"Kiva" kun on nää helteet miehen sukulaisten mökillä. Kiva katsoa kun kaikki muut ui ja saunoo.
Itse hikoilen meikissäni enkä edes peseytymään pääse kun joku hyppii koko ajan eestaas. En halua näyttäytyä näille ilman meikkiä.
Kommentit (9)
Tuo on ihan oma valinta. Teet varmasti heihin vaikutuksen helteessä valuvissa meikeissä.
No tuohon ei voi vaikuttaa kukaan muu kuin sinä, siinä mielessä onkin kiva ongelma. Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään onko jollain meikkiä vai ei, ei sillä niin paljon voi ulkonäköään muuttaa kuin jotkut luulee.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan oma valinta. Teet varmasti heihin vaikutuksen helteessä valuvissa meikeissä.
Ei ne valu kun jaksaa korjailla.
Vierailija kirjoitti:
No tuohon ei voi vaikuttaa kukaan muu kuin sinä, siinä mielessä onkin kiva ongelma. Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään onko jollain meikkiä vai ei, ei sillä niin paljon voi ulkonäköään muuttaa kuin jotkut luulee.
Voi kuule kyllä voi.. googlaa vaikka. Iha järkkyjä muutoksia saa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikee elämä, jos jopa mökillä täytyy olla täydessä tällingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sulla sitten ole ongelmaa. Jaksaa jaksaa, tai alat normaaliksi.
Vaihdat uskontoa ja alat käyttää uuteen uskontoon sopivaa vaatetusta.
Tai lopett typerien provojen kirjoittamisen vauvapalstalle.
On sulla ongelmat. Olis surullista, jos ei uskaltais olla ilman meikkiä muiden nähden.