Näin miehenä minusta on söpöä, kun aikuisillakin naisilla on sellainen pikkutyttömäinen huomionhakuisuus tallella <3
Kommentit (30)
Alle kolmekymppisten miesten huomio on mukavaa, mutta vanhojen miesten antama huomio ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja puhuu jännänaisista. Miksei kiltit ja kunnolliset naiset kelpaa miehille?
Tämä. Tänäkin iltana kilttinaisen viinilasiin putoaa yksinäinen kyynel, kun joutuu viettämään kaunista kesäiltaa aivan yksin, jännänaisten viedessä kaikki miehet. Ei auta vaikka kuinka pitäisi huomiosta ja osaisi ottaa sitä vastaan, kun sitä liikenee vain jänniksille.
Nyyh nyyh, itsesäälinen tyyppi ei kiinnosta ketään, se on vain ruma ja luotaantyöntävä asia.
Sano se niille "k**ttimiehille", jotka postaavat vastaavaa shaibaa palstalle päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että nyt kun naisille annettu #metoo -valta, niin käytetäänkö se nyt sitten tämän ihanuuden tukahduttamiseen täydellisesti?
Naiset, käyttäkää valtaanne viisaasti!
Eiköhän pointti ole siinä, että naiset (ja muutkin) saavat VALITA, keneltä vastaanottavat huomiota. Ei tarvitse kuunnella kenen tahansa läähätystä.
Miksi miesten huomiohakuisuus ei voisi olla söpöä myös? Pitää kiroilla, haastaa riitaa nakkikioskilla, mansplainata jne. ja koko ajan vilkuillaan josko joku nainen huomaisi. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Se se vasta on aww kun on jo parisuhteessa ja se nainen vaatii jatkuvalla syötöllä ja keinolla millä hyvänsä huomiota.
:3
Parisuhteessa huomiota kuuluu saada, ilman, että sitä joutuu kerjäämään.
Etkö huomioi puolisoasi tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se se vasta on aww kun on jo parisuhteessa ja se nainen vaatii jatkuvalla syötöllä ja keinolla millä hyvänsä huomiota.
:3
Parisuhteessa huomiota kuuluu saada, ilman, että sitä joutuu kerjäämään.
Etkö huomioi puolisoasi tarpeeksi?
Huomionhakuisille harvoin mikään riittää.
Vierailija kirjoitti:
Teille kyynikoille tiedoksi, nainen lopulta sisimmissään etsii miehen hyväksyntää. Nainen on emotionaalisesti tyydytetty, kun kokee että mies haluaa häntä.koska lähtökohtaisesti nainen haluaa miestä ja miehen halun itseensä.
Useat miehet ei ymmärrä tätä. Nainen EI rakasta itseään vaan Miehen rakkautta itsessään.
Kun mies huomioi naista, nainen on sulaa vahaa miehen käsissä, miehellä on tällöin myös valta vaikuttaa naisen sydämeen, olen ihan pehmo huomioivan miehen käsissä, en pysty vastustamaan mitään. Mieheni tietää tämän.
Olisi kiva tietää isäsuhteestasi.
Okei, naisen siis kuuluu olla täysin riippumaton miehestä, joka ei koskaan kaipaa miehen huomionosoituksia/rakkauden osoittamisia, ei pukeudu naisellisesti tai meikkaa, koska huomiohakuisuus?
Haluan itse naisena, että mieheni kaipaa ja tarvitsee minua naisena, kumppanina ja ystävänä. Että mies haluaa minua seksuaalisesti ja arvostaa viettelyäni ja hyväilyjäni, rakkauttani ja romantiikkaa, kaikkea arjen toimien jakamista, yhdessä oloa, juttelua ja nauramista, yhdessä oloa ilman puhetta, tai jatkuvaa tekemistä. Läsnäoloa. On ihanaa kun tunnen kumppanini läpikotaisin ja tiedän millaisista ruumista ja herkuista toinen tykkää, osaa hemmotella toista kun tuntee toisen.
Vierailija kirjoitti:
Okei, naisen siis kuuluu olla täysin riippumaton miehestä, joka ei koskaan kaipaa miehen huomionosoituksia/rakkauden osoittamisia, ei pukeudu naisellisesti tai meikkaa, koska huomiohakuisuus?
Haluan itse naisena, että mieheni kaipaa ja tarvitsee minua naisena, kumppanina ja ystävänä. Että mies haluaa minua seksuaalisesti ja arvostaa viettelyäni ja hyväilyjäni, rakkauttani ja romantiikkaa, kaikkea arjen toimien jakamista, yhdessä oloa, juttelua ja nauramista, yhdessä oloa ilman puhetta, tai jatkuvaa tekemistä. Läsnäoloa. On ihanaa kun tunnen kumppanini läpikotaisin ja tiedän millaisista ruumista ja herkuista toinen tykkää, osaa hemmotella toista kun tuntee toisen.
Avainsana: LÄSNÄOLO!!
Hauuukotus! Kuolen tylsyyteen juttujasi lukiessa.