Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nettideitit ja baarit nykyään ainoita tapoja löytää kumppani?

Vierailija
19.07.2018 |

Netissä ihmisiin ei voi luottaa, enkä osaa tutustua kirjoittelemalla. Baaritkin on mielestäni aika ikäviä paikkoja.

Mistä muualta vuonna 2018 löytää ihmisiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meet rannalle ja poimit sieltä jonkun mölyävän testosteroni-uunon mikä pullistelee kiiltäviä lihaksiaan

Vierailija
2/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meet rannalle ja poimit sieltä jonkun mölyävän testosteroni-uunon mikä pullistelee kiiltäviä lihaksiaan

Mutta jos se ei ole homo/bi, niin voisin saada turpiini. Uskaltaisikohan lähestyä, jos sillä on sateenkaarispeedot? ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei netissä ole tarkoituskaan tutustua sen syvällisemmin. Sitä katsotaan noin pääpiirteittäin onko selväjärkisen oloinen, samanlaiset tavoitteet sen suhteen mitä on etsimässä ja mennään treffeille!

4/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on yleisimmät. Toki voi töiden tai opiskeluiden kautta. Miksei myös harrastuksista . Itse tiedän pareja jotka on bussipysäkillä tavanneet.

Vierailija
5/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä tulee vastaan ihan joka paikassa, jos vain yhtään kuljet kotisi ulkopuolella. Mikä sinua estää löytämästä siis ihan arkielämästä ystävää?

Vierailija
6/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia tehnyt sitä, että menen ihan rohkeasti jutulle.

Oli se sitten kaupassa, puistossa tai vaikka kioskijonossa.

Jos näen mielenkiintoisen näköisen ihmisen, niin suu auki!

Ei siinä tarvi montaa sanaa vaihtaa, niin huomaat onko toinen kiinnostunut vai ei.

Ainakin itselläni tämä tapa toimii paljon tehokkaammin kuin netissä tai baarissa. Niissä ihmisillä on jotenkin suojat päällä, kun oikealta ja vasemmalta tulee ihan laidasta laitaan iskijää..