Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

deodorantti joka ei perä?

epätoivoinen
19.07.2018 |

olisiko jollain suosittella deodoranttia joka ei petä? en varsinaisesti hikoile, mutta kainolot kastuvat alta aikayksikön. se ei siis haise, mutta aivan litimärät kainalot. olen kokeillut triple dryitä, niin myös suurinta osaa marketti dödöistä, viimeks just garnierin ultra drytä, joka ei sitten toiminut yhtään paremmin kuin mikään muukaan. myös vichyä on tullut kokeiltua. mitään neuvoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona sport

Vierailija
2/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut nyt perrättää dödösi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei hikoilua voi estää dödöllä. Paitsi apteekin Absolut torrilla. Silloinkin se hiki tosin tulee sitten ulos muualta kuin kainaloista.

Vierailija
4/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän miesten rexonaa, pitää olla antiperspiranttia, tavallinen dödö ei toimi.

Vierailija
5/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tätä. Jos teen jotain urheilullista (tai kävelen nyt helteellä pitkään ulkona) niin hikoilen, mutta ei haise. Jos istun vaan töissä koko päivän ja lämpötilat on alle 25 niin ei tule hien pisaraakaan.

http://www.rexona.fi/products/variant/1232674/maximum-protection-clean-…

Vierailija
6/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka antiperspirantti 48 h. Paras, kokeiltu on monenlaisia. Kallein oli 24 €, jota kehuttiin. Oli aika hyvää, mutta Pirkka vielä parempaa, halvempaa ja riittoisampaa.

Vierailija
7/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun järkyttävään kainaloiden liikahikoiluun auttoi ainoastaan botuliinipistokset, sain lähetteen lääkäriltä ja eka kokeilukerta oli maksuton.

Ensin tietysti tutkittiin ettei johdu esim. jostain sairaudesta. Kokeilin kaikki marketin ja apteekin antiperspirantit + sain reseptillä jonkun tökötinkin, ei auttanut.

Vierailija
8/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun järkyttävään kainaloiden liikahikoiluun auttoi ainoastaan botuliinipistokset, sain lähetteen lääkäriltä ja eka kokeilukerta oli maksuton.

Ensin tietysti tutkittiin ettei johdu esim. jostain sairaudesta. Kokeilin kaikki marketin ja apteekin antiperspirantit + sain reseptillä jonkun tökötinkin, ei auttanut.

Nami, sain erektion tästä viestistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi