Mikä on käsienne puristusvoima?
Mulla on 38-41 kg ollut kun on useampaan kertaan testattu. Olen nainen enkä harrasta salilla käyntiä tms.
Te joilta kyseinen arvo on mitattu voitteko kertoa paljonko se on ollut?
Kommentit (29)
75kg. Munaa kun puristaa niin sieltä lentää jotain valkoista tahmaa.
83kg oli kun jonkin vakuutusyhtiön kalasteli uusia asiakkaita ko laiteella avulla, myyjältä unohti vakuutusten kauppaamisen kun näki tuloksen ja kehui että joku poliisi oli saanut 70kg hujakoille aiemmin päivällä
Hmmm..en tiedä sitä, mutta yhdellä kädellä nostelen töissä 25litran maitolaatikoita ja ne purkit ovat täysiä!
Joskus ällistyn itsekin, miten vahva mä olen.
Salilla en ole käynyt ikinä ja olen jo yli 50v js vieläpä täti-immeinen.
Vierailija kirjoitti:
75kg. Munaa kun puristaa niin sieltä lentää jotain valkoista tahmaa.
😲
Lasimestari kirjoitti:
83kg oli kun jonkin vakuutusyhtiön kalasteli uusia asiakkaita ko laiteella avulla, myyjältä unohti vakuutusten kauppaamisen kun näki tuloksen ja kehui että joku poliisi oli saanut 70kg hujakoille aiemmin päivällä
No oot jo kyllä Melkonen muskelimimmi jos tuo on totta 😯.
Mulla 43kg (on ikäiselleni selkeästi keskiarvoa parempi tulos) käyn salilla n.3 kertaa viikossa, peruskunto ihan ok. En siis treeniä mitenkään hulluna.
Puristus 90kg. 3 vuotta treeniä takana. Kyllä sillä sais jo M. Penttilänkin kakistelemaan ku ottais pillistä kii.
Missä ja miksi tuommoista mitataan?
Mulla olisi nyt varmaan aika huono kun sormien nivelet on olleet kipeät jonkin aikaa, ei selviä oikein normielämästäkään.
Oman painon verran, olen kyllä pienenlainen nainen enkä mikään nuorikaan enää
Toisessa 6 kg ja toisessa 42 kg. "Pientä" ongelmaa keskushermostossa...
Olematon eli 22 kg (molemmilla käsillä). Syykin oli ihan sen samperin mittauslaitteen. Tai mun luisten sormien, koska kovempaa puristaminen sattuu.
Jos otan henkilövaakasta kiinni kaksin käsin ja puristan täysillä n:120kg ja mulla on pysyvä käsivamma.
Virallista mittaria en ole ikinä kokeillut.
Käsien mallikin varmaan vaikuttaa? Kaveri kehuu aina puristelevansa sen mittarin pohjaan, sillä on lyhyet ja paksut sormet.
Näillä keleillä varmaan 500 grammaa.
19 ja 26 kg. Mulla on isoja kyynärpääongelmia, niin siksi puristusvoima testattiin.
Mitä siis jollain talousvaa'alla puristelette?! Ainoa oikea tulos tulee Jamar-mittarilla.
Mitä tuollaisella jamarilla pitäisi puristella?
Muija ainakin sanoo että sattuu jos vähänkin kovemmin ottaa perseestä kiinni.
~140kg