Voisin huvikseni ennustaa muutamalle :)
Kommentit (63)
Miten nykyiselle suhteelleni käy, tulemmeko pysymään yhdessä?
Seurusteltu 1, 5 v.
N48
Ennusta mulle: onko tämä etäsuhde "se oikea"
Miltä tuleva syksyni vaikuttaa? -pumpulisyli
Vierailija kirjoitti:
Hei! Voitko ennustaa minulle raha-asioitani koskien? Kiitos jos onnistuu!
Menneisyydessä olet joutunut vetäytymään syrjään vastoinkäymisten vuoksi - korteissa näkyy sairaalakäyntejä. Olet työtön, kärsimättömyys ja nopean menestyksen tavoittelu mineen ja laadun kustannuksella. Tulevaisuudessa tietämättömyys lain kirjaimesta ei kelpaa verukkeeksi sen paremmin elämän oikeussaleissa kuin ihmisten tuomioistuimissa. Lakeihin on tutustuttava ja niitä on noudatettava jos mielii välttää niiden rikkomisesta seuraavat rangaistukset. Liika varovaisuuskaan ei ole hyväksi, koska vaakakupit on pidettävä tasan. Hyvä harkintakyky juridisissa asioissa. Houkutteleva työtarjous. Tasapaino ja sopusointu, riita ratkaistaan sinun eduksesi. Vääryyden oikaisu.
Mitä näet lähitulevaisuudessa mun parisuhde- ja työpaikka-asioista?
No tietenkin, tykkääkö se mies musta? :)
Ostanko uuden vai vähän käytetyn auton ?
Onko koko loppuelämäni yksinäinen?
Jääkö *nustappini tänäänkin jumiin?
Tulenko raskaaksi jos nielen poikkiksen siemenet?
Testamentti kateissa.
Mistä kannattaisi etsiä?
Raamatun välissä. Pankin holvissa. Edunvalvojalla. Lakimiehellä. Kokeile noita. Jossain asiakirjasalkussa tai papereiden välissä.
T: Ei ennustaja.
Vierailija kirjoitti:
Löydönkö ihanan miehen ennen syksyä?
Menneisyydessäsi on tapahtunut suuri muutos - olet eronnut ja olet sinkku. Ero on tullut yllättäen ja sopeutuminen on ollut hidasta ja vaivalloista. Tapahtunut shokki on ollut sinulle onni onnettomuudessa, koska olet vapautunut vanhoista rajoituksista. Nykytilanteessa olet rakentanut vankkaa pohjaa tulevalle ja kohentanut taloudellista vakautta. Olet saanut rahaa yllättäen, kenties perinyt tai voittanut rahapelissä. Tulevaisuudessa näen vahvaa kumppanuutta ja yhteisymmärrykseen pääsyä - kumppanuus joko yksityis tai työelämässä mutta sinun on ajateltava mahdollisuuksiasi tähänastista positiivisemmin.
Mitä mummolleni oikeasti kuuluu??? Kerrothan
Mitä minun oikein pitäisi tehdä timanttikorviksia koskien...?
Mitä näet minun työllisyystilanteessani? T. Sari
Mitä työelämääni näkyy kolmen kk:n päähän?