Mikä on puhelinmallisi?
Itsellä LG G6. Ostin alennuksesta. Huippu luuri. Reunat naarmuuntumisvaarassa, joten ohut silikoni päällä.
Kommentit (31)
Joku ikivanha jolla voi vain soittaa ja tekstata. Onko luurit muuten uusi peniksenjatke..niille joille ei ajokorttia myönnetä?
Vierailija kirjoitti:
Honor 8
Mulla 7. @meni epäkuntoon. Muuten hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Joku ikivanha jolla voi vain soittaa ja tekstata. Onko luurit muuten uusi peniksenjatke..niille joille ei ajokorttia myönnetä?
Tai ei ole varaa autoon ?? Ihan vaan naisena kysyn.
Nokia Lumia jotakin. Maksoi nelisen vuotta sitten 200€ ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Ei onneksi vielä tarvetta vaihtaa, muisti alkaa olla täynnä enkä tiedä auttaako siihen enää oikein mikään. Akku kestää päivän, surffailen paljon netissä. Saas nähä kauan akku vielä pelittää, uutena riitti lataus kerran-pari viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Nokia Lumia jotakin. Maksoi nelisen vuotta sitten 200€ ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Ei onneksi vielä tarvetta vaihtaa, muisti alkaa olla täynnä enkä tiedä auttaako siihen enää oikein mikään. Akku kestää päivän, surffailen paljon netissä. Saas nähä kauan akku vielä pelittää, uutena riitti lataus kerran-pari viikossa.
Etkö osaa laittaa puhelimeen muistikorttia? 😂
Mulla on edelleen Nokia 3310. Hyvin pelittää. Akkujakin saa vielä verkosta ostaa. Yksi akku kestää kevyesti yli 5 vuotta.
Honor 8