Vierailija

Onko sinusta ruskettunut iho must juttu kesällä?

• ylös 0
  • alas 1

Sivut

Kommentit (28)

age is just a number

Ei kai kukaan tervejärkinen ihminen enää "ota aurinkoa". Päivettynyt olen silti, SPF 30 ja 50 huolimatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ota aurinkoa. Siitä ei ole mulle mitään hyötyä, en rusketu enkä muutu edes punaiseksi. Vitivalkoinen kesät talvet.

Vierailija

Ajan tuhlausta. Ladon vain paljon aurinkorasvaa ulos mennessä, niin iho kiittää myöhemmällä iällä.

Vierailija

Otan aurinkoa koska nautin siitä. En pidä ruskettuneesta ihosta, haluaisin olla valkoisempi mutta minkäs teet. En ole kaunis sinisilmäinen blondi muutenkaan. Tumman hipiän takia en pala juuri koskaan vaikka olisin keskipäivällä puoli tuntia auringossa. Kunhan nautiskelen lämmöstä.

Vierailija

En ota aurinkoa. Käytän kevyesti itseruskettavia rasvoja joten näytän kuitenkin päivettyneeltä ja ihokin saa kosteutuksen samalla.

Entinen solarium addikti joka tuli järkiinsä

Vierailija

age is just a number kirjoitti:
Ei kai kukaan tervejärkinen ihminen enää "ota aurinkoa". Päivettynyt olen silti, SPF 30 ja 50 huolimatta...

Kyllä meillä päin ainakin näkyy ihmisiä rannalla ja puistoissa makoilemassa.

T.ap

Vierailija

En. En edes pidä rusketuksesta. Mutta pidän ulkoilusta ja rusketun helposti, joten vaikea sitä on vältelläkään.

age is just a number

Vierailija kirjoitti:

T.ap

No toki minäkin, mutta varjossa/puolivarjossa.... 

Vierailija

Oudon monet vanhemmat antaa lastensa olla auringossa tuntikausia pikkuvaatteissa. Niin tehtiin seitkytluvulla, kun ei vielä tajuttu miten haitallista aurinko on iholle, mutta miksi vieläkin?

Miksi vanhemmat ei huolehdi lastensa hyvinvoinnista? Eihän lapset itse tajua varoa.

Vierailija

Rusketus. Tuo melanooman esiaste.
En kärvennä itseäni auringossa, vihaan auringon suoraa paistetta.

Vierailija

Ulkomaan matkan teen etelään joka kesä ja siellä kyllä otan aurinkoa aamusta iltaan. suomessa en aurinkoa juuri ota sillä en omista parveketta ja yksin en rannalle/muulle yleiselle paikalle kehtaa läskimakkaroideni kanssa lähteä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

T.ap

No toki minäkin, mutta varjossa/puolivarjossa.... 

Olisi pitänyt olla tarkempi, tarkoitin siis että makoilevat auringossa selkeästi auringonottopuuhissa :)

T.ap

Vierailija

Mitään ”terveellistä” rusketusta ei ole olemassakaan (ihan määritelmällisesti; se on looginen mahdottomuus) ja näyttää myöskin rumalta. Eli en ota aurinkoa.

jättemegablondy

Otan vaikka iho kuplii jo ja päässä aivot sulaa. Pääasia että olen ruskeempi ja punakkaampi kuin muut.

Vierailija

En ota aurinkoa, mutta pihalla ja vesillä ollessa päivettyy väkisin. Aurinkovoidetta läträän enemmän kuin nuorena, silloin ei paljoa voiteita käytetty. Lämpimästä nautin, istuskelen näin helteelläkin yleensä terassin varjossa lukemassa.

Vierailija

Todellakin otan! Ihon sävystä pystyn myös päättelemään elokuussa, keiden oppilaiden perheillä on ollut varaa käydä ulkomailla ja kenen ei. Niinhän se on, että työläiset ei ehdi ruskettumaan😊

Vierailija

En ota koska aurinko vanhentaa ihoa. Sen mitä normaalisti ulkoa "tarttuu" niin asia mulle OK, mutta erikseen en todellakaan ala ihoani vaurioittamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ota koska aurinko vanhentaa ihoa. Sen mitä normaalisti ulkoa "tarttuu" niin asia mulle OK, mutta erikseen en todellakaan ala ihoani vaurioittamaan.

Sun mielestä varmaan tatuoinnitkin vaurioittavat ihoa. Voi kamalaa...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat