Kuinka paljon miehen ammatti vaikuttaa kiinnostavuuteen tutustumisvaiheessa
Onko vaikkapa taksikuski ja arkkitehti samalla lähtöviivalla?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuta kumpaakaan. Taksikuskit on lähes poikkeuksetta lihavia jupppoja. Arkkitehdit liian hienohelmoja ja eri maailmasta, nössöjä.
Sanon tämän itseni ja kaikkien muiden naisten puolesta, fyysistä työtö tekevä mies on aina vahvoilla! 😜
Toki poikkeuksena on nää yliopistomuijat jotka hakee korkeakoulutettua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän ihan rehellisesti, että vaikuttaa. Itse olen lääkäri. Seurustelin vuosia sitten miehen kanssa, joka ei pärjännyt omalla palkalla, joten siitä tuli aidosti ongelma kun ei ollut varaa tehdä mitään. Minä olin se maksaja, kun sen rahat meni melkein laskuihin. Erottiin sitten muista syistä, mutta silloin päätin etten enää ryhdy sellaiseen. Itse tiesin mitä elämältäni haluan ja tiesin tulotason millä elän, niin en rupea vetämään enää perässäni ketään. Nykyinen mieheni on juristi ja elämä on huomattavasti helpompaa, kun ei tarvitse miettiä raha-asioita toisen takia. Minulle ihan sama mitä muut ajattelee, mutta en tyydy huonompaan kun ei tarvitse. Jos nykyisen miehen kanssa tulisi ero, niin en ota enää ketään. Tämä on viimeinen suhde missä olen.
Niin pitää olla rahulia, että voi ostaa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuta kumpaakaan. Taksikuskit on lähes poikkeuksetta lihavia jupppoja. Arkkitehdit liian hienohelmoja ja eri maailmasta, nössöjä.
Sanon tämän itseni ja kaikkien muiden naisten puolesta, fyysistä työtö tekevä mies on aina vahvoilla! 😜
En tunne yhtäkään lihavaa taksikuskia
Lääkärit ei kiinnosta, koska aina töissä ja osa vaan rahan, osa statuksen perässä. Ei kaikki toki! Mut tämä olisi mun ennakko-oletus. Tautien ympäröimiä vielä.
Sama juristien ja kauppatieteilijöiden kanssa. Aina töissä. Ura ura.
Mikä kumma tekee insinööristä houkuttelevan? Aika yksiulotteisia fiksuudestaan huolimatta iso osa. Poikkeuksia heissäkin toki, mut ensiarvio olisi blaah.
Fyysinen työ... Ei kiinnosta sen enempää. Ei olis juteltavaa. Ja jälleen, poikkeuksia on. Mutta oletusarvoa ei nosta.
Lähinnä jotkut humanistit ja puolitaiteilijat olisi alkuunsa kiinnostavia, niin että pelkkä ammatti antaisi odottaa hyvää. Puolitaiteilijaksi lasken ihmiset, jotka tienaavat luovuudellaan tai sen lisäksi palkkatyöllä, eivätkä ole vieraantuneita tavallisen elämän realiteeteista.
Kyllä muut asiat painaa työtä huomattavasti enemmän, työ vain siinä, että liian erilaisia elämiä voi olla vaikea sovittaa yhteen. Toisille taas sopii sekin loistavasi, että toinen hoitaa mitä toinen ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon. Insinööri niin olen jo i:n kohdalla kaukana.
Ensimmäisen, toisen, vai kolmannen?
Paljon. Mafy-opettajana ei tarvitse toisia treffejä toivoa, jos tuo tulee ilmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon. Insinööri niin olen jo i:n kohdalla kaukana.
Ensimmäisen, toisen, vai kolmannen?
A:n koska myös ilmeinen Asperger.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän ihan rehellisesti, että vaikuttaa. Itse olen lääkäri. Seurustelin vuosia sitten miehen kanssa, joka ei pärjännyt omalla palkalla, joten siitä tuli aidosti ongelma kun ei ollut varaa tehdä mitään. Minä olin se maksaja, kun sen rahat meni melkein laskuihin. Erottiin sitten muista syistä, mutta silloin päätin etten enää ryhdy sellaiseen. Itse tiesin mitä elämältäni haluan ja tiesin tulotason millä elän, niin en rupea vetämään enää perässäni ketään. Nykyinen mieheni on juristi ja elämä on huomattavasti helpompaa, kun ei tarvitse miettiä raha-asioita toisen takia. Minulle ihan sama mitä muut ajattelee, mutta en tyydy huonompaan kun ei tarvitse. Jos nykyisen miehen kanssa tulisi ero, niin en ota enää ketään. Tämä on viimeinen suhde missä olen.
