Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö Yo-juhliin lähettää viralliset kutsut vai

Vierailija
13.05.2008 |

riittääkö puhelimitse kutsuminen/tekstiviestin lähettäminen?



Esikoinen pääsee ylioppilaaksi ja en ole vielä kerinnyt edes kutsuja lähettämään tämän kaiken arkiruljanssin keskellä :-( Tekstiviesti hoituisi helpoiten, onko liian tyylitöntä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siskoni on kutsunut meidät sisarukset ja isovanhemmat tekstarilla, ja ihan bestikset. Muille lähettää "virallisen" kutsun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi