Naiset: Onko shoppailu parempaa kuin seksi?
The View:n panelistien innoittamana. Keskustelivat siitä, preferoivatko naiset shoppailua tai lomamatkaa seksin yli. Keskitytään ensimmäiseen. Itse todellakin pidän enemmän shoppailusta tyttökavereideni kanssa kuin seksistä!
Kommentit (17)
Ei niitä voi verrata! Kumpikin on tosi kivaa ja ihanaa mutta jos pakko valita niin kyllä sanon seksi :) Se on ihanaa varsinkin silloin jos on rakastunut ja mahla virtaa niin että housut pyörii jaloissa, silloin sitä haluaa naida koko ajan kuin kiimainen kani!
Riippuu shoppailun ja seksin laadusta. Hikisessä ja ruuhkaisessa kaupassa ylikalliiden farkkujen sovittelu on samanlaista kuraa kuin sängyssä huonon ja liian pienipeniksisen miehen kanssa seksin yrittäminen. (Ennen kuin kukaan ehtii pahoittaa mielensä: olen kerran ollut miehen kanssa, jolla oli oikeasti liian lyhyt penis. Kun mittaa on vain jotain 7 cm, se ei yksinkertaisesti pysy sisällä tai edes yllä sisään, varsinkaan silloin, jos mies on vähän vatsakkaampi kuin tässä tapauksessa oli.)
Vielä parempaa on kyllä syöminen. Ja ehkä myös nukkuminen. Kaikkein parasta on syödä sängyssä samalla, kun lukee hyvää kirjaa juuri ennen nukkumaanmenoa. <3
The Seksisetä kirjoitti:
Et ole vielä saanut kunnon seksiä, sössö-kulta...
Olen. Nykyistä täydellisempää ei tule vastaan. SDni on huomaavainen, todella romanttinen ja hellä. Täysin toisenlaista kuin muiden kanssa. Ja silti valitsen shoppailun.
Colette kirjoitti:
The Seksisetä kirjoitti:
Olen. Nykyistä täydellisempää ei tule vastaan. SDni on huomaavainen, todella romanttinen ja hellä. Täysin toisenlaista kuin muiden kanssa. Ja silti valitsen shoppailun.
Jos valitset shoppailun seksin sijaan, niin et ole saanut kunnon seksiä. Olen pahoillani.
En tiedä shoppailusta, mutta mielummin valitsisin ulkona syömisen tai lomamatkan kuin seksin. En ole koskaan tajunnut, miten sitä seksiä pitäisi harrastaa, että se tuntuisi hyvältä, vaikka vuosikymmeniä tässä on kohta yritetty. Ehkä mulla vain ei ole tarpeeksi libidoa tai tuntohermoja.
En oikein tykkää kummastakaan. Rasittavia aktiviteetteja. Shoppailusta kertyy kotiin tavaraa, ja seksistä voi seurata roikkumaan jääviä ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
The Seksisetä kirjoitti:
Jos valitset shoppailun seksin sijaan, niin et ole saanut kunnon seksiä. Olen pahoillani.
Turhaan olet pahoillasi. Orgasmiin johtava seksi läheisyydellä kyllästettynä on koettu monta kertaa. Siltikään se ei ole maatamullistavaa. Kuten joku täällä jo totesi, ehkä asia johtuu matalasta libidosta. Itseäni harvoin haluttaa.
Seksi voittaa 100/0!!
Shoppailu on tylsää, paitsi joku iso hankinta.
Seksi ja takastelu tuo tyydytystä ja läheisyyttä. Ilmaista huvia. Nautin sydämestäni kun saan mieheni halut huippuunsa. Ja nautin itsekin, orgasmin tunne on ihanaa, yksi suurimmista elämyksistä.
Seksi <3 aina ja ikuisesti. Hoidan shoppailun 80% netin kautta, tyyliin kengät ja farkut pitää mennä sovittamaan ja muutenkaan harvoin tarvitsen mitään.
Todellisuudessa naisten mielestä mikä tahansa on parempaa kuin seksi. Ellei kyseessä ole sellainen jânnâmies.
Miesten tarjoilema seksi on niin surkeata, että.mieluummin ostan verkkokaupasta venäläisiä mummoja joiden sisään menee pieniä mummoja.
Seksi on ihan kivaa välillä, mutta tykkään kyllä shoppailusta ja varsinkin lomamatkasta paljon enemmän!