Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että nainen ei tiedä keistä on kyse, kun puhutaan Litistä ja Temestä?

Vierailija
19.07.2018 |

Kertokaa, naiset.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs minä voisin tietää mitä muut naiset tietävät.

Vierailija
2/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän, mutta pitäisin vähän nolona, jos aikuinen mies puhuisi lempinimillä kenestä tahansa ei henkilökohtaisesta tutustaan.

Vierailija
4/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä tiedän, mutta pitäisin vähän nolona, jos aikuinen mies puhuisi lempinimillä kenestä tahansa ei henkilökohtaisesta tutustaan.

Entä jos asiaa tulee ilmi lehteä lukiessa tai sen sanoo lapsi  tai nainen? Eihän kukaan missään vaiheessa sanonut, että aikuinen mies puhuisi yhtään mistään. 

Ap

Vierailija
5/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mielenkiintoinen aloitus. Not.

Vierailija
6/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teme? Teemu Tainioko?

Vierailija
7/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll mää noi tiedän, mutt mun mies kysyi kerran kuka Beckham on! Taisi tulla leffa Parempi kuin Beckham telkusta. Kotimaiset urheilujutut tietää kyllä paremmin kuin mä.

Vierailija
8/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nimiset ravihevoset oli kuin Teme ja Litmane. Tiesitkös sitä:)

Vierailija
9/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä Liti- ja Teme-tietämättömyys tai -tietoisuus ole ihan yhtä yleistä kuin minkä tahansa asian tietäminen tai tietämättömyys. Aina löytyy niitä jotka eivät tiedä mikä se ja tämä on ja asian tietävät sitten ällistelevät että miten et tuota tiedä, vaikka on paljon asioita mitä he itse eivät tiedä.

Vierailija
10/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse voin vastata, että nuo huomattavasti tutumpia kuin monet nuorempien naisten käyttämät sanat, kuuluuko kukkuut, popit sun muut yleissivistykseen sen kummemmin?

Vierailija
11/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies puhuu Litistä ja Temestä, hän on joku menneisyyteen jämähtänyt hopeakettu + kuten tuolla jo todettiinkin on äärimmäisen noloa puhua tuollaisilla lempinimillä ventovieraista 😁

Vierailija
12/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka yleistä tuo on, miten sen saisi selville?

Vierailija
13/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos asiaa tulee ilmi lehteä lukiessa tai sen sanoo lapsi  tai nainen? Eihän kukaan missään vaiheessa sanonut, että aikuinen mies puhuisi yhtään mistään. 

Ap

Aloituksessa viitataan selvästi siihen, että kysyjä on mies.

Vierailija
14/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos tämä asia on totaalisesti  oman kiinnostusalueen ulkopuolella eikä vaikuta maailmantalouteen tai-rauhaan mitenkään niin sanoisin että  tieto on täysin tarpeeton.

Vierailija
15/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aloituksessa viitataan selvästi siihen, että kysyjä on mies.

Älä yritä päätellä mitään omiasi, kun sinusta ei selvästi siihen ole. Vastaa vain esitettyyn kysymykseen.

Vierailija
16/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnosta keitä ovat.

Vierailija
17/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei sano nuo nimet minullekaan mitään. En seuraa rap-kulttuuria.

- Mies 47

Vierailija
18/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No potkupallo ei ole Suomen ykköslaji.

Vierailija
19/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Teme nyt ei ole edes mikään oikeasti yleisesti käytetty lempinimi henkilölle jota oletettavasti ajat takaa, voisi olla kuka tahansa Teemu jonka nimestä on väkisin väännetty jotain "hauskaa". Ilman yhteyttä siis luultavasti 95% miehistäkään ei tietäisi. Litti nyt paremmin kohdentuu tiettyyn henkilöön.

Vierailija
20/24 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan yleensä ymmärrä lässytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi