Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sais varmaan kohtauksen, mun ja työpaikkani vakiasiakkaan jutuista

Vierailija
20.07.2018 |

Kivannäköinen, mua kolme vuotta nuorempi mies kyseessä. Sanotaan toisiamme kullaksi ja rakkaaksi ja muutenkin flirttaillaan kuin viimeistä päivää. :D tää mies on kuitenkin homo, niin eipä siitä miehelle kyllä uhkaa olisi. Piristää vain päivää aina, kun tulee asiakkaaksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on homo, niin asiahan on sitten täysin kunnossa. Minäkin olen "naimisissa" homomiehen kanssa. Aviomieheni pitää sitä hauskana.

Vierailija
2/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin toimii väärin jos tietää että kumppani hyppisin seinille. Ja toinen pointi onko ammattimaista asiakaspalvelua, ei. Toivottavasti teet töitä itsellesi etkä ole kenenkään palkkalistoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää vain homoa ja kohta kuitenkin olette hommissa.

Vierailija
4/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä käytöstavat ja ammattiylpeys?

Vierailija
5/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi?!

Vierailija
6/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin toimii väärin jos tietää että kumppani hyppisin seinille. Ja toinen pointi onko ammattimaista asiakaspalvelua, ei. Toivottavasti teet töitä itsellesi etkä ole kenenkään palkkalistoilla.

Varmaan joku Alepan kassa. Tuskimpa suurta haittaa kenellekkään.

Vierailija
7/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai joku lähiöräkälä.

Vierailija
8/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies on turhankin mustasukkainen. Olen hänelle kyllä sanonut, että yhden homomiehen kanssa tulee flirttailtua.

Vierailija
9/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah...mäkin flirttaan ja paljon.

Eihän se ole keltään pois, asiakkailla on kivaa ja mulla myös.

Ymmärrän kyllä, ettei tiukat nutturapäät voi sitä suvaita...mutta se on heidän ongelmansa.😁

Vierailija
10/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat? En mä flirttailisi hänen kanssaan jos hän ei olisi hommaa aloittanut ja jos se ei naurattaisi molempia. Kuitenkin useamman kerran viikossa ollaan tekemisissä. Kaiken lisäksi tää mies on itsekin asiakaspalvelija.

Vierailija
11/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai joku lähiöräkälä.

Ei oo kumpikaan.

Vierailija
12/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi?!

Kyllä se homo on.

Vierailija
13/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, ettei tiukat nutturapäät voi sitä suvaita...mutta se on heidän ongelmansa.😁

Entä työnantajan mielipide miten asiakaspalvelijan tulisi käyttäytyä työpaikallaan?

Vierailija
14/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs näistä h..ran häistä, pidetään huomenna uudet.

Eihän ap maininnut olleensa sukupuoliyhteydessä eikä näin ollen rahastanutkaan seksistä.

Huono riimittely.

Käytöksestä sen tunnistaa.

H..ra on h..uora vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
15/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi kun sp on rohkee, oikein homomiehen kanssa töissä flirttaa 😂😂😂

Vierailija
16/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies on turhankin mustasukkainen. Olen hänelle kyllä sanonut, että yhden homomiehen kanssa tulee flirttailtua.

Ja nyt oikein testaat sitä mustasukkaisuutta nostaaksesi omaa egoasi? Haluat miehesi työpaikallasi järjestämään kohtauksen ja vahtaamaan tekemiäsi?

Vierailija
17/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi kun sp on rohkee, oikein homomiehen kanssa töissä flirttaa 😂😂😂

Ei ainakaan tarvitse pelätä, että tulisi väärinymmärryksiä puolin ja toisin. Hauskaahan me vain pidetään.

Vierailija
18/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työasiossa pidän nutturani tiukalla ja flirtin hoidan muualla mutta olenkin ammatillisesti vähän kunnianhimoisempi kuin provikalla toimiva asiakaspalvelija. Kukin kykyjensä mukaan. Hymiöitä.

Vierailija
19/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt oikein testaat sitä mustasukkaisuutta nostaaksesi omaa egoasi? Haluat miehesi työpaikallasi järjestämään kohtauksen ja vahtaamaan tekemiäsi?

Pikemminkin haluaisin mieheni tajuavan, etten mä ole lähdössä kenenkään mukaan, vaikka flirttailenkin. On se nyt jo hieman rauhoittunut.

Vierailija
20/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä silti lopeta flirttailua. Aika ilkeetä, jos se tuntuu toisesta pahalta, vaikka se on sun mielestä harmitonta, niin olisi ihan hyvä ottaa toisen tunteet huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi