Miks isä ei antanut mun koskaan ajaa perämoottorivenettä?
Veli sai ajaa. Mies opetti ja antaa ajaa ja sehän on ihan helppoa. Paljon helpompaa kuin autolla ajo. Käynnistys alussa tuotti hankaluuksia, mutta nyt sekin sujuu, kun opin tekniikan. Osaan myös huomioida muut vesillä liikkuvat ja tuulet myös.
Kommentit (7)
Veli sai opetella joskus 13-vuotiaana, minä em koskaan. Nuorempi olin kyllä, mutta isä oli sitä mieltä että naiset soutaa. Ap
Ps. Tänäänkin ajoin, ollaan oltu kalalla ja minä olen kuskina.
Piti sua huntalona, jonka käsiin ei voi antaa haarukkaa monimutkaisempaa.
Että jotkut äijät on niin oksettavia. Mä sain ajaa perämoottorilla aina kun halusin, ekan kerran ajoin 10-v. Toki sillain että isä oli kyydissä. Käytiin myös isän kanssa kalassa kahdestaan.
En tiedä. Meillä iskä selittää veljille innoissaan kaikesta mahdollisesta elektroniikasta, mitä se on hommannu. Mä sentään kysyn, mutta se ei jaksa vastata mulle. Se on rasittavaa. Sitten kun on puoliso mukana vierailemassa niin se alkaa selittää, selin muhun.
No minkäs teet. Oon meistä ainut joka opiskelee siihen liittyvää, mutta ei se... mä olin se joka leikki barbeilla, ei mua tämmöset oikeesti kiinnosta t. isä
Ps. En voi kysyä isältä, kun ei elä enää. En tiennyt miten helppoa se on, ennen kuin sain yrittää.