Ostin kaupasta kaljasalkun, pakastepizzan ja mehujään, nuori kassatyttö kommentoi asiaa seuraavasti
"Taitaa olla villi poikamiesilta edessä?"
Oliko tuo mielestänne asiallinen kommentti? Olen mielestäni ihan tavallisesti pukeutuva ja suht normaali kolmekymppinen mies.
Kommentit (70)
Onneksi olkoon, sait kassaneidiltä huomiota, et taidakaan olla mikään turha mies. Minulle ne sanovat aina vain "hei" ja "kiitos hei."
Fantasiaa koko juttu. Nuoret kassatytöt ei kommentoi tuollaisia.
Vitsaili, ehkä luuli, että ymmärrät huumoria. Erehtyi pahasti.
Flirttaili sulle. Mulle kassa nainen nyrpistelee nenää kun ostan viikon lihat, monta kiloa kasviksia ja muuta ruokaa. Ilmeisesti ei saa mies syödä alusta loppuun valmistettua terveellistä ruokaa.
Tuttu elää pakastepizzalla ja kaljalla. Omaa pallomahan ja tyhmät jutut, naisia riittää vaikka hampaita ei saa pestyä.
Minä vuodesta toiseen kokkailen yksin ja urheilen.
Koitti selvästi iskeä. Kävelit taas kerran elämässä onnesi ohi.
Kivaa iltaa pizzan ja lämpimän oluen parissa, yksin.
Ite ostin joskus: kaljapäkki, röökiaski ja lihapullapaketti.
Aspan konmentti oli: "ja näil pärjää!"
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, sait kassaneidiltä huomiota, et taidakaan olla mikään turha mies. Minulle ne sanovat aina vain "hei" ja "kiitos hei."
Ai kauhee, ehkä se yritti kautta rantain tiedustella onko ap poikamies! Ja tää veti herneen nokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo mielestänne asiallinen kommentti? Olen mielestäni ihan tavallisesti pukeutuva ja suht normaali kolmekymppinen mies.
Et sitten tajunnut että ehdotti jotta voi tulla seuraksi?
No olisit sanonut että vois se olla villi myös muulla tavalla silmäniskun kera.
Vierailija kirjoitti:
Flirttaili sulle. Mulle kassa nainen nyrpistelee nenää kun ostan viikon lihat, monta kiloa kasviksia ja muuta ruokaa. Ilmeisesti ei saa mies syödä alusta loppuun valmistettua terveellistä ruokaa.
Tuttu elää pakastepizzalla ja kaljalla. Omaa pallomahan ja tyhmät jutut, naisia riittää vaikka hampaita ei saa pestyä.
"En ole katkera, mutta kuitenkin, tuntuu, että liikaa menetin" -hoilaaaaaaa-
Vierailija kirjoitti:
Ite ostin joskus: kaljapäkki, röökiaski ja lihapullapaketti.
Aspan konmentti oli: "ja näil pärjää!"
Voittajan aamiainen!
Vierailija kirjoitti:
Joo, kai se pitää positiivisen kautta tähän suhtautua. Oli vain aika yllättävä tilanne, kun ei varmaan koskaan aiemmin ole kassa kommentoinut mun ostoksia millään tavalla.
Ap
Mihin ajattelit sen lapsen laittaa sitten kun se on syönyt mehujään mutta sinulla on vielä 23 kaljaa juomatta?
Vierailija kirjoitti:
No sullahan ostosten perusteella on suurperhe ja eukko selvästikin.
Ostoksia kommentoivat myyjät v*tuttaa aivan s**tanasti. Onneksi sitä ei tapahdu usein.
Kassatyttö kirjaimellisesti sanoi että haluaa sinua mutta et tajunnut tätä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten tajunnut että ehdotti jotta voi tulla seuraksi?
No enpä hoksannut tuota mahdollisuutta. Ei näillä helteillä taida oikein ajatus pelata. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sullahan ostosten perusteella on suurperhe ja eukko selvästikin.
Eli onko normaalia, että Suomessa sinkkumies elää oluella ja pizzoilla? Pitää kuulua tuohon joukkoon jotta on kiinnostava?
Lähdempä ostamaankin pitsaa ja kaljaa....jospa kassatytöt flirttailisi minullekin.
No ehkä hieman asiaton, tuskin tuosta kuitenkaan kannattaa välittää :)