Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoet puheessasi sanaa "oikeesti"?

Vierailija
20.07.2018 |

Onko niin että vain silloin tarkoitat oikeasti jotain ja muulloin et? Ihmetyttää, oikeesti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vain sellainen tehostesana, turha siitä on pelihousujaan repiä. Mun ystävän tytär huutaa usein suuttuessaan "oikeesti" ja mun mielestä se on niin söpöä <3

Vierailija
2/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, mitä välii? Niinku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytesanahan se on. Ihmiset käyttävät sellaisia niinku aika paljon puheessaan. Oikeesti se kyllä niinku rupea ärsyttämään joskus, mut tiiän kyl itekin oikeesti tekeväni useimmiten niin.

Vierailija
4/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin pyydetään vastaamaan johonkin "käsi sydämellä" tai "rehellisesti". Oletusarvo on siis, että muulloin aina valehdellaan suut silmät täyteen, jos ei erikseen pyydetä vilpittömyyttä. :D

Vierailija
5/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vain sellainen tehostesana, turha siitä on pelihousujaan repiä. Mun ystävän tytär huutaa usein suuttuessaan "oikeesti" ja mun mielestä se on niin söpöä <3

Vittu on kans hyvä tehostesana eikä siitäkään kannata repiä pelihousuja.

Vierailija
6/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en todellakaan revi. Tahallaan loukkaavasta puheesta toki voinkin loukkaantua, mutta en kenenkään puhetyylistä. Elämä on helpompaa, kun ei ole aina suuttumassa jostain.

Vierailija
7/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti vittu paljon parempi!

Vierailija
8/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en todellakaan revi. Tahallaan loukkaavasta puheesta toki voinkin loukkaantua, mutta en kenenkään puhetyylistä. Elämä on helpompaa, kun ei ole aina suuttumassa jostain.

Kuka on suuttumassa aina jostain? Olisiko sellainen ainasuuttuja kiva fantasiaolento, jonka voi vetää esiin, että näyttää itse paremmalta?

Vierailija
9/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö siis, mul on tavallaan niiku paha tapa käyttää liikaa ihan turhia tehostesanoja ja muitaki oikeestaa kai aika ylimääräsii sanoja. En oikeesti tiiä mistä se niiku ees johtuu.

Vierailija
10/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis hups, tarkotin tietenkin noita TÄYTEsanoja. Joo, tota noin, sori. - 9

Vierailija
11/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt vaa vittu oikeesti tykkään sanoo oikeesti. Miks sua oikeesti kiinnostaa muitten oikeesti? Eix sul oikeesti oo mitään parempaa tekemistä? Siis oikeesti!

Vierailija
12/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, Niinku, Niinpä, jne. on tämmössii hokemii mitä kuulee etenki nuorten naisten suusta paljon :D kun ei ole oikeaa asiaa niin pitäähän juttu jollain koittaa tehdä mielenkiintoseksi XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän