Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisi äiti valehdella aikanaan

Vierailija
17.07.2018 |

Kun väitti että hänen kuukautiset loppui ja vaihdevuodet alkoi jo 42v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että valehteli?

Vierailija
2/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin vielä 45v säännölliset kuukautiset ja siskoillakin alkoi vaihdevuodet joskus yli vuisikymppisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin vielä 45v säännölliset kuukautiset ja siskoillakin alkoi vaihdevuodet joskus yli vuisikymppisinä.

No mites tuo asia meni isäs puolen naisilla?

Vierailija
4/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no jos sun äidillä kävi niin ei tarkoita että sullakn kävisi niin. Mitä oon ymmärtänyt, sähän oot hiukan "erikoinen" niin fyysisiltä, kuin henkisiltä ominaisuuksiltasi että varmasti oikkuat tässäkin asiassa

Vierailija
5/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sano taas, että kiltit ja huomaavaiset pojat saa aina tyttöystäviä. Toisin kävi. Taisi äiti valehdelle kun ei oma isä ainakaan ollut mistään kilteimmästä päästä.

T: Kiltti mies

Vierailija
6/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no jos sun äidillä kävi niin ei tarkoita että sullakn kävisi niin. Mitä oon ymmärtänyt, sähän oot hiukan "erikoinen" niin fyysisiltä, kuin henkisiltä ominaisuuksiltasi että varmasti oikkuat tässäkin asiassa

Millä lailla erikoinen? Siskoni ainakin on tavallisia eikä heilläkin ole aikaisin alkaneet vaihdevuodet

Vierailija
7/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet tulevat hyvin yksilöllisesti. 

On hyvin mahdollista, että äidilläsi ne ovat tulleet tavallista aikaisemmin, vaikka sinulle ne ovat tulleet ajallaan.

P.S. Minulla alkoi vasta 57-vuotiaana, silti en väitä tuttavani valehtelevan, vaikka hänellä vaihdevuodet alkoivat 41-vuotiaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi