Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Ajan viettäminen lentokentällä. Menen kentälle usein reilusti etuajassa, sillä tykkään jotenkin siitä lähdön tunnelmasta, mikä siellä vallitsee. Myös lähteviä koneita on kiva katsella. Ei myöskään haittaa, mikäli jatkolennon yhteydessä on useamman tunnin koneenvaihto ja kentällä täytyy odotella tunteja.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisen jäätelöpaketillisen syöminen yhdeltä istumalta (harrastan tätä vain harvoin)
Minulta onnistuu kyllä jopa 1,5 litran jätskin syöminen yhteen menoon - ja varsinkin tänä kesänä, kun on ollut niin kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Ajan viettäminen lentokentällä. Menen kentälle usein reilusti etuajassa, sillä tykkään jotenkin siitä lähdön tunnelmasta, mikä siellä vallitsee. Myös lähteviä koneita on kiva katsella. Ei myöskään haittaa, mikäli jatkolennon yhteydessä on useamman tunnin koneenvaihto ja kentällä täytyy odotella tunteja.
Sama täällä! Muistan kuinka lapsena halusin mennä etuajassa turvatarkastuksen läpi että pääsee katsomaan kauppoja ja lentokoneita. Halusin myös koneeseen heti ensimmäisten joukossa. Mun isä inhoaa ihmispaljoutta, lentokenttiä ja lentämistä, joten mentiin aina tarkastuksesta sisään viime tingassa ja koneeseen vikana. Arvaa ärsyttikö sikana, kun kotimaan lennoilla jouduin istumaan käytäväpaikalla, vanhemmista erossa... Isän mielestä mm. lentokonespottaajat on omituisia (minä ja mun ex oltiin sellaisia), sillä ketä nyt oikeasti voisi kiinnostaa metallinen "kuristusputki".
Vierailija kirjoitti:
Kiire töissä. Päivä kuluu äkkiä ja tuntuu kuin kaikki aistit heräisi eloon.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus, ehdottomasti,muut vihaa
En tunne kavereistani ketään, joka vihaisi Jeesusta.
Pyykin silittäminen. Itse en ainakaan tunne ketään muuta joka tykkäis :) ennen mankeloin lakanatkin.
Vierailija kirjoitti:
Pyykin silittäminen. Itse en ainakaan tunne ketään muuta joka tykkäis :) ennen mankeloin lakanatkin.
Vihaan silittämistä, mutta mankeloimista rakastan.
Kylmäksi jäähtynyt kahvi sellaisenaan.
Marraskuinen räntäsade hämäränä päivänä ja siitä ulkona nauttiminen.
Varsiselleri 😋 Raakana
Sori en jaksanu ihan kaikkia viestejä selata läpi että lukiko tää jo.
Vihaan kaikkia juustoja ja pelkään niitä.
Niiden oksetavat löyhkät saavat välittömästi oksennusrefleksin aikaan.
Miten tässä ketjussa toimii peukutus? Tarkoittaako alapeukuttaja, että hän ei pidä kyseisestä asiasta vai että kirjoittaja on väärässä eikä suurin osa ihmisistä vihaa kyseistä asiaa?
Tästä ketjusta varmaan 95% asioista on sellaisia joita suurin osa ihmisistä ei todellakaan vihaa, av-mammat vain kuvittelevat olevansa jotain uniikkeja lumihiutaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kaikkia juustoja ja pelkään niitä.
Niiden oksetavat löyhkät saavat välittömästi oksennusrefleksin aikaan.
oksettavat.
Matelijat ja hämähäkkieläimet.
(Elävinå eläiminä siis.)
Moderni Jazz on hyvää. Jostain syystä se ei suomalaisiin uppoa. Porin jatsikin on poppia.
olen aiemmin kussi suihkussa van kotona. Jatkossa alan tekemään sitä sunkin luona käydessäni. :)