Miten saan perheellisen varatun miehen huomion töissä?
Tiedän että hän haluaa mua.. siitä katseesta sen näkee. Olen koittanut flirttailla ja pukeudun nyt helteillä paljastavasti. Minä olen harjoittelussa ja toimisto on meitä kahta lukuunottamatta melko tyhjä.. silti hän ei uskalla tehdä aloitetta.. pelkää varmaan jäävänsä kiinni..😒
N22, 172/58
Kommentit (27)
Olet tulkinnut katseeni väärin. En etsi sivusuhdetta enkä etenkään työpaikkaromanssia.
Jos olisin vapaa niin et silti kiinnostaisi siinä mielessä, olet liian nuori ja aivan liian tyrkky.
Ammattilaisen vinkki:
Tee se mustasukkaiseksi.
Mustasukkaisuus saa epävarmemmankin miehen tarttumaan toimeen. Hyvin toimii esimerkiksi näyttävä sekaantuminen johonkin toiseen yhteisönne jäseneen.
Esimerkiksi grillijuhlissa tai perjantaikaljoilla harrasta toisen miehen (tai naisen tai muunsukupuolisen) kanssa riehakasta seksiä niin, että kohdehenkilö saa tietää. Tämä varmistuu niin, että harrastat seksiä "vahingossa" kohteen pöydällä, pukukopissa tms ja "unohdat" sinne spermaiset ja / tai tuplapilluiset aluahoususi. Samalla teet työyhteisön kiintiö-alemman tason henkilön iloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota sille ihan suoraan että mennäänkö p**emaan.
... ja voit jatkaa; Vai pannaanko menemään.
Miten niin monet nuoret naikkoset ovatkin sellaisia huomiohuoria?
riisut alasti ja konttaat tutkimaan sepaluksen sisään suulla hamuillen
Kyllä tuon pitäisi helppoa olla, ehkä et ole niin viehättävä kuin kuvittelet?