempitasoisia en ole uskaltanut lähestyäkään. Mutta toisaalta, tiedän että torjutuksi tuleminen ja haukkuminen tuntuvat pahalta joten en halua jättää ketään yksin. En haluaisi luokitella ihmisiä mitenkään, mutta vaikka yritän katsoa sydäntä ulkonäön sijaan, se olen usein ollut minä joka on jätetty. Miehet sanovat, että eivät ole arvoiseni tms. En sitten tiedä, onko oma käsitykseni itsestäni vääristynyt. Sydämessäni tiedän kohtelevani ihmisiä hyvin, mutta onko sitten ulkonäössä tai luonteessa jotain, mikä ei useimpia miellytä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen ongelmasi on, ettet tunnista omaa tasoasi.

Vierailija
2/4 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen ongelmasi on, ettet tunnista omaa tasoasi.

Joo, tätä olen miettinytkin. Olen kuitenkin terveenä seurustellut esim. näkyvästi liikuntavammaisen kanssa ym. Antanut mahdollisuuden ja katsonut sydäntä. En halua että ymmärrätte tämän, että pitäisin itseäni parempana. Kaikki ihmiset ovat saman arvoisia. Siltikin parisuhteen löytäminen on vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostatko itse tarpeeksi suhteeseen?

Vierailija
4/4 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sun "tasot" on sun oman pään tuotteita. Muut ihmiset saattaa nähdä asiat aivan eri valossa. Sekä sut että sen "alempitasoisen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi