Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testi: jätän alaoven auki-auki ja katson tuleeko varkaita.

ww
17.07.2018 |

Sijainti: itäinen Helsinki, keskiluokkainen rivitaloalue.
Motiivi: tylsyys.
Kerron huomenna miten kävi. Ylä- tai alanuoleta jos aiot seurata tilannetta!

Testi: jätän alaoven auki-auki ja katson tuleeko varkaita.

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisitkö itse?

Vierailija
2/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nnenvanhaan ovia ei lukittu ja kukaan ei tullut sisään. Miksi se olisi nykyään jotenkin ihmeellistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asut omakotitalossa ja huolehdit muiden asukkaiden turvallisuudesta.

Vierailija
4/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoite?

Vierailija
5/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti asut omakotitalossa ja huolehdit muiden asukkaiden turvallisuudesta.

Kiitos huolenpidosta!

Asun rivitalossa, täällä ei ole muita kuin minä ja puoliso. Puolisosta sanon sen verran, että hän ajaa ylinopeutta eikä käytä pelastusliivejä, eli hän ei ole kovin huolissaan turvallisuudestaan. Joten miksi minäkään olisin?

On varmaan selvää, että minun tylsistymiseni hoito menee hänen turvallisuutensa ohi, verdad?

Vierailija
6/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina takaovi auki. Minulla on suuri turvallisuudentunne

Vierailija
7/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osoite?

Vuosaarenkuja 13 N.

Tervetuloa!

Vierailija
8/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vstata. Väärät vaihtoehdot. Puuttuu. Ei. Mitään ei tapahdu

Käykö teillä joka yö joku kokeilemassa ovia?

Vierailija
9/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä taloa, tai asuntoa lukitsematta yksikseen jättäisi missään tilanteessa.

Tilastojen mukaan kesä onkin oikeaa sesonkiaikaa asuntoon murtautujille.

Jätä vielä ovelle lappu, että et tule paikallesi takaisin  vielä moneen tuntiin, niin vielä parempi...

Vierailija
10/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi vstata. Väärät vaihtoehdot. Puuttuu. Ei. Mitään ei tapahdu

Käykö teillä joka yö joku kokeilemassa ovia?

Kysymys oli että onko tyhmä idea vai ei. Eli sinusta vissiin ei ole tyhmä idea, jos ajattelet että mitään ei tapahdu. Kiitos KUN äänestät! 

Totta puhuen, niin minäkin uskon. Olisi aika ihmeellinen sattuma, jos innokas yksityisyrittäjä tulisi sattumalta juuri nyt, eikö?

Tosin minä jätän oven auki-auki, en vain lukitsematta. 

Ja puoliso nukkuu lähempänä ovea, hah.

Vierailija
11/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä taloa, tai asuntoa lukitsematta yksikseen jättäisi missään tilanteessa.

Tilastojen mukaan kesä onkin oikeaa sesonkiaikaa asuntoon murtautujille.

Jätä vielä ovelle lappu, että et tule paikallesi takaisin  vielä moneen tuntiin, niin vielä parempi...

mjoo... no, me nukutaan kotona eikä jätetä kämppää yksikseen. 

Pitäisikö jättää lappu että

"HEI VARAS. TÄMÄ ON TESTI. OLEN SOPINUT VAUVA-PALSTAN KANSSA, ETTÄ JÄTÄN OVEN AUKI TÄKSI YÖKSI. TESTAAMME ETTÄ TULEEKO VARKAITA, JA VIEVÄTKÖ HE VASTAMELUKUULOKKEENI.

TERVETULOA!

PS. PUOLISO ON ÄREÄ, JOS HÄNET HERÄTTÄÄ KESKEN UNIEN. SINUNA VAROISIN HIEMAN."

Vierailija
12/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on usein takaovi auki. Se aina unohtuu. Ei oo vielä kukaan tullut. Eikä mua pelota.

T. Tikkurilalainen

Vierailija
13/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheen vierestä, mutta olen aika tyytyväinen tohon kysymyksenasetteluun. Jos tämä on sinusta tyhmä idea ja inhoat aloittajaa, kumman vaihtoehdoista silloin valitset? Aika paha, vai mitä? Kätesi ovat sidotut.

Ja sitten tuo, että pyydän ylä- tai alapeukuttamaan, jos aiot seurata tilannetta. Eli jos oikeasti olet sitä mieltä, että tämä on idiootin rakentama idioottikysely, et voi kommentoida sitä alapeukulla, koska alapeukuttajakin ilmoittaa olevansa kiinnostunut lopputuloksesta. Ja sitähän sinä et halua.

Trumputinin kannattaisi pyytää minua taustajoukkoihinsa.

Eri asia lähtisinkö. 

ww

Vierailija
14/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on näin helleaikaan alakerranovi usein auki,nukun vanhan susikoirani kanssa rauhassa avonaisesta ovesta huolimatta.Toki pesäpallomaila on sopivasti:)ja saattaa sähverin matala murina hiukan hillitä tupaantulijoita ;)

Vierailija
15/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken kysymässä puolisolta, että mitä hän ajattelee siitä, että jätetään alaovi auki-auki yöksi.

Vastaus oli, sanasta sanaan: "Oöh."

Varmaan jollain kielellä "oöh" tarkoittaa: "kyllä rakkaani, ihan mitä sinä vain haluat, tietenkin teemme niin, jos se on sinusta hyvä idea, oi sinä jumalainen olento!"

Toisin sanoen, moralistien ei ole syytä huolestua, toimiimme on suostumus.

Vierailija
16/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1106 kirjoitti:

Minullakin on näin helleaikaan alakerranovi usein auki,nukun vanhan susikoirani kanssa rauhassa avonaisesta ovesta huolimatta.Toki pesäpallomaila on sopivasti:)ja saattaa sähverin matala murina hiukan hillitä tupaantulijoita ;)

Kuulostaa hyvältä! Meillä on muuten myös pesäpallomaila oven suussa, mutta murinan suhteen joudumme turvautumaan puolison kuorsaukseen. Katson että se käy hyvinkin raivoisan hurtan murinasta.

Ei siis hätää lain!

Vierailija
17/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valvontakamerat valmiudessa? Ei sillä, että se auttaisi tunnistamaan esiintyjiä vaan että nauhaa voi kelailla tylsinä päivinä.

Vierailija
18/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki ovat jo tähän mennessä oivaltaneet, että jokainen yhden ylänuolen kommentti on ap:n nuolettama. Eli hän nuolettaa härskisti omia kommenttejaan kuin mikäkin ääliö. Hyi jyi häntä!

Vierailija
19/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ww kirjoitti:

Varmaan kaikki ovat jo tähän mennessä oivaltaneet, että jokainen yhden ylänuolen kommentti on ap:n nuolettama. Eli hän nuolettaa härskisti omia kommenttejaan kuin mikäkin ääliö. Hyi jyi häntä!

No sulla vasta tylsää onkin. Annan yläpeukun tälle, vaikka en ole ap. Nyt mietit, että annatko alapeukun vai sormettoman.

Vierailija
20/25 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ww kirjoitti:

No sulla vasta tylsää onkin. Annan yläpeukun tälle, vaikka en ole ap. Nyt mietit, että annatko alapeukun vai sormettoman.

Tuo on ehkä vielä kierompaa kuin minä pystyn, ja minä olen sentään melkein Trumputinin avustaja. Huh huh. Tätä pitää miettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi