Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksen mennyt Prismaan töihin :(

Vierailija
19.07.2018 |

Vaan menin k-lähikauppaan, kun on lyhyt työmatka.
Hlvetisti töitä, aina kiire, monessa paikassa pitäisi olla yhtäaikaa.
Purat kuormaa, juokset kassalle, on paketin hakijaa, on paketin palauttajaa.
Pullokone jumittaa, juokse sinne, jonoa syntyy.
Hevivaaka jumittaa, juokse sinne, jonoa syntyy.
Joku tiputtaa kaljapullon lattialle, räiskis! siivoa se, jonoa syntyy.
Mummot tuo paksun nipun Kenoja tarkastettaviksi..joo 50senttiä sitten voittoa koko stanan nipussa.
Täytä hevi, einekset, juomat...
Mä luulin, että siinä kaupassa pääsee helpolla, mutta ei prkl.
Mä oon ihan loppu!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkähän kuvittelit Prisman tuosta eroavan?

Vierailija
2/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, 

tykkään kun palvelet

Arvostavasti,

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa jossa on ruokia, on ihanan viileää nyt. Nauti edes siitä.

Vierailija
4/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan menin k-lähikauppaan, kun on lyhyt työmatka.

Hlvetisti töitä, aina kiire, monessa paikassa pitäisi olla yhtäaikaa.

Purat kuormaa, juokset kassalle, on paketin hakijaa, on paketin palauttajaa.

Pullokone jumittaa, juokse sinne, jonoa syntyy.

Hevivaaka jumittaa, juokse sinne, jonoa syntyy.

Joku tiputtaa kaljapullon lattialle, räiskis! siivoa se, jonoa syntyy.

Mummot tuo paksun nipun Kenoja tarkastettaviksi..joo 50senttiä sitten voittoa koko stanan nipussa.

Täytä hevi, einekset, juomat...

Mä luulin, että siinä kaupassa pääsee helpolla, mutta ei prkl.

Mä oon ihan loppu!

Kenolipuista tuli mieleen että kerääkö jotku niitä ja tarkastuttaa aina koko nipun vaikka ne olisi jo moneen kertaan tarkastettu. Joillakin on niin paljon niitä lappuja, että ei voi olla mahdollista että joku ostaisi niintä jokaiseen arvontaan niin paljon, tai sitten ainakin hyvin kätkee vaurautensa.

Kyllä ottaa joskus päähän kun on kiire johonkin ja joku alkaa tarkastuttaa viiden sentin nippua jotain pelilappuja.

Vierailija
5/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn mielummin Korson K-kaupassa, kuin Prismassa.

Prisma on jotenkin kolkko, eikä keväällä ollut edes uusia perunoita ..

Sinkkumies

Vierailija
6/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppiasvetoinen kauppa puristaa työntekijästä jokaisen hikipisaran hyötykäyttöön. S-ketjussa ihmiset on enemmän töissä kuin orjina.

Vierailija
7/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä siitä jonosta, eihän se sinun vikasi ole. Noista pakettien palauttelijoista johtuvat etenkään. Yksi stressi vähemmän.

Vierailija
8/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit tulee tällänen 56v. kaiken tietävä insinöörimies veetuilemaan kun hiiva ei löydykään sieltä missä kuvitteli sen olevan..

:( :(

Vierailija
9/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon oit nähnyt Prisman kassan lähtevän välillä juomahyllyä täyttämään.

Lähikaupassa ollaan yksin!!! Tehdään nuo ap:n mainitsemat työt kassahomman lisäksi.

Vierailija
10/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä siitä jonosta, eihän se sinun vikasi ole. Noista pakettien palauttelijoista johtuvat etenkään. Yksi stressi vähemmän.

Noi posti- ja veikkauspalvelut on ihan hanurista: ne verottaa jo asiakkaitakin - porukat ei viitti katella niitä hitaita Puupää-asiakkaita lippujensa ja palautettavien Zalandojensa kanssa..

Kaupat kauppoina ja kioskit kioskeina!

Vierailija
11/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Veljeksillä onkin ihan hyvä tiski.

Ja pitkäripainen samassa rakennuksessa on aina plussaa.

Vierailija
12/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä..ei lähikaupasta lopputiliä anneta..orjat myydään..

Vierailija
13/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenköhän idea oli tuo Postien laittaminen lähikauppoihin, tossa meidänkin lähikaupassa yksi henkilö seilaa postitiskin ja kassan väliä ja kummassakin aina kamalat jonot :o Avaisivat edes sen toisen kassan joskus

Vierailija
14/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Iso Prisma on kolkko jos ei ole pätäkkää, niin kuin tälläsellä insinöörismiehellä...

Vierailija
15/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi posti- ja veikkauspalvelut on ihan hanurista: ne verottaa jo asiakkaitakin - porukat ei viitti katella niitä hitaita Puupää-asiakkaita lippujensa ja palautettavien Zalandojensa kanssa..

Näihin Zalandon palauttelijanaisiin menee kyllä hermot. Ne on tiellä siellä täällä ja varmaan tekee hupitilauksia ihan tahalleen.

Miten joku jaksaakin tilata jotain turhaa krääsää ja sitten palautella? En ymmärrä.

Sinkkumies

Vierailija
16/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Iso Prisma on kolkko jos ei ole pätäkkää, niin kuin tälläsellä insinöörismiehellä...

Ei ollut uusia perunoita .. mania kuitenkin oli ..

Sinkkumies

Vierailija
17/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihin Zalandon palauttelijanaisiin menee kyllä hermot. Ne on tiellä siellä täällä ja varmaan tekee hupitilauksia ihan tahalleen.

Miten joku jaksaakin tilata jotain turhaa krääsää ja sitten palautella? En ymmärrä.

Sinkkumies

No jos ostaa vaikka kengät niin kyllä minäkin tilaan 2-3 kokoa kun en tiedä mikä sopii; koot kun vaihtelee kenkämerkin mukaan. Pidän sitten ne oikeankokoiset ja palautan loput. Palautus on kuitenkin ilmainen. 

Sama jos tilaan mekkoja niin saatan tilata kymmenen, joista pidän sitten ehkä 3-4. Ne näyttää usein erilaisilta päällä ja jos tilaa vaan sen 3-4, niin voi olla että niistä näyttää vaan yksi hyvältä päällä. Eli sitten jää 2-3 mekon vaje ;) 

Vierailija
18/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksä tää yks allekirjoittaa viestinsä Sinkkumies. Ootko sä seuraa vailla vai haluat korostaa miehuuttasi, vai mikä on?

Vierailija
19/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska moni tekee niin, että tilaa jotain rättiä kahta tai kolmea eri kokoa. Sovittaa ja palauttaa ne, jotka ei ollut sopivia!

Vierailija
20/46 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

No jos ostaa vaikka kengät niin kyllä minäkin tilaan 2-3 kokoa kun en tiedä mikä sopii; koot kun vaihtelee kenkämerkin mukaan. Pidän sitten ne oikeankokoiset ja palautan loput. Palautus on kuitenkin ilmainen. 

Sama jos tilaan mekkoja niin saatan tilata kymmenen, joista pidän sitten ehkä 3-4. Ne näyttää usein erilaisilta päällä ja jos tilaa vaan sen 3-4, niin voi olla että niistä näyttää vaan yksi hyvältä päällä. Eli sitten jää 2-3 mekon vaje ;) 

Mä tiedän, että palautus on ilmainen. Paitsi meille, jotka jonotamme teidän takananne, kun palauttelette niitä.

Mä ostan kengät aina liikkeestä juuri tuosta syystä. Niiden pitää istua ja olla hyvät.

Usein esim. ensimmäiset 10 kengät eivät ole riittävän hyvät, että kelpuuttaisin. 

Siksi en pidä kovin fiksuna tilailla niitä netistä.

Sinkkumies