Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon miehen ammatti vaikuttaa kiinnostavuuteen tutustumisvaiheessa

Vierailija
18.07.2018 |

Onko vaikkapa taksikuski ja arkkitehti samalla lähtöviivalla?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki naiset täällä näyttävät etsivän tohtoreita itselleen

Ja miehet alle 25 v kaunotarta. Ihmisellä on oikeus haluta ihan mitä vaan. Eikä siinä ole mitään pahaa, että nainen arvostaa tohtorismiestä. Väittely vaatii sekä älyä, ahkeruutta että kykyä toimia muiden kanssa järkevästi. Ne ovat ihan hyviä ominaisuuksia ihmisessä.

Vierailija
62/80 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ammatilla ole niin väliä, kunhan tekee työtä mistä nauttii. Tai no yrittäjän kanssa olin naimisissa ( ei ikinä enää). Tervejärkisimmit miehet joita olen tavannut ovat olleet sähköasentajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikuttaa aluksi. Esim joku it-nörtti on itselleni turn Off vaikka tienaisi mitä ja taas joku poliisi tai palomies on turn on :P

Vierailija
64/80 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran...Jos liian taiteellinen ammatti niin tiedän heti ettei meillä mitään yhteistä.

Vierailija
65/80 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on samantekevää mitä mies tekee työkseen tai minkälainen koulutus hänellä on. Se kyllä laski kiinnostukseni erääseen  mieheen, kun hän kertoi olevansa pitkäaikaistyötön ja myös ettei voisi terveyssyistä palata vanhaan työhönsä. Sanoi, että "pitäis katella jotain muuta ammattia", mutta ei ollut koko työttömyysaikanaan tehnyt mitään hankkiakseen uutta koulutusta. Oli aika selvää, että kotona makoilu kiinnosti enemmän.

Vierailija
66/80 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki naiset täällä näyttävät etsivän tohtoreita itselleen

Nykyiset naiset ovat korkeasti koulutettuja. Itsekin olen tuplamaisteri. Luonnostaan tulee liikuttua seurassa, jossa muutkin ovat korkeasti koulutettuja. Ihmiset hakevat kaltaisiaan, onko siinä jotain kummaa?

Vierailija
67/80 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden arkkitehdin, joka ryhtyi taksikuskiksi. Syitä en viitsi kertoa, koska joku saattaa tuntea kyseisen tyypin.

niin varmasti

Minä tunnen asianajajan, joka ryhtyi (ammatti)puutarhuriksi.

Vierailija
68/80 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos kumpikin ymmärtäisi suunnilleen, mitä toinen tekee työkseen. Ei kai sillä muuten sinänsä väliä, mutta etusijalla on kumppani, joka olisi lähellä omaa alaa töissä. Tärkeintä on kuitenkin se, että viihtyy yhdessä ja on muuta yhteistä, harrastuksia jne. Ja töissä pitää ehdottomasti olla, alasta viis!

Vierailija
69/80 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillekin naisille vaikuttaa erittäin paljonkin miehen sosio-ekonominen asema. Esim. oma ex vaimo (korkeastikoulutettu) ei tykännyt kun minä (diplomi-insinööri) sairastuin enkä voi tehdä kuin osa-aikaisia hanttihommia. "Rakkautemme" ei kestänyt, kun minun tulot tippui 5k€:sta n. 2k€:oon. Siinä meni kyllä oma usko pyyteettömään rakkauteen... 

Vierailija
70/80 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin juuri miehen joka kertoi ammatikseen heikkovirta-asentaja.

Heikkovirta-asentaja, mikä se sellainen on ja kuinka paljon sellaiset 927tienaa?

Ainakin työnimi kuulostaa heikolta, mutta mitä mieltä olette - kannattaako päästää jatkoon ja tavata toistekin?

Vierailija
71/80 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa mutta ei palkan takia, vaan sillä tavalla että jotkut ammatit on kiinnostavia ja toiset ei. Tein kerran sen virheen että kysyin baarissa mieheltä mitä tekee työkseen, sanoi ajavansa jäätelöautoa. Siis eihän siinä mitään. Ihan normaali työ. En vaan keksinyt siitä mitään puhuttavaa ja keskustelu vähän lässähti. Ja mies varmaan tulkitsi sen sitten niin että oli liian huono työ, eikä yrittänytkään jatkaa juttelua. Yleensä en edes kysele tällaisia koska omat duunit on niin epämääräisiä ettei niistä ole kiva jutella.

Vierailija
72/80 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ammatti vaikuttaa enemmän kuin useimmilla naisilla on pokkaa myöntää.

Vierailija
73/80 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten. Ammatti kertoo ihmisestä enemmän kuin mikään muu. Olet mitä teet.

Vierailija
74/80 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa mutta ei palkan takia, vaan sillä tavalla että jotkut ammatit on kiinnostavia ja toiset ei. Tein kerran sen virheen että kysyin baarissa mieheltä mitä tekee työkseen, sanoi ajavansa jäätelöautoa. Siis eihän siinä mitään. Ihan normaali työ. En vaan keksinyt siitä mitään puhuttavaa ja keskustelu vähän lässähti. Ja mies varmaan tulkitsi sen sitten niin että oli liian huono työ, eikä yrittänytkään jatkaa juttelua. Yleensä en edes kysele tällaisia koska omat duunit on niin epämääräisiä ettei niistä ole kiva jutella.

Miten et keksi muka kysyttävää jäätelöauton kuljettamisesta? Mitä reittiä ajat, mitä jätskiä myyt, millaisia asiakkaita, tykkäätkö työstä jne. Eikä se miehen ammatin vika ollut, että se keskustelu lässähti vaan sinun tylsyytesi. Ja ilmeisesti miehenkin syytä, kun keskustelu yleensäkin lässähti. Toisaalta yksin on vaikea pitää keskustelua yllä.

Vierailija
75/80 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin juuri miehen joka kertoi ammatikseen heikkovirta-asentaja.

Heikkovirta-asentaja, mikä se sellainen on ja kuinka paljon sellaiset 927tienaa?

Ainakin työnimi kuulostaa heikolta, mutta mitä mieltä olette - kannattaako päästää jatkoon ja tavata toistekin?

Kysy seuraavilla treffeillä jollain verukkeella että paljonko miehen palkka on, ja tee sitten päätös että jatkatko tapailua vai ei.

Vierailija
76/80 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden arkkitehdin, joka ryhtyi taksikuskiksi. Syitä en viitsi kertoa, koska joku saattaa tuntea kyseisen tyypin.

niin varmasti

Minä tunnen entisen kirkkoherran, joka alkoi ajaa taksia eläkepäivillä. Autot (mersu) kiinnosti kyllä aina ihmisiä enemmän työssäollessaankin.

Vierailija
77/80 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joillekin naisille vaikuttaa erittäin paljonkin miehen sosio-ekonominen asema. Esim. oma ex vaimo (korkeastikoulutettu) ei tykännyt kun minä (diplomi-insinööri) sairastuin enkä voi tehdä kuin osa-aikaisia hanttihommia. "Rakkautemme" ei kestänyt, kun minun tulot tippui 5k€:sta n. 2k€:oon. Siinä meni kyllä oma usko pyyteettömään rakkauteen... 

Kiinnostaisi osa-aikaiset hanttihommat, joilla tienaa 2 000€. Yleensä kokoaikaisillakaan ei tienaa noin paljon.

Vierailija
78/80 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran...Jos liian taiteellinen ammatti niin tiedän heti ettei meillä mitään yhteistä.

Mikä on liian taiteellinen ammatti? Poliisinkin pitää varmaan käyttää useinkin luovuutta ongelmatilanteissa, onko se jo liian taiteellinen ammatti?

Vierailija
79/80 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten et keksi muka kysyttävää jäätelöauton kuljettamisesta? Mitä reittiä ajat, mitä jätskiä myyt, millaisia asiakkaita, tykkäätkö työstä jne. Eikä se miehen ammatin vika ollut, että se keskustelu lässähti vaan sinun tylsyytesi. Ja ilmeisesti miehenkin syytä, kun keskustelu yleensäkin lässähti. Toisaalta yksin on vaikea pitää keskustelua yllä.

No tuon jälkeen en ole pahemmin kysellyt. Työstä jutteleminen on muutenkin tosi ankeaa, ellei toinen sitten ole joku salainen agentti.

Vierailija
80/80 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka työtön, kunhan ei ole esim. turkistarhaaja, tehomaatalouden työntekijä tai liikunnanopettaja.