Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö Yo-juhliin lähettää viralliset kutsut vai
13.05.2008 |
riittääkö puhelimitse kutsuminen/tekstiviestin lähettäminen?
Esikoinen pääsee ylioppilaaksi ja en ole vielä kerinnyt edes kutsuja lähettämään tämän kaiken arkiruljanssin keskellä :-( Tekstiviesti hoituisi helpoiten, onko liian tyylitöntä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja siskoni on kutsunut meidät sisarukset ja isovanhemmat tekstarilla, ja ihan bestikset. Muille lähettää "virallisen" kutsun.