Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan perheellisen varatun miehen huomion töissä?

Vierailija
20.07.2018 |

Tiedän että hän haluaa mua.. siitä katseesta sen näkee. Olen koittanut flirttailla ja pukeudun nyt helteillä paljastavasti. Minä olen harjoittelussa ja toimisto on meitä kahta lukuunottamatta melko tyhjä.. silti hän ei uskalla tehdä aloitetta.. pelkää varmaan jäävänsä kiinni..😒

N22, 172/58

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat mittasi:

- 56 vuotta

- penis

- 169/135

Vierailija
2/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sellaista paperipilliä ja pellen nenää.

Vierailija
4/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota sille ihan suoraan että mennäänkö p**emaan.

Vierailija
5/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Se vaan haluaa xxx ja jättää sitten. EI kannata. Pahimmassa tapauksessa se jättää siippansa ja muuttaa sun luo asumaan. Joka toinen viikonloppu on sitten 3v15v kakroita tappelemassa sun kämpässä ja siippa jossain kosteella viihteellä. Siinäs olet. Pallo jalassa. Ei kannata.

Kuuntele kokeneenmpien ääntä,kysele. Voit olla jo ties kuinka mones "saalis"

Vierailija
6/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt suorilla kiinni tiedät kyllä mihin.

Vierailija
7/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että hän haluaa mua.. siitä katseesta sen näkee. Olen koittanut flirttailla ja pukeudun nyt helteillä paljastavasti. Minä olen harjoittelussa ja toimisto on meitä kahta lukuunottamatta melko tyhjä.. silti hän ei uskalla tehdä aloitetta.. pelkää varmaan jäävänsä kiinni..😒

N22, 172/58

Olet kyllä sen verran luiseva ilmestys, ettet vaan ole kiinnostava.

Vierailija
8/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarraat sepalukseen tietenkin ja kysyt että Mikäs se täällä on?!  :D Näin minä teen, takuuvarma että huomioita tulee :)

Vierailija
9/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika aloittelija siis ja horomaisuudella et ole vielä sanot miestä kellistettyä.. Kokeilepa esittää impeä, sellaista viatonta, ujoa, mutta kokeilunhaluista ja oppivaista neitoa! Jos se ei pure, niin vaihda määrätietoiseksi mammaksi, joka käskee, eikä hyväksy kieltoja.

Vierailija
10/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikannata kirjoitti:

Anna olla. Se vaan haluaa xxx ja jättää sitten. EI kannata. Pahimmassa tapauksessa se jättää siippansa ja muuttaa sun luo asumaan. Joka toinen viikonloppu on sitten 3v15v kakroita tappelemassa sun kämpässä ja siippa jossain kosteella viihteellä. Siinäs olet. Pallo jalassa. Ei kannata.

Kuuntele kokeneenmpien ääntä,kysele. Voit olla jo ties kuinka mones "saalis"

Plääh, tylsimys.

Vierailija
11/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sillä teet?

Vierailija
12/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aika aloittelija siis ja horomaisuudella et ole vielä sanot miestä kellistettyä.. Kokeilepa esittää impeä, sellaista viatonta, ujoa, mutta kokeilunhaluista ja oppivaista neitoa! Jos se ei pure, niin vaihda määrätietoiseksi mammaksi, joka käskee, eikä hyväksy kieltoja.

Tässä ollaan oikeilla jäljillä, mutta ehkä sen avoimen horomaisuuden jälkeen on vaikea korjata imagoa viattomaksi immeksi, joten tuo suora dominointi voisi iskeä paremmin.

Vierailija
13/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet eteen hyppimään ja höpötät ja kysyt välillä kuunteletko sää ja roikut lahkeessa, välillä voi polkea jalkaa lattiaan ja päästää pienet itkut. Koita "kato isi mitä mä osaan, katoksä, katoksä, kato ny"

Sit voit kysellä mitä sä teet ja miks ja kysyä onko leppäkertuilla pylly tai miks Hilmalla on puhelin ja mä en saa.

Vierailija
14/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot TYHMÄ!

Vierailija
15/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö jo ole saanut huomion?

Haluaatko siis suhteen tämän kanssa? Vai lisää huomiota. 

Hirttäytyminen hänen työhuoneeseensa takaa huomion moneksi päiväksi. Mikäli kuolema tuntuu epämiellyttävältä, niin ulosta keskellä työpaikkaa lattialle hänen läsnä ollessaan. 

Taattu huomio!

Vierailija
16/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan olet tulkinnut väärin. Jos mies on sinua ehkä pari kertaa vilkuillut niin oletko varma että ne on olleet flirttailevia katseita. Tai ehkä hän on hymyillyt sinulle tms. ihan vain siksi että on otettu siitä että saa vielä katseita nuoremmilta naisilta. Hänellä ei välttämättä ole siltikään aikomustakaan sekaantua sinuun.

Vierailija
17/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan jatkaisit niitä töitä ja jättäisit trollauksen osaavammille. :D

Vierailija
18/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireää peppushortsia päälle ja pyllistelet miehen nähden. Herättää biologisen paritteluvietin.

Vierailija
19/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeat mittasi:

- 56 vuotta

- penis

- 169/135

Olipa typerä viesti. Nykyisin on nuorten naisten keskuudessa muotia seurustella vanhemman miehen kanssa.

-DreamyDaddy46

Vierailija
20/27 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käytävälle, levitä kädet sivuille katso ylös ja ala pyöriä ympyrää. Päästele samalla epämääräisiä ääniä.