Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon miehen ammatti vaikuttaa kiinnostavuuteen tutustumisvaiheessa

Vierailija
18.07.2018 |

Onko vaikkapa taksikuski ja arkkitehti samalla lähtöviivalla?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Säännöllinen elämä ja tulot merkitsevät.

Vierailija
2/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Näin tohtorina lähtisin ensin tutustumaan arkkitehtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa mulla jonkun verran. Mutta ei ehkä ihan siten, miten ajattelit. Esimerkiksi jos mies ilmoittaa ammatikseen poliisin, ei jatkoon. Neljä poliisia on nimittäin jatkoon aiemmin mun kohdalla päässyt, ja pakko se on uskoa, että poliisin arvomaailma on vaan ihan kieroutunut. Enää en erehdy yhteenkään.

Vierailija
4/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu harrastuksista. Taksikuski, joka tekee jotain kiinnostavaa vapaa-ajalla voi olla kiinnostavampi kuin perusarkkitehti.

Vierailija
5/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon. Insinööri niin olen jo i:n kohdalla kaukana.

6/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut huomattua, tähän asti tehonnut ilmeisesti itsellä kaikkiin.

Vierailija
7/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Vierailija
8/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon. Huonompia ammatteja ei ole, mutta kunnianhimoisempia ihmisiä kyllä ja en voisi kiinnostua miehestä, jolle itsensä kehittäminen ja ura ei olisi tärkeitä asioita.

Vierailija
9/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinverran. Duunarit koen miehekkäämmiksi ja käytännöllisimmiksi.

Vierailija
10/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Itseä ei sytytä alyköt vaan perus duunarit, itseni kaltainen siis. Mielellään vielä vuorotyö, olisi liian vaikea seurustella ihmisen kanssa joka elää 8-16 päivärytmiä.

Vierailija
11/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä ole väliä, kunhan yritää jotain ja välillä tekee töitä. Osaa huolehtia raha-asiat.

Vierailija
12/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ ja kaikki muukin on miehelle ihan yhdentekevää niin en tajua semmosta. Saa olla vaikka roskakuski jos on sitä intohimolla, yks kiinnostavimpia tyyppejä oli autonkorjaaja (asentaja?), ja monesti esim tutkijat vaikka rahaa ei ole juurikaan heillä.

Vierailija
13/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huolisi yrittäjää, en jaksa pyrkyriasennetta ja työn priorisointia ykköseksi yhtään. Haluan kumppanin, jolle meidän keskinäinen suhteemme, rakkautemme ja kaikki tekemisemme (yhdessä) on aina ykkösenä. Sen jälkeen tulee muu.

Vierailija
14/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän ihan rehellisesti, että vaikuttaa. Itse olen lääkäri. Seurustelin vuosia sitten miehen kanssa, joka ei pärjännyt omalla palkalla, joten siitä tuli aidosti ongelma kun ei ollut varaa tehdä mitään. Minä olin se maksaja, kun sen rahat meni melkein laskuihin. Erottiin sitten muista syistä, mutta silloin päätin etten enää ryhdy sellaiseen. Itse tiesin mitä elämältäni haluan ja tiesin tulotason millä elän, niin en rupea vetämään enää perässäni ketään. Nykyinen mieheni on juristi ja elämä on huomattavasti helpompaa, kun ei tarvitse miettiä raha-asioita toisen takia. Minulle ihan sama mitä muut ajattelee, mutta en tyydy huonompaan kun ei tarvitse. Jos nykyisen miehen kanssa tulisi ero, niin en ota enää ketään. Tämä on viimeinen suhde missä olen.

Vierailija
15/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini esiintyi baarissa ties minkä ammatin edustajana naisille ja kyllä näytti tehoavan niihin naisiin. Yhden naisen vanhemmillekkin hän esiintyi yrittäjänä vaikka todellisuudessa eli tt-tuella

Vierailija
16/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini esiintyi baarissa ties minkä ammatin edustajana naisille ja kyllä näytti tehoavan niihin naisiin. Yhden naisen vanhemmillekkin hän esiintyi yrittäjänä vaikka todellisuudessa eli tt-tuella

😂

Kertoo paljon ihmisyydestä - puolin ja toisin!

Vierailija
17/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karismaattinen juristi on aina parempi kuin nössölääkäri. Rehellisyys on tilastollisesti merkityksetöntä.

Vierailija
18/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän ihan rehellisesti, että vaikuttaa. Itse olen lääkäri. Seurustelin vuosia sitten miehen kanssa, joka ei pärjännyt omalla palkalla, joten siitä tuli aidosti ongelma kun ei ollut varaa tehdä mitään. Minä olin se maksaja, kun sen rahat meni melkein laskuihin. Erottiin sitten muista syistä, mutta silloin päätin etten enää ryhdy sellaiseen. Itse tiesin mitä elämältäni haluan ja tiesin tulotason millä elän, niin en rupea vetämään enää perässäni ketään. Nykyinen mieheni on juristi ja elämä on huomattavasti helpompaa, kun ei tarvitse miettiä raha-asioita toisen takia. Minulle ihan sama mitä muut ajattelee, mutta en tyydy huonompaan kun ei tarvitse. Jos nykyisen miehen kanssa tulisi ero, niin en ota enää ketään. Tämä on viimeinen suhde missä olen.

Vastaat aikalailla sitä mielikuvaa mikä minulla on lääkäreistä

Vierailija
19/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaat aikalailla sitä mielikuvaa mikä minulla on lääkäreistä

Meinasin kirjoittaa jotakin hyvin saman suuntaista. Olen tosin tavannut yhden positiivisen poikkeuksen.

Vierailija
20/80 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan tärkeä. Aivan p puhetta,sillä jos saat kysyä yhden asian uudesta tuttavuudesta,niin kysyn amnatin. Missään nimessä en huoli lähihoitaja hamnashoitajaa,ne kimpussa aina. Olen hammaslääkäri ja mies