Taisi äiti valehdella aikanaan
Kun väitti että hänen kuukautiset loppui ja vaihdevuodet alkoi jo 42v.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet että valehteli?
Mulla ainakin vielä 45v säännölliset kuukautiset ja siskoillakin alkoi vaihdevuodet joskus yli vuisikymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin vielä 45v säännölliset kuukautiset ja siskoillakin alkoi vaihdevuodet joskus yli vuisikymppisinä.
No mites tuo asia meni isäs puolen naisilla?
Niin, no jos sun äidillä kävi niin ei tarkoita että sullakn kävisi niin. Mitä oon ymmärtänyt, sähän oot hiukan "erikoinen" niin fyysisiltä, kuin henkisiltä ominaisuuksiltasi että varmasti oikkuat tässäkin asiassa
Mun äiti sano taas, että kiltit ja huomaavaiset pojat saa aina tyttöystäviä. Toisin kävi. Taisi äiti valehdelle kun ei oma isä ainakaan ollut mistään kilteimmästä päästä.
T: Kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Niin, no jos sun äidillä kävi niin ei tarkoita että sullakn kävisi niin. Mitä oon ymmärtänyt, sähän oot hiukan "erikoinen" niin fyysisiltä, kuin henkisiltä ominaisuuksiltasi että varmasti oikkuat tässäkin asiassa
Millä lailla erikoinen? Siskoni ainakin on tavallisia eikä heilläkin ole aikaisin alkaneet vaihdevuodet
Vaihdevuodet tulevat hyvin yksilöllisesti.
On hyvin mahdollista, että äidilläsi ne ovat tulleet tavallista aikaisemmin, vaikka sinulle ne ovat tulleet ajallaan.
P.S. Minulla alkoi vasta 57-vuotiaana, silti en väitä tuttavani valehtelevan, vaikka hänellä vaihdevuodet alkoivat 41-vuotiaana.