Paljonko teillä sisälämpötila nyt?
Kommentit (149)
Miten voitte nukkua noissa lämmöissä. Täällä ilppi jäähdyttää 19 asteeseen. Otan osaa kärsimyksiinne. laittakaa eläimille vesikippoja pihalle.
Alakerta noin 21-23, keskikerros 25-26, yläkerta (jossa nukutaan) 19-20. Keskikerros on yleisintä oleskelutilaa, mutta nyt helteillä lapset siirtyvät mieluusti välillä muihin kerroksiin leikkimään. Itse olen lomalla, joten pyrin myös oleskelemaan viileämmissä tiloissa. Mieskin siirsi työpisteensä toistaiseksi yläkertaan viilennysyksikön alle.
Silti ajattelin tästä lähteä ehdottelemaan miehelle saunomista pitkän kaavan mukaan illemmalla, lapsille pihaan vesileikit ja pesuhuoneen ulko-ovi auki, voisimme pitkästä aikaa saunoa kunnolla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte nukkua noissa lämmöissä. Täällä ilppi jäähdyttää 19 asteeseen. Otan osaa kärsimyksiinne. laittakaa eläimille vesikippoja pihalle.
Sulla taitaa olla kosteusvaurio ja talo homeessa?
Sisällä 21+, ulkona 18.5+. Olotilakin helpottui.
24,8. Tässä aamulla nyt tuuletettu sadesäässä. Puolitoista tuntia sitten oli vielä 26 sisällä.
I-ha-naa! Ainakin vähän aikaa, menin parvekkeelle ja annoin sateen kastella. Voi kun se aurinko pysyisi nyt poissa - edes pari päivää, kiitos!
Sisälämpötila on edelleen tosin +29, kosteus 62, ulkolämpötila +19.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä osa on saanut kämpän lämpiämään 30 asteiseksi? Onko ikkunat olleet päivän auki?
Ihan kuule its3stään lämpenee. Pieni asunto,parveke etelään paistaa koko päivän. Kaikki ikkunat kiinni ja verhot edessä mutta silti kuin sauna. Ristivetoa ei saa tarviiko jatkaa!?
Näitä pieniä koppiasuntoja rakennetaan koko ajan enemmän. Onko uusissa asunnoissa edes ilmastointi?
Meillä oli eilen talon viileimmässä huoneessa keittiössä (jossa mittari) 28-29. Olohuone ja yläkerta lämpimämpiä, vaikka verhot tietty kiinni.
Pakkasin lapset ja lemmikin ja tultiin mun vanhemmille. Täällä lämpö 23-24 asteen tienoilla. Sais alemmaksikin, mutta tää on ihan hyvä. Kiitos ilmalämpöpumppu!
21,4 astetta