Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ikääntyminen" iskee vasten kasvoja kuin märkä rätti

Vierailija
18.07.2018 |

-kun näät autonratissa lapsenkasvoisia ihmisiä
-kun lastenrattaita työntää lapsennäköisiä ihmisiä
-kun tiedät tai olet kokenut jonkun tapahtuman, josta on uutisoitu, mutta sinua nuoremmat ei ole kuulleetkaan koko asiasta
- kun muistat ihmisiä, (julkkiksia) joista sinua nuoremmat ei tiedä mitään

Saa jatkaa :)

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita ostaessa tulee harkittua onko vaate liian nuorekas.

Vierailija
62/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun huomaat, että sulle ollaan kohteliaita siksi, että sua pidetään vanhempana ihmisenä.

Tämä! Kerran nuorempi opiskelukaveri antoi minulle tuolin, kun tehtiin ryhmätyötä!

😂😁😂

Mä en loukkaa enää yhtäkään alle 90-vuotiasta avaamalla hänelle oven.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajuaa, että 2000-luvulla syntyneetkin alkavat olla aikuisia.

Vierailija
64/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajuat että 2000 syntyneet eivät ole 5- vuotiaita vaan 18- täyttäviä/täyttäneitä :o

Vierailija
65/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et jaksa enää innostua joka vauviksen trollista..

Vierailija
66/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitittely ja rouvittelu

Kaikki ovat niin nuoria- ne muut😃

Kasvot peilissä eivät tunnu kuuluvan sinulle

Pillifarkut ja Converset....ääh, ei nyt kuitenkaan vaan mutsifarkut ja Adidakset

Megasilmäpussit ja norsunnahkaiho

Pisara nuoruutta: lensin eilen rähmälleni ja ensireaktio oli näkikö kukaan...vasta sitten kokeilin murtuiko mikään paikka😃

Vierailija
67/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuvailet nuoruutesi esineistöä ihmisille, jotka tuijottaa epäuskoisina takaisin.

- puhelinkoppi, kasettidekki, kirje, lankapuhelin, jossa oli kiekko, puhelinvastaaja, filmirulla, korvalappustereot, visti, kiltsikat, teinari, Suosikki....

Mikä/mitä on kiltsikat? Muut on vielä hyvinkin tuttuja 90-luvun lapselle.

Vierailija
68/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot käsivarsiasi, ja mieleesi räpsähtää kohtaus vuosikymmenten takaa:

Mummisi katsellen hämmästyneenä omia käsivarsiaan: "Miten miun käsvarret on tämmöset? Vanhan näköset!"

Sinä ajattelet vaivautuneisuuden, huvittuneisuuden ja kyllästyneisyyden sekaisesti, että kai ne nyt näyttää vanhalta, kun sä olet vanha!

Vasta nyt ymmärrät häntä. 👵👩👧

Vierailija
69/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kun pomosi nimi on Jannica...

Vierailija
70/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ärsyynnyt parikymppisten jutuista.

Vierailija
71/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kun mediassa kerrotaan jostakusta, joka on saavuttanut jotain suurta, ei siis vain ole nuori nero vaan oikeasti jotain mikä yleensä vaatii pitkäjänteistä työtä, ja sitten se on sua 3 vuotta nuorempi.

-Fuksit näyttää max. 15-vuotiailta (työskentelen yliopistolla).

-Harrasteryhmään liittyy ihminen, joka on syntynyt -99. Bonuksena tajuan, että voisin olla hänen äitinsä - olematta teiniäiti.

-samastun kirjoissa, leffoissa ym keski-ikäisiin tai vanhempiin naisiin

-Ulkona käydessä lähestyvät miehet, jotka luokittelen isäni ikäluokkaan (no harvemmin kukaan lähestyy), tosin todennäköisesti ovat vain 10-15v vanhempia (ja isäni 30v vanhempi).

-Alkojuttu jep, tosin omalla kohdallani ohi jo 5v sitten

Mä tosin en tule katselleeksi nuoria miehiä, olen jotenkin automaattisesti shiftannut katsetta niin että ainakin alle 30v ovat mulle näkymättömiä.

Täytin just 40v.

Vierailija
72/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun huomaat, että sulle ollaan kohteliaita siksi, että sua pidetään vanhempana ihmisenä.

Tämä! Kerran nuorempi opiskelukaveri antoi minulle tuolin, kun tehtiin ryhmätyötä!

😂😁😂

Ovi avataan kaiken ikäisille, koska se sijoittaa elämää. Tuolia ei ojenneta ilman oletettua aihetta.

Vierailija
73/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😁😂

Ovi avataan kaiken ikäisille, koska se sijoittaa elämää. Tuolia ei ojenneta ilman oletettua aihetta.

*sujuvoittaa

Vierailija
74/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet tuoreen kuvan nuoruutesi näyttelijäidolista. Hän on kurtistunut ja harmaantunut lähes tunnistamattomaksi muumioksi.

Kun googlaat hänen ikänsä, huomaat kauhuksesi, ettei hän olekaan paljon sinua niin paljon vanhempi kuin olit luullut.

Vierailija
75/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselet uudelleen teini-ikäsi lempisarjaa, ja ihmettelet kuinka kiittämätön ja itsekäs se päähenkilö onkaan. Ja miten uupunut sen perheen äidin täytyykään olla?

Vierailija
76/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kuvailet nuoruutesi esineistöä ihmisille, jotka tuijottaa epäuskoisina takaisin.

- puhelinkoppi, kasettidekki, kirje, lankapuhelin, jossa oli kiekko, puhelinvastaaja, filmirulla, korvalappustereot, visti, kiltsikat, teinari, Suosikki....

Mikä/mitä on kiltsikat? Muut on vielä hyvinkin tuttuja 90-luvun lapselle.

Kiiltokuvia. Niitä tytöt keräsi ja vaihteli 70-luvulla.

Vierailija
77/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mä olen 32 ja muistan lapsuudestani noista monta, tosin puhelinkopit esim. alkoivat kadota kun olin suht pieni. En tosin ymmärrä, mitä visti ja kiltsikat tarkoittavat. Ja onko teinari sama kuin teini-ikäinen...

Vierailija
78/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juu unohtui tärkein: kaikesta olennaisesta on 20 vuotta.

-se 40v

P.s. ei tarvitse ottaa kirjaimellisesti, viimeisten 20v aikana on tapahtunut paljon tärkeää, tärkeimpänä lapset. Mutta usein kun rupeaa jotain juttua kertomaan niin huomaa että "niin täähän oli silloin 20v sitten".

Vierailija
79/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaat, että sinusta otetut kuvat epäonnistuvat aina. Ennen olit kuvissa kaunis ja hehkeä, nykyään vaatii vähintään 30 selfie-otosta hyvässä valossa - niin hyvällä tuurilla yksi onnistuu (ja sitäkin pitää muokata)😂

Vierailija
80/116 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistat oman äitisi samanikäisenä kuin olet nyt ja muistat ajatelleesi, että kuinka hirmuisen vanha ja vanhanaikainen se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi