Käytättekö koiraanne uimassa nyt helteillä?
Kommentit (10)
Toista vaan, koska toinen vihaa vettä.
Kyllä, jo neljä päivää putkeen! Viilentää ja väsyttää mukavasti. Uidaan samalla itse.
Rakennettiin koiralle oma uima-allas omalle pihalle.
Oma ranta ja koira vapaana pihalla, käy itsekseen uimassasilloin kun haluaa. Ja käy muuten usein :)
Kyllä, mun koira rakastaa uimista ja voisi hakea keppejä vedestä koko päivän, jos vaan voisi. Yleensä iltalenkin yhteydessä käy pariin otteeseen ja joskus käydään myös päiväpissatuksen yhteydessä.
Olin viemässä läheiselle joelle, yleisen uimapaikan viereen (tämä ok, koska vesi virtaa päin koiran uittopaikkaa), mutta sekin paikka oli uijien käytössä joten en sitten viittinyt.
Koira oli sanoin kuvailemattoman pettynyt, katsoi kulmien alta pettyneenä minua ja rantaa edes takaisin (on ollut aina hyvä viestittään katseella mitä haluaa, ruokakuppia, lelukätköä, mussä on herkut, lenkkille menoa etupihaan ja häkkiin menoa takapihaan :D ). Illemmalla tai huomen asmulla uudi yritys.
Ei, mun vanhus ei suostu ulos kuin aamulla aikaisin ja yöllä. Muulloin se on visusti sisällä ja makaa keittiön laattalattian päällä, siinä tuntee parhaiten läpivedon, kun kaikki ovet on auki.
Joo tossa Korson maauimalassa lapsien kanssa.
Lapset tykkää piskistä.
Sinkkumies
Koiraa ei saa viedä rannalle