Mikä ajaa naisen tätimäistymään ennen aikojaan
Siis miehen setämäisyyshän lähtee ihan biologiasta, mutta mikä ihme saa naisen, jonka ikä saattaa alkaa ihan hyvin vielä kolmosellakin, laittamaan sellaisen kampauksen että nimi voisi olla "riitta"? (Samoin pukeutuminenkin...)
(Lyhyet tukat on käsitelty jo, ja nehän on usein varattuja, mutta nuo "riitat" on usein ikisinkkuja.)
Kommentit (18)
Tätimäosyus on psyykkinen ominaisuus. Halu olla aina oikeassa ja osoittaa sormella. Myös nuori voi olla täti. Samoin mies
Aloittaja on täti
Koska yleensä suhteessa on lapset joista useimmin äiti huolehtii eniten ja jos mies on sellainen jota täytyy kokoajan neuvoa potkia eteenpäin ei siinä juuri jää aikaa ajatella itseään.
Samoin ihmetellyt, joitakin 40 vuotiaita naisia, joita voisi luulla +60, ihan käsittämätöntä
M45
Minä olin tätimäinen jo 25 vuotiaana, mutta tyttäreni pisti paremmaksi, hän oli ttimäinen jo 16 vuotiaana. Ilmeisesti se tätimäisyys periytyy meillä geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Tätimäosyus on psyykkinen ominaisuus.
Tätä itsekin mietin. Ei noi ole mitenkään kulahtaneita mutta jostakin syystä on kuin sellainen hämähäkinseitti olemuksen päällä.
No nuorena ainakin oli helpompaa työelämässä, kun näytti tädiltä. Tätimäisyys toi uskottavuutta.
Muutamankin kilon painonnousu muuttaa ainakin minut heti tätimäisemmäksi
Ylipaino ja rumuus. Näin ainakin minulla.
Siskoni on 35-vuotias ja hänellä on aviomies 1,8 lasta, omakotitalo ym. kaikki mitä kaikilla muillakin on. Järkytyin yksi päivä, kun huomasin miten hän on tätimäistynyt. Se nuori nainen oli kadonuut johonki ja tilalle oli tullut tätätätätätätätäätä täti-
"Setämäisyys lähtee biologiasta".
Jep jep. Ikis taas.
Uskomatonta jankkausta vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Koska yleensä suhteessa on lapset joista useimmin äiti huolehtii eniten ja jos mies on sellainen jota täytyy kokoajan neuvoa potkia eteenpäin ei siinä juuri jää aikaa ajatella itseään.
Niin mutta kun näillä ei ole lapsia, eikä miestäkään! Mammautumisen nyt kyllä ymmärtää johtuvan siitä elämänvaiheesta.
Olin nuorena kuulemma tätimäinen, muistan ikuisesti kun kaverin kaveri lukiolaisena kysyi ’onks toi nelkyt’
Nyt kun se nelkyt plus minua luullaan kolmikymppiseksi. Että menee se näinkin päin, hupaisaa. :)
Ex-täti kirjoitti:
Olin nuorena kuulemma tätimäinen, muistan ikuisesti kun kaverin kaveri lukiolaisena kysyi ’onks toi nelkyt’
Nyt kun se nelkyt plus minua luullaan kolmikymppiseksi. Että menee se näinkin päin, hupaisaa. :)
Kyllä, monesti käy niin että ovat sitten keski-ikäisinä ikäistään nuoremmalta vaikuttavia. Vanhuudesta puhumattakaan...
Jotkut vaatteet tekee kanssa, samoin hiusten malli. Jos on ylipainoinen ja käyttää yhtään säkkimäisiä vaatteita, on monesti paljon tätimäisempi kuin suunnilleen ihonmyötäisissä vaatteissa
Tylsä parisuhde ja seksielämä. Kun seurustelin 20 v. suhteessa jossa ei seksiä pukeuduin jostain syystä telttoihin ym. tätijuttuihin. Kerran esim. suhteen alussa pukeuduin sukkanauhoihin, no, mies ei niitä ehtinyt edes näkemään kun sammui ennen sitä. Mitäpä sitä panostamaan ulkonäköön jos miestä enempi kiinnostaa olut.
Kun erosin, vaikka uutta miestä ei ole löytynytkään enkä ole seksisuhteitakaan harrastanut, niin pukeudun naisellisemmin enkä varmasti tätimäisesti.
Lyhyttä tukkaa ei kyllä ikinä ole ollut.
Setämäisyys on siis normaalia, tätimäisyys taas paheksuttavaa. Reilu meininki...
Se on hyvä suojakuori, saa olla rauhassa, suosittelen.
Ylipaino eli ruuanhimo.