Näin miehenä minusta on söpöä, kun aikuisillakin naisilla on sellainen pikkutyttömäinen huomionhakuisuus tallella <3
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Selitä tarkemmin !
No tykkäätte kovin saada meiltä miehiltä huomiota. Se on jotenkin suloista.
AP
Olen samaa meiltä. Leikkimielinen flirtti ja uskaltautumista heittäytyä tilanteeseen. Toki tämä vaatii vastavuoroista huomiointia.
Monet uskaltaa vaan instagram-kuvien kautta ja sitten IRL ollaan naama aina hevosenv*tulla.
Oon kyllä tällä lomalla löytänyt itsestäni puumamaisia piirteitä😊 Pienesti nolottaa, mutta enemmänkin nautin tästä tyttömäisyydestä, pilke silmäkulmassa toki😙😊
No totta kai tykätään! Ja sellainen mies joka osaa oikein sitä huomioo antaa, on todellinen helmi ja herrasmies :) Ei mitään liirum laarumia vaan sellaista mikä saa naisen tuntemaan itsensä Naiseksi. Pienetkin eleet on ihania, mies ottaa kädestä kiinni, koskettelee esim.reittä kun ollaan autossa jne jne kaikkea ihanaa mikä tuo väristyksiä.
Mitä tarkoitat? Selitä asia tarkemmin.
Aloittaja puhuu jännänaisista. Miksei kiltit ja kunnolliset naiset kelpaa miehille?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja puhuu jännänaisista. Miksei kiltit ja kunnolliset naiset kelpaa miehille?
Tämä. Tänäkin iltana kilttinaisen viinilasiin putoaa yksinäinen kyynel, kun joutuu viettämään kaunista kesäiltaa aivan yksin, jännänaisten viedessä kaikki miehet. Ei auta vaikka kuinka pitäisi huomiosta ja osaisi ottaa sitä vastaan, kun sitä liikenee vain jänniksille.
Se se vasta on aww kun on jo parisuhteessa ja se nainen vaatii jatkuvalla syötöllä ja keinolla millä hyvänsä huomiota.
:3
Kilttikin saa meiltä huomiota, jos uskaltaa ottaa sitä vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tänäkin iltana kilttinaisen viinilasiin putoaa yksinäinen kyynel, kun joutuu viettämään kaunista kesäiltaa aivan yksin, jännänaisten viedessä kaikki miehet. Ei auta vaikka kuinka pitäisi huomiosta ja osaisi ottaa sitä vastaan, kun sitä liikenee vain jänniksille.
Ei, vaan kilttinainen ei ota minkäänlaista alkoholia vaan käy reippaasti ulkoilemassa ja nauttii kesän viimehetkistä ja viipyilevistä kukista ja on onnellinen, ja kärsivällisesti odottaa oikeaa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä tarkemmin !
AP
Tottakai jokainen haluaa positiivista huomiota. Ja jos on sinut itsensä kanssa, niin toisten huomion saaminen piristää mukavasti. Jos taas elämä on vain huomion hakuisuutta, niin pettymyksiä tulee taatusti.
Olen puhelias hymyilevä nainen ja tykkään pienestä erityistä. Olen saanut hymylläni monen miehen selän suoristumaan ja silmät hymyilemään, joten sekin, että myös miehet ovat ilahtuneita huomiosta.
Ongelma on siinä, että nyt kun naisille annettu #metoo -valta, niin käytetäänkö se nyt sitten tämän ihanuuden tukahduttamiseen täydellisesti?
Naiset, käyttäkää valtaanne viisaasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä tarkemmin !
AP
Tottakai jokainen haluaa positiivista huomiota. Ja jos on sinut itsensä kanssa, niin toisten huomion saaminen piristää mukavasti. Jos taas elämä on vain huomion hakuisuutta, niin pettymyksiä tulee taatusti.
Olen puhelias hymyilevä nainen ja tykkään pienestä erityistä. Olen saanut hymylläni monen miehen selän suoristumaan ja silmät hymyilemään, joten sekin, että myös miehet ovat ilahtuneita huomiosta.
Äh, pienestä flirtistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Se se vasta on aww kun on jo parisuhteessa ja se nainen vaatii jatkuvalla syötöllä ja keinolla millä hyvänsä huomiota.
:3
Sairas parisuhde.
Teille kyynikoille tiedoksi, nainen lopulta sisimmissään etsii miehen hyväksyntää. Nainen on emotionaalisesti tyydytetty, kun kokee että mies haluaa häntä.koska lähtökohtaisesti nainen haluaa miestä ja miehen halun itseensä.
Useat miehet ei ymmärrä tätä. Nainen EI rakasta itseään vaan Miehen rakkautta itsessään.
Kun mies huomioi naista, nainen on sulaa vahaa miehen käsissä, miehellä on tällöin myös valta vaikuttaa naisen sydämeen, olen ihan pehmo huomioivan miehen käsissä, en pysty vastustamaan mitään. Mieheni tietää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyh nyyh, itsesäälinen tyyppi ei kiinnosta ketään, se on vain ruma ja luotaantyöntävä asia.
Niin että mikä?