Jos joku tietää mitä elämältä haluaa, niin ei kai se paha asia ole. Tossahan nyt noi tulotkin kohtaa aika hyvin edellisee verrattuna. kuka ny sonnassa haluaa pyörii jos saa parempaa.
Ammatilla ei niin väliä vaan asennoitumisella työhön. En haluaisi seurustella työnarkomaanin kanssa, mutta kaikki kumppanini ovat tykänneet työstään ja suhtautuneet siihen tietyllä intohimolla.
En jaksaisi olla ruikuttajan kanssa, joka vaikkapa roikkuisi epämieluisassa työssä tekemättä asialle mitään ja odottelisi vaan viikonloppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tietää mitä elämältä haluaa, niin ei kai se paha asia ole. Tossahan nyt noi tulotkin kohtaa aika hyvin edellisee verrattuna. kuka ny sonnassa haluaa pyörii jos saa parempaa.
Pyörisit sinäkin vähän sonnassa niin kasvaisi sun luonne. Eka kunnon vastoinkäyminen ja olet hullujenhuoneella lepäämässä. Sun onnellisuus roikkuu hiuskarvan varassa. Elät illuusiossa.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini esiintyi baarissa ties minkä ammatin edustajana naisille ja kyllä näytti tehoavan niihin naisiin. Yhden naisen vanhemmillekkin hän esiintyi yrittäjänä vaikka todellisuudessa eli tt-tuella
Oikein hyvä. Molemmat saivat juuri sitä mitä ansaitsivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa 🙄 No minä käytän taksia paljon ja olen kiinnittänyt huomiota, että mahaa niillä ukoilla on. Käsittääkseni taksikuskeilla on yllättävän paljon stressiä, lisäksi työ, jossa vaan istutaan ei ole hyväksi, tulee kaikenlaisia ongelmia kroppaan. Taksikuskit ei jatkoon ammattinsa puolesta
Hamnaslääkäri kirjoitti:
Suorastaan tärkeä. Aivan p puhetta,sillä jos saat kysyä yhden asian uudesta tuttavuudesta,niin kysyn amnatin. Missään nimessä en huoli lähihoitaja hamnashoitajaa,ne kimpussa aina. Olen hammaslääkäri ja mies
Toivottavasti hoidat hampaita paremmin, kuin mitä kirjoitat.
Tunnen yhden arkkitehdin, joka ryhtyi taksikuskiksi. Syitä en viitsi kertoa, koska joku saattaa tuntea kyseisen tyypin.
On sillä joissain tapauksissa väliä, en huolisi miestä jolla on eettisesti kyseenalainen ammatti. Esim. broileritilallinen tai vanhuksia huijaava imurikauppias. Noin muuten miehen ammatti on aika neutraali asia, jotkut ammatit tietysti voi lisätä ainakin mielikuvissa kiinnostavuutta. Joihinkin ammatteihin liittyy stereotypioita mutta noin lähtökohtaisesti kiinnostaa tutustua mieheen ihmisenä ilman ennakkoluuloja. Ihminen on kuitenkin ensisijaisesti yksilö.
Itse en viehäty kuin duunareista.
N41
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden arkkitehdin, joka ryhtyi taksikuskiksi. Syitä en viitsi kertoa, koska joku saattaa tuntea kyseisen tyypin.
niin varmasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tunne, mutta tervetuloa pääkaupunkiseudulle!
Taksinkuljettaja on yleensä keski-ikäinen tuhti mies ja pahimmillaan vastenmielinen rasisti, joka luulee, että asiakasta kiinnostavat hänen mielipiteensä.
No siinä mielessä kyllä, että puolison ammatti vaikuttaa yhteiseloon. Esim. jos toinen tekee vaarallista työtä, matkustaa työn takia paljon, voi joutua työkomennuksille muille paikkakunnille tai muihin maihin jne. niin vaikuttaahan se parisuhteeseen ja asumiskuvioihin. Ja niin kuin joku tuossa mainitsikin, niin arvomaailmojen törmäys voi käydä ammatista ilmi. Esim. jos toinen on ydinfyysikko ja toinen vastustaa ydinvoimaa henkeen ja vereen.
Aiotko katsoa, kun John McAfee syö sukupuolielimensä suorassa kansainvälisessä lähetyksessä, koska BitCoinin arvo ei ole noussut tarpeeks? Olen lääkäri.