Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö huutonetissä enää mikään kaupaksi?

Vierailija
17.07.2018 |

vai onko se aivan kuollut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, menee jos laittaa sikamaisen alhaisen hinnan, eikä postikuluja tule paljoa. Mulla on kyllä ikävä sitä maksikirjeiden aikaa kun huudossa kauppa vielä kävi.

Vierailija
2/6 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä. - Itse pidän Huutonetistä enemmän siksi, että siellä saattaa saada myyjästä (tai ostajasta) edes jonkinlaisen aavistuksen lukemalla aiemmista kaupoista kertyneitä palautteita. - Toki jos on vasta ensikertalainen, niin kestänee aikansa. Mutta vastaavasti Tori.fi:ssä ei myyjästä puhumattkaan ostajasta saa aina mitään tietoja. Olisiko joku kolmas ja näitä parempi paikka? - Ehkä joku Naamakirjan paikka, mutt aitselläni ei ole, eikä ole ollut halua liittyä tämän vuoksi Facebookkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollutta on nykyään,yksi syy on järjettömät postikulut,yleensä tuplaa tuotteen hinnan ja kukaan ei sitten osta

Vierailija
4/6 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin etsiskelen sieltä aina ensin jos jotain tarvetta on ja teenkin aina silloin tällöin löytöjä. Toivottavasti ei kuole ihan kokonaan.

Vierailija
5/6 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% hiipunut parin vuoden takaisestakin eli melkein kuollut. Mutta Torissa on vielä hiljaisempaa. Kiitos ilmeisesti konmarille.

Vierailija
6/6 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% hiipunut parin vuoden takaisestakin eli melkein kuollut. Mutta Torissa on vielä hiljaisempaa. Kiitos ilmeisesti konmarille.

No eikös konmarituksen takia noissa pitäisi myös olla paljon myytävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi