Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ajaa naisen tätimäistymään ennen aikojaan

Vierailija
18.07.2018 |

Siis miehen setämäisyyshän lähtee ihan biologiasta, mutta mikä ihme saa naisen, jonka ikä saattaa alkaa ihan hyvin vielä kolmosellakin, laittamaan sellaisen kampauksen että nimi voisi olla "riitta"? (Samoin pukeutuminenkin...)

(Lyhyet tukat on käsitelty jo, ja nehän on usein varattuja, mutta nuo "riitat" on usein ikisinkkuja.)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino eli ruuanhimo.

Vierailija
2/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätimäosyus on psyykkinen ominaisuus. Halu olla aina oikeassa ja osoittaa sormella. Myös nuori voi olla täti. Samoin mies

Aloittaja on täti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yleensä suhteessa on lapset joista useimmin äiti huolehtii eniten ja jos mies on sellainen jota täytyy kokoajan neuvoa potkia eteenpäin ei siinä juuri jää aikaa ajatella itseään.

Vierailija
4/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ihmetellyt, joitakin 40 vuotiaita naisia, joita voisi luulla +60, ihan käsittämätöntä

M45

Vierailija
5/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tätimäinen jo 25 vuotiaana, mutta tyttäreni pisti paremmaksi, hän oli ttimäinen jo 16 vuotiaana. Ilmeisesti se tätimäisyys periytyy meillä geeneissä.

Vierailija
6/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätimäosyus on psyykkinen ominaisuus.

Tätä itsekin mietin. Ei noi ole mitenkään kulahtaneita mutta jostakin syystä on kuin sellainen hämähäkinseitti olemuksen päällä.

Vierailija
7/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorena ainakin oli helpompaa työelämässä, kun näytti tädiltä. Tätimäisyys toi uskottavuutta.

Vierailija
8/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamankin kilon painonnousu muuttaa ainakin minut heti tätimäisemmäksi

Vierailija
9/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja rumuus. Näin ainakin minulla.

Vierailija
10/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on 35-vuotias ja hänellä on aviomies 1,8 lasta, omakotitalo ym. kaikki mitä kaikilla muillakin on. Järkytyin yksi päivä, kun huomasin miten hän on tätimäistynyt. Se nuori nainen oli kadonuut johonki ja tilalle oli tullut tätätätätätätätäätä   täti-

Vierailija
11/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Setämäisyys lähtee biologiasta".

Jep jep. Ikis taas.

Uskomatonta jankkausta vuodesta toiseen.

Vierailija
12/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yleensä suhteessa on lapset joista useimmin äiti huolehtii eniten ja jos mies on sellainen jota täytyy kokoajan neuvoa potkia eteenpäin ei siinä juuri jää aikaa ajatella itseään.

Niin mutta kun näillä ei ole lapsia, eikä miestäkään! Mammautumisen nyt kyllä ymmärtää johtuvan siitä elämänvaiheesta.

Vierailija
13/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kuulemma tätimäinen, muistan ikuisesti kun kaverin kaveri lukiolaisena kysyi ’onks toi nelkyt’

Nyt kun se nelkyt plus minua luullaan kolmikymppiseksi. Että menee se näinkin päin, hupaisaa. :)

Vierailija
14/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-täti kirjoitti:

Olin nuorena kuulemma tätimäinen, muistan ikuisesti kun kaverin kaveri lukiolaisena kysyi ’onks toi nelkyt’

Nyt kun se nelkyt plus minua luullaan kolmikymppiseksi. Että menee se näinkin päin, hupaisaa. :)

Kyllä, monesti käy niin että ovat sitten keski-ikäisinä ikäistään nuoremmalta vaikuttavia. Vanhuudesta puhumattakaan...

Vierailija
15/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaatteet tekee kanssa, samoin hiusten malli. Jos on ylipainoinen ja käyttää yhtään säkkimäisiä vaatteita, on monesti paljon tätimäisempi kuin suunnilleen ihonmyötäisissä vaatteissa

Vierailija
16/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä parisuhde ja seksielämä. Kun seurustelin 20 v. suhteessa jossa ei seksiä pukeuduin jostain syystä telttoihin ym. tätijuttuihin. Kerran esim. suhteen alussa pukeuduin sukkanauhoihin, no, mies ei niitä ehtinyt edes näkemään kun sammui ennen sitä. Mitäpä sitä panostamaan ulkonäköön jos miestä enempi kiinnostaa olut.

Kun erosin, vaikka uutta miestä ei ole löytynytkään enkä ole seksisuhteitakaan harrastanut, niin pukeudun naisellisemmin enkä varmasti tätimäisesti.

Lyhyttä tukkaa ei kyllä ikinä ole ollut.

Vierailija
17/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämäisyys on siis normaalia, tätimäisyys taas paheksuttavaa. Reilu meininki...

Vierailija
18/18 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä suojakuori, saa olla rauhassa, suosittelen.