Meneekö huutonetissä enää mikään kaupaksi?
Kommentit (6)
Menee kyllä. - Itse pidän Huutonetistä enemmän siksi, että siellä saattaa saada myyjästä (tai ostajasta) edes jonkinlaisen aavistuksen lukemalla aiemmista kaupoista kertyneitä palautteita. - Toki jos on vasta ensikertalainen, niin kestänee aikansa. Mutta vastaavasti Tori.fi:ssä ei myyjästä puhumattkaan ostajasta saa aina mitään tietoja. Olisiko joku kolmas ja näitä parempi paikka? - Ehkä joku Naamakirjan paikka, mutt aitselläni ei ole, eikä ole ollut halua liittyä tämän vuoksi Facebookkiin.
Kuollutta on nykyään,yksi syy on järjettömät postikulut,yleensä tuplaa tuotteen hinnan ja kukaan ei sitten osta
Kyllä minä ainakin etsiskelen sieltä aina ensin jos jotain tarvetta on ja teenkin aina silloin tällöin löytöjä. Toivottavasti ei kuole ihan kokonaan.
90% hiipunut parin vuoden takaisestakin eli melkein kuollut. Mutta Torissa on vielä hiljaisempaa. Kiitos ilmeisesti konmarille.
Vierailija kirjoitti:
90% hiipunut parin vuoden takaisestakin eli melkein kuollut. Mutta Torissa on vielä hiljaisempaa. Kiitos ilmeisesti konmarille.
No eikös konmarituksen takia noissa pitäisi myös olla paljon myytävää
Noh, menee jos laittaa sikamaisen alhaisen hinnan, eikä postikuluja tule paljoa. Mulla on kyllä ikävä sitä maksikirjeiden aikaa kun huudossa kauppa vielä kävi